Přejít na obsah

OctanTD

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

OctanTD's Achievements

0

Popularita

  1. Jelda: Tobě už na RS TDi odešli vstřiky? Po kolika km? Měnil jsi za nové nebo repase?
  2. Olaf: tak pokud to správně chápu tak u 103kw jsou dva typy motoru a to BKD což je 16V a BMM ten je pouze 8V a s těchto dvou je lepší BMM, je tak? Tak pokud bych šel do 103kw tak hledat a radši vzít BMM. Díky Dave
  3. Tak prý hodně odcházejí vstřiky, které vydrží asi tak kolem 170tkm.Poté výměna a jeden vstřik za 15tkč.Vyskytuje se tato závada u všech RS nebo je pouze ojedinělá?Nelze vstriky vyměnit za nějaké jiné?Stále zvažuji koupi RS tak se chci dovět co nejvíce, ve oku mám ještě BMW E90 320d. Díky Dave
  4. Tak to jsem měl nějaké špatné info, ale diky za upřesnění, takže pouze BMN. A u RS TDI neni problém s motorem tak jako u 103kW ?, na co si dát tak pozor při koupi. Chtěl jsem jít do OII TDi - 103kW, ale všude si píše jak je to problemoví motor, tak radši půjdu do RS TDi i se mě víc líbí než obyč OII.
  5. Do kterýho motoru u RS TDi jít? BMN nebo BKD? A které vstřiky jsou lepší, někdo mě říkal že pokud jsou Siemens tak se prý dost serou že lepší jsou ty Bosch, co je na tom pravdy. Ptám se totiž protože chci jít do RS TDI bude to rv 06-07 tak abych věděl na co si dát pozor a jaký kod motoru a které vstřiky vybrat. Diky Dave
  6. Zdravím, chtěl jsem se zeptat zde na foru kde dostanu asi nejlepší info ohledně OII.Zvažuji koupi OII s motorem 2.0TDi s výkonem 103kw, tak jsem se chtěl optat všech zde přtomných jak jsou s tímto motorem spokojeni či by doporučili nebo naopak.Jedna se asi tak o rv 2005-2006, kolo 150tkm najeto.Zajíma mě hlavně poruchy, vady, nedostatky a co si dát pozor při koupi atd. Jinak jen tak pro info se rozhoduji mez OII a BMW 320d E90, stejný rok výroby. Právě že jsem dost slyšel že OII s tímto motorem je velice poruchová a proto se na Vás obracím, protože zde alespoň myslím, že dostanu odpovědi od majitelů a ne že někde někdo povídal atd. Tak díky za Vaše názory a rady.
  7. OctanTD

    Problém VAG

    Tak ten Hex-can bude mít origo kámoš příští tyden.Tak to zkusím a uvidíme. On to tím obyčejným káblem neoriginál nechce číst prostě problém ve spojení čï co, tak jsem se právě lekl, že by mohl být problém někde jinde, když pak to bez problému šlo načíst Audi A3, skoro stejný rok výroby a se stejným motorem a O1 nelze.Zda není někde nějaký drát španý nebo rozbojený třeba konektor zda by to mohlo být možné, Díky
  8. OctanTD

    Problém VAG

    Možná blbý dotaz ale co je ten hex-can?
  9. Zdravím, jak jsem se jíž dříve zde psal ohledně kontrolek na přístrojovce. Kdy po výměně rozvodů a zapojení nové baterie zpět do auta a po nastartování začne na přístrojovce blikat kontrolka airbagu a kontrolka žhavení. Při jízdě občas na chvílku zhasnou ale po nějakém čase se opět rozblikají. Nevíte co je to za závadu a jak tuto závadu odstranit a že nejprve načíst vagem a pak se uvidí? Kamoš má noťas se softwarem a neoriginální konektor a tak že to vyčte ale nechce to vůbec načíst, selkal se s tím už někdo?Nevíte kde by mohla být chyba a jak zkontrolovat kablíky zda jsou v pořádku? Mám doma ještě jedno auto A3 stejný motor a tam to šlo bez problému u O1 to furt psalo nějaký problém s komunikaci, přesné změní si již nepamatuji. Kdysi jsem byl přímo u Škody na original Vagu a bez problému četlo ale dnes nic, mohl by být problém v tom neoriginálním kabelu? Díky za pomoc
  10. No a za jízdy jsem si všiml, že občas kontrolky zhasnou a za nějakou dobu zase začnou blikat, tak vůbec nevím či by to mohlo být. Dělal jsem tedy komplet rozvody a nový olej + filtr, pak jsem měl odpojenou baterii a po zapojení to začalo takhle blbnout a předtím bezproblému. Kamoš mě říkal, že prý stačí vymazat registr závad a mělo by to být v pohodě ale nevím tak se radší ptám zda se s tím již někdo setkal. Na diagnostiku to dám ale až příští týden, tak kdyby jsi na to přišel tak dej vědět. Díky
  11. Zdravím, chtěl jsem se zeptat ohledně kontrolek na přístrojovce. Odpojil jsem baterii z důvodů nabíjení a po zapojení baterie zpět do auta a po nastartování asi tak za 20 sekund začne na přístrojovce blikat kontrolka airbagu a kontrolka žhavení. Nevíte co je to za závadu a jak tuto závadu odstranit? Pomohlo by vymazání registru závad nebo je závada někde jinde? Díky za pomoc
  12. Zdravím, chtěl bych Vás poprosit o radu kde na Octavii I, 1,9TDi - 66kW, AGR, najdu vývod pro odvětrávání klikovky, Chci si zapojit Oil catch tank ale nevím kde je právě ten vývod. Jeden vývod z Oil catch tanku se zapojí za vzduchový filtr a druhý na vývod odvětrávání klikovky a to prvávě nemůžu najít, či jak to správně zapojit. Tak všem díky za pomoc. Octan
×
×
  • Vytvořit...