Jump to content

pavel71

OctaviaClub
  • Posts

    1,650
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Zájmy
    rád se hrabu v autoelektrice

Recent Profile Visitors

5,518 profile views

pavel71's Achievements

31

Reputation

  1. já bych to celý