Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

jar_da

OctaviaClub
  • Content Count

    10 735
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

42 Excelentní

About jar_da

  • Rank
    hodnost: TITANIUM

Recent Profile Visitors

2 500 profile views
  1. Sundej kryt motoru a podívej se na hadice a trubičky pod ním, třeba tam bude nějaká prasklá nebo vypadlá
  2. U Čakovic máš Rolbare velmi blízko, tak ho kontaktuj, ale určitě bude mít čas až na podzim.
  3. v případě 47 kW se dálnice neboj, budeš jezdit sám a s prázdným kufrem, to samé klima ..... olej měnit po roce
  4. 1,2 htp ber pouze silnější verzi a tak max. 120-150.000 km, okolo 200K km to bude chtít repas hlavy, ventilů a nový kat. 1,4 16V je lepší na spolehlivost, ale bude jezdit za víc, relativně, podle způsobu zacházení Rozhodně F1 po faceliftu, kdy už snad není problém s krátkými vodícími lištami rozvodů u htp a servy řízení. Bolestí je právě klima a její servomotorky klapek, včetně té na vnitřní cirkulaci, ty se kazí docela často, občas i panel klimatroniku. Asi bych se rozhlédl a bral podle stavu, jedno jaký motor, oboje na to co píšeš ti stačí.
  5. jar_da

    Zkušenosti

    Moje zkušenost s 1.5 TSI manuálem je, že se s tím dá jezdit při pohodové a předvídavé jízdě opravdu za málo. A to i při řazení ve 3.000 ot., tak, aby po přeřazení nespadly pod 2.000 ot. Převodovka má kvalty některé blíž u sebe a některé dál, takže je to o poznávání auta a čtení terénu. Jde o motor, který je úplně nový, až bude mít víc najeto, bude tahat víc od spodu. Vypadá, že do otáček půjde ochotně, pár předjíždění už bylo, ale na pohodu. Šestka je vyloženě odlehčovací, podstatě ji člověk řadí až při 90-100 km/h. Dvouválcový režim znát je, je tam lehce jiný zvuk, slyšitelný při vypnutém rádiu. Tahle srágorovina tam skočí pokaždé, když člověk jen šolíchá plyn nebo když jde motor lehce. Na šestku to tam skáče méně, po městě zase pořád, řekl bych, že k tomu je poskládáná i převodovka, kdy 50-60 na trojku jde motor vždy lehce a tedy na dva válce, což je cca 2.200 otáček. Zatím jezdím 2-3,5 tis. otáček a čekám, až si motor zvykne a najedou se nějaké km. Spotřeba za prvních 250 km v tomto režimu je 5,1, ale jsou to víkendové jízdy, reálně to vidím tak na 5,7. Ale dojezd 800 km na palubáku po natankování jsem ještě u sebe nikdy neviděl, včera poprvé ano
  6. Kdopak se to toulal po Koutnikovce v HK 😂
  7. i ta chrom lišta se mi moc nelíbí ...
  8. Baterky se mění v rámci roční prohlídky zařízení a tuším, že po dvou letech.
  9. no jo no, 12 válců končí v S-ku, a cca se proslýchá, že AMG bude končit právě i s osmi válci ...
  10. No jestli chceš 12 hrnků, tak ti moc času na pořízení nezabýval ?
×
×
  • Create New...