Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

pavel71

OctaviaClub
  • Content Count

    1 336
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About pavel71

  • Rank
    Redaktor návodů OC

Profile Information

  • Zájmy
    Array

Recent Profile Visitors

2 590 profile views
  1. Zkus jí z boku otevřít a tu odporovou dráhu natři diavou a očisti a napruž kontakty konektoru pokud to nezabere budeš schánet jinou klapku
  2. To bude spíš na výměnu termostatu než na výměnu čidla teploty
  3. Tu lambdu povoluj po jízdě když je to horký nebo sundej saní pak je tam vic místa ohřej to plamenem a povol Mě to šlo na ohřátým motoru musel sem za pomoci kratký trubky zabrat Možna by nebylo od věci mít i po ruce závitní s rozměrem zavitu pro tu lambdu 18×1.5 Co se týče toho čidla když zapatráš na stránkách předchozího odkazu určitě tam návod na výměnu čidla najdeš Čidlo se dá proměřit musíš někde najít tabulku při jaký teplotě má mít jakej odpor Nebo vag měřený hodnoty jestli to neukáže nácký hausnumera https://www.club-opel.cz/viewtopic.php?f=135&t=136&p=196&hilit=Výměna+čidla+teploty#p196
  4. Davals repas nebo nový ? Pokud repas hledej problém v tom co sem psal Do roku 2000 by měl bejt obtok a po roce 2000 naklápění Cituji: Rok 2000 znamená kromě faceliftu i příchod poslední dieselové novinky pro Octavii I. Šlo o motor 1.9 TDI opět s výkonem 66 kW. Tato jednotka vydržela v první generaci Octavie až do konce výroby a dokonce pak ještě další dva roky přesluhovala u verze Tour. Odstavil ji až požadavek na emisní normu Euro 5. Opět jde o spolehlivý motor, turbodmychadlo má v tomto případě naklápěcí lopatky.
  5. Co se týče házivosti tak sem ze značkou mejle ani Bosch nikdy problém neměl Pokud máš nový náboje i ložiska tak bych šel po brzdiči jako takovím Pístek musí jit bez problémú zatlačit a hlavně se musí volně hejbat plovoucí šrouby v tom gumovim uložení Dost často se stane že to někdo namaže obyč vazelínou ta tu gumu naleptá a šroub zatuhne a nehejbe se jak má Mazat se to má mazivem který nereaguje s gumou ! Ještě musej desky volně běhat nesmí bejt tuhý Pokud je vše toto o.k. napadá mi už jen nakoplej homokloub u kola Ty kotouče bych asi volil nový ja ted na svý dával TRW Stim klepáním při brždění nedělá to náhodou ABS že by se samovolně spouštělo?
  6. Klasika tuhá regulace turba Turbo ven a pokud nebude plný oleje a nebude mìt vùli tak rozebrat regulaci vyčistit a hlavně podložit 0.1mm podložkama
  7. Neni to tak hrozný horší je to na tý novější 75kw verzi tam se k ní nedostaneš musíš sundat to plastový sání
  8. https://www.club-opel.cz/viewtopic.php?f=135&t=178&sid=b71cc0c5c927b83a7da1eaa16d6f95be
  9. pavel71

    Syčení

    A neni to spíš než syčení takový povrzávání či šustění? To dělá bud spojka kompresoru nebo suchý ložisko napínací kladky nebo suchy ložisko převodní kladky drážkovýho řemene Sundáž dražkovej řemen a posloucháš pokud bude ticho di po těch kladkách Pokud to fakt syčí projdi veškerý podtlaky od ventilú turba egru i klapky ty hadičky zpuchří a múže to někde utíkat U tech rozvodu je z vrchu ukryt ventil co ovládá chcípací klapku a tam múžeš klidně najít nákou netěsnost
  10. pavel71

    Nejde elektrika

    Začal bych baterií a kontrolou pojistek co sou v tý černý krabičce na baterii Ta baterie mohĺa klidně totálně lehnout
  11. Dolej filtr a ja bych si tu naftu natahl přez přepad bud nákým čerpadýlkem na 12V nebo to de podtlakem - souprava na odvzdušnění brzd či pistole na bodyšuc Taky lze jen dolejt filtr a cuknout vozem za pomoci druhého vozu
  12. Spíš bych to viděl na 20 těch 15 je jen tak tak ale pokud chytne šikovnýho nadšence asi by se dalo Počítej : pístní kroužky,rozvody,vodní pumpa,termostat,čidlo teploty, těsnění hlavy,sání,výfuku,víka ventilú,vana,gufera ventilú komplet nechat udělat hlavu - ventili,vodítka,a srovnat novej olej,filtr,chladící kapalina ja bych dal i vzduchovej a palivovej Pokud sou tam stoletý svíčky dal bych nový Vyčistit klapku a egr Otazka v jakým stavu sou obě lambdy Pak náká ta prace
  13. pavel71

    Syčení

    Prošel bych hadice a spoje od turba Kouknul bych jestli je dobře nasazenej ten plast co de z interkoleru k egru a jestli neni prošoupanej a kouk bych jestli neni dírka v interkoleru
  14. Ja bych začal elektrikou u tažnýho Koupil novou zásuvku a koukl do levý zadní kapsy jestli tam neni na kabelech od TZ napojená taková černá krabička je to náká zátěž a dou přez ní blinkry Pokud to tam je tak jí vyhod a přepoj veškerou elektriku k zadnímu světlu v originál stav - neměl by to bejt problém dle barev vodičú Poté bych rozebral odpojil a vyhodil starou zásuvku TZ Ted bych bud proměřil a znova napojil k zadním světlúm stávající kabely nebo ty starý vyházel natáhnul si kabely nové a dal novou zásuvku TZ Až bych měl jistotu že elektrika okolo TZ je o.k. a nesvítilo by to tak bych vzadu u levýho světla prověřil dole v kapse ty konektory dost to tam hnije Na par autech sem už konektory vyštípal a jednotlivé draty sletoval do sebe Poté bych šel po otočným spínači světel - dá se odpojit a za pomoci 12V se da v konektoru zkoušet drat po drátu a koukat co se rozsvěcí a pokud se ty světla rozsvítí víš že je spínač v háji Tady to chce kapku vědět kterej drát je kostra -většinou hnědej a ten pod napětí samozřejmě nedávat došlo by ke zkratu!!! Počítám žes žarovky ,patice,a konektory ke světlúm kontroloval-očistit od oxidace a mírně naohejbat U těch blinkru pokud bude elektrika TZ o.k.a přesto by ty blinkry nešli tak jako první jinej spínač varovných světel Ja u těch blinkrú vidim na 95% problém skrz tu elektriku TZ nedávno sem to řešil totiž na jednom starým passatu
  15. Nerozpadaj se ti ty hadice odvetraní motoru plus sou tam takový dvě klapky Na obrazku čisla : 2,5,6,9,10 Ja to měnil bratrovi normalne se po doteku rozpadly a ty klapky byly k.o. Tady za to chtěli raketu sehnal celej komplet na e bay za cca 300kč Dodej prosim naký fotky tý tvý feldy stim motorem 1.8t ja to ještě neviděl 😂 dik
×
×
  • Create New...