Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

Niki: tak to každopádně, s tím (hlučností) se nedá polemizovat ;)

Jen musíš opravdu srovnávat identické vozy; mně se třeba zdála OII tišší než OIII, u jiného srovnávacího páru tomu bylo přesně naopak. Rozdíly byly způsobený pneumatikami, které byly stejného výrobce, ale s rozdílnými nájezdy km.

Hluk pohonné jednotky se mi zdá býti lépe utlumený v novém modelu, v přenosu vibrací do kabiny pro mne osobně zase lépe dopadla OII. Takže je to prašť jako uhoď :lol:

Odkaz ke komentáři

Tak jsem to si to hodinu prolejzal, nechal se svezt a pak i ridil. Prvni jsem usedl na spoluejzdce a hned chceni za madlo pro me byl sok. Plastova skorapka a zvuk dveri po zavreni strasne laciny. Zvenku dokonce az plechovy. Taky zatahnuti za kliku zvenku je takove nejake divne, ve srovnani s O2. No zpatky k interieru. Ty dvere jsou vazne katastrofa, okrasna lista pusobi lacino, leskne se jako nejaka cina a to zakonceni je asi subjektivni, ale me se to nelibi, navic bych se bal, jestli ta packa nebude po case vychechlana.

 

Ja uz jsem tady rikal predtim, chybi mi pred spolujezdcem nejaka lista, je to takove moc velke a prazdne. Taky zrcatka mi prijdou mensi nez mela O2Fl, resp. ne ze prijdou, ony mensi jsou.

 

Radio swing, kapitola sama pro sebe, tu grafiku displeje vzali kde? To je neco strasneho a jak se zapne parkovaci asistent, je to spis uz smesne. Carky male, neprehledne a kostickovane jak tamagoči z 99'. Vubec to neladi s nadhernym displejem mezi budiky, tam je to naopak moc pekne, promakane, pusobi to moderne a svizne. Celkove jsou budiky pekne. Akorat bych trochu vytknul tu grafiku otevrenych dveri, ale v realu to neni tak strasne jako na fotkach.

 

Ted k prostoru, na sirku mi o moc vice prostoru neprijde, na delku urcite ano, hlavne vzadu je to citelne znat. Ale prijdou mi kratke predni sedaky, citil jsem se nejak nepohodlne, ale to muze byt dane tedka sedackama na ktere jsem uz zvykly/rozmlsany. Ale bocni vedeni mela moje O2 urcite lepsi. Kufr je klasicky obrovsky a pristup do nej se mi zda o neco lepsi nez mela o2, takovy sirsi je ten otvor a lepe jsou vyresene ty vodici listy pro plato, jsou kratsi jak mela o2. Kazdopadne nechapu proc je vnitrni strana vika kufru potazena kobereckem??? K cemu?? Aby se to neposkrabalo? To radeji meli investovat do vyplni dveri...V kufru se mi nelibi taky dira okolo zamku, to tam o2 mela krytku. Fajn je konecne 12V zasuvka v kufru. Oboustranny koberec je za priplatek? To jsem netusil, ani Elegance to nema, to je sila. Hlavne ze to tak propaguji.

 

Ted k te tichosti, co jsem tu resil rano. Tak pro me to auto neni tiche a prijde mi drzost to srovnavat s bmw 530xd. Neprijde mi ani tizsi nez o2. Jde slyset hluk od kol, hluk od motoru a i pri rychlosti okolo 80km/h vzduch okolo zrcatek, dale take voda v podbezich dosti vyrazne. Mereni pomoci nejakych meraku si muzou strcit vite kam, real je uplne jiny. Kdybych si to mel kupovat kvuli tomu, ze je to tizsi nez O2, tak to bych si vubec nepomohl. Proste neni.

 

Moje pocity jsou zklamani. Zvenku se mi auto libi, to je pekne, ale interier me teda dosti zklamal. Je to strasne nevyvazene, co se tyce kvalit. Treba stredovy panel, o ktere se opira koleno se docela dost po opreni kolena hybe, zajimalo by me jak bude vypadat po x tisicich kilometrech.

