Guest noki Odesláno Duben 28, 2011 Sdílet Odesláno Duben 28, 2011 O2, r 2005 1,6 motor BSE Spustil jsem klimu, chvili to chladilo a pak nic. Po otevreni kapoty bylo okolo kompresoru klimy ocakane jakoby od oleje. Vyjel sem si diagnostiku, naslo chybu: Address 08: Auto HVAC 1 Fault Found 00229 Refrigerant Pressure 002 - Lover Limit Exceeded Co s tim ? Je v haji kompresor , nebo se s tim jeste da neco delat ( po znovu doplneni klimy ) Ma nekdo podobnou skusenost ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Duben 28, 2011 Sdílet Odesláno Duben 28, 2011 Bud ti rupla hadice nebo nekde ti to uteklo :smich: .... poradne vycistit a skusit natlakovat (freon a olej) a prez UV bryle se podivat kde to utitka a potom to opravit... dej se foto.. snad se to tam bude dat poznat... Klima neklimuje protoze nams napln. Byt tebou opravim to co nejrychleji protoze kompresor nama rad kdyz bezi bez oleje a fraonu. On toti na O II se toci stale... je stale pripojenej. ne jako na O I... tam je el. spojka... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Duben 28, 2011 Sdílet Odesláno Duben 28, 2011 jen opravím, v klimě není freon, ten se už od začátku 90. let min. století nepoužívá, je tam R134a přesně, jak píšeš, kompresor nemá u OII rád, když se nepoužívá klima, pak odchází 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Duben 28, 2011 Sdílet Odesláno Duben 28, 2011 jj to znam R134a pro mne je freon... :smich: R134a je trochu lepsi sracka na ozonovou diru... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.