Přejít na obsah

Problém VAG


OctanTD

Doporučené příspěvky

Zdravím, jak jsem se jíž dříve zde psal ohledně kontrolek na přístrojovce. Kdy po výměně rozvodů a zapojení nové baterie zpět do auta a po nastartování začne na přístrojovce blikat kontrolka airbagu a kontrolka žhavení. Při jízdě občas na chvílku zhasnou ale po nějakém čase se opět rozblikají. Nevíte co je to za závadu a jak tuto závadu odstranit a že nejprve načíst vagem a pak se uvidí? Kamoš má noťas se softwarem a neoriginální konektor a tak že to vyčte ale nechce to vůbec načíst, selkal se s tím už někdo?Nevíte kde by mohla být chyba a jak zkontrolovat kablíky zda jsou v pořádku? Mám doma ještě jedno auto A3 stejný motor a tam to šlo bez problému u O1 to furt psalo nějaký problém s komunikaci, přesné změní si již nepamatuji. Kdysi jsem byl přímo u Škody na original Vagu a bez problému četlo ale dnes nic, mohl by být problém v tom neoriginálním kabelu?

Díky za pomoc

Odkaz ke komentáři

Tak ten Hex-can bude mít origo kámoš příští tyden.Tak to zkusím a uvidíme.

On to tím obyčejným káblem neoriginál nechce číst prostě problém ve spojení čï co, tak jsem se právě lekl, že by mohl být problém někde jinde, když pak to bez problému šlo načíst Audi A3, skoro stejný rok výroby a se stejným motorem a O1 nelze.Zda není někde nějaký drát španý nebo rozbojený třeba konektor zda by to mohlo být možné,

Díky

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...