 

Skoda ze pujcene auto nemelo xenony, byla to Elegance 2.0tdi dsg. Nemohl jsem tedy zjistit jak vypada to denni (ne)sviceni. Motor jede pekne, dsg klasicky radi rychle. Ale ze by to bylo tizsi, to se rict neda. Podvozek asi nemuzu primo srovnavat, prece jen jsem svoji O2 mel nize a sportovni pruziny,ale na nerovnostech v zatackach mi prisla ta prdel O3 trosku neklidna, nemel jsem z toho uplne jisty pocit. A taky docela zvlastni zvuky ze zadni casti podvozku na nerovnostech.

 

Jeste nas zaujala jedna vec, to bezklicove odemykani. Clovek zamkne tak, ze pohladi tu kliku(v te drazce). Kdyz ale instinktivne zkusi zatahnout za kliku, jestli se zamklo, auto se zase odemkne..to je tak bezne u kazdeho keyless reseni? A znam auta, kde jsou snimace na zamykani na vsech klikach, tady jen predni dvere. A taky mohli udelat klicek ve stylu passata, aby nebyl vystrelovaci, kdyz uz je to bezklicove. Jen by ve svem tele mel ukryty plastovy, nebo co to je, klicek.

 

Snad jsem to nejak shrnul, ale rikam, auto me spise zklamalo, urcite zadny wooow efekt-ze bych si rekl, to musim mit, to chci. Jestli jsou tu chyby, tak se omlouvam, pisu to jeste s emocema. :D

 

Edit: jeste mi prisly strasne male zadni brzdy. Trmen i kotouc. Prijde mi, ze na moji bejvalce 1.9tdi DSG byly vetsi. Sice vim, ze O3 zhubla, ale i vykon narostl a celkove jde o zvysovani bezpecnosti ne? Je to tak, ze jsou brzdy mensi nebo to je jen muj pocit?

post-75-0-57997000-1361806314_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

hezké shrnutí ;)

 

k tomu Keyless: když vezmeš za kliku, tak se u všech těchto systémů opět dveře odemknou. Tzn. je třeba se odnaučit zkoušet zamčené dveře.

Ten plastový pseudoklíček podobný Passatu u OIII/G7 nelze použít; plast, který kryje nouzovou spínací skříňku je tlustší, nežli gumový "přelep" u Passata.

 

Zrcátka jsou stejná, jako má G6/Jetta a nikdo si nikdy nestěžoval na jejich rozměry ;) Jsou jinak tvarovaná, a tak vzniká pocit, že jsou menší.

Upraveno uživatelem Honza9007
Odkaz ke komentáři

S tim klickem je to skoda no. Urcite by to majitele ocenili a citili by se, ze maji neco spesl, kdyz maji keyless. S tim keyless jsem to nevedel, tak ted uz aspon vim, jak to je, asi bych se dlouho odnaucoval :D . To startovaci tlacitko ale mohli dat jinam, uz i v superbu se mi to nelibilo, je to takove levne reseni, podle me :blink:

Zrcatka jsou plochou mensi, to vim, protoze A6 ma stejny tvar jako O2FL, jde v nich mene videt. Nicmene designove jsou moc pekna :palec:

Odkaz ke komentáři

S tim klickem je to skoda no. Urcite by to majitele ocenili a citili by se, ze maji neco spesl, kdyz maji keyless. S tim keyless jsem to nevedel, tak ted uz aspon vim, jak to je, asi bych se dlouho odnaucoval :D . To startovaci tlacitko ale mohli dat jinam, uz i v superbu se mi to nelibilo, je to takove levne reseni, podle me :blink:

Zrcatka jsou plochou mensi, to vim, protoze A6 ma stejny tvar jako O2FL, jde v nich mene videt. Nicmene designove jsou moc pekna :palec:

Tak něco "spešl" mají tak jako tak - stačí vzít za kliku a nemusejí nikde hledat klíče k nastartování vozu.

Přiznám se na rovinu, že můj osobní favorit tento systém taky není, raději si zmáčknu tlačítko a vidím, jak mi auto blikne. Za kliku teda ale už neberu ;)

Odkaz ke komentáři

Jj Tome, vsak diky za ukazku. Na vetsine jsme se shodli spolecne.

 

Jeste bych mozna dodal zminku k tomu zadnimu plastu na bocich sedadel. Za prve je teda osklivy, a za druhe je moc velky, myslim si, ze v 5ti lidech vzadu to musi na krajnich mistech tlacit do zeber. Nekdo tu rikal, ze to ma i passat b7, to si teda nemyslim, ze tam ma takovy kus plastu, nekolikrat jsem v nem jel vzadu a niceho jsem si nevsiml. Jestli tam neco ma, tak urcite ne neco tak velkeho a hnusneho :huh:

Odkaz ke komentáři

Zrcátka jsou stejná, jako má G6/Jetta a nikdo si nikdy nestěžoval na jejich rozměry ;) Jsou jinak tvarovaná, a tak vzniká pocit, že jsou menší.

na zrcátka G6 jsem si stěžoval já, proti OII mají dost velký mrtvý úhel, je potřeba je nastavit určitým způsobem, ale pořád tam není ta jistota jako u OII

 

 

 

.Jinak to Michal napsal naprosto perfektně mám z toho auta ten stejný pocit. Hlavně z toho interiéru ....

přesně, souhlas, stejný pocit

 

 

 

Jeste bych mozna dodal zminku k tomu zadnimu plastu na bocich sedadel. Za prve je teda osklivy, a za druhe je moc velky, myslim si, ze v 5ti lidech vzadu to musi na krajnich mistech tlacit do zeber. Nekdo tu rikal, ze to ma i passat b7, to si teda nemyslim, ze tam ma takovy kus plastu, nekolikrat jsem v nem jel vzadu a niceho jsem si nevsiml.

Ono záleží jak jsou zadní sedačky hluboko zasazené směrem do kufru, tedy mezi zadní podběhy, u OIII jsou zasazeny víc než u B7, proto ten plast je větší plocha

 

 

 

 

 

Jinak Michale, k té zadní nápravě, konečně to někdo napsal v posledním AutoTipu tak jak to je .....

 

 

Odkaz ke komentáři

Je to tak, přístup do schránky není ideální, mobil tam krásně sedne ale vytahnout ho už není tak ok ...

 

Takhle svíti zadní LED ...

 

post-96-0-65620000-1361822006_thumb.png

 

Má první zkušenost se START/STOP ... vůbec mě to při jízdě nerušilo, motor startuje bych řekl okamžitě ... jen jednou mě zarazilo, že když jsem v koloně pomalu popojížděl a na chvíličku zastavil, tak že to opakovaně po sobě vyplo motor a pak zase nastratovalo ... počítal bych, že auto vyhodnotí, že se jede v koloně a nebude už motor zastavovat ...

Odkaz ke komentáři

GeorgeWWW:Co je s konfigurátorem ? Jsou tam bi-xenony za 0 Kč.

 

Ta výbava by měla být dočasně "skrytá" - proto ty pomlčky v konfigu - jde o to, že čekáme, až systémově natečou ceny a chci se vyhnout tomu, že zákazník přijde, že viděl bixenony za 0,- a že je chce. Jde o nově vytvořený paket bixenony + černé mlhovky / s corner. Cenově i produktově se nic nemění, ale je tam oboustranná vazba, tak proto takto. Setkali jsme se totiž se stížností, že když si někdo chce objednat položku za 500,- (právě ty černé mlhovky), nutí ho to objednat položku za 24 500,-, proto toto řešení. Ceny by se tam měly dostat koncem týdne.

Upraveno uživatelem GeorgeWWW
Odkaz ke komentáři

Ještě jeden můj subjektivní dojem, když se setmělo a všechno bylo podsvícene, tak mi ten interiér přišel docela hezký...každopádně se mi líbí jak svíti dvě LEDky z lampičky směrem na řadicí páku.. vypada to pěkně ... naopak mě trošku ruší zelené podsvícení ... více by se mi líbilo lehké bíle podsvícení toho co je zelené ...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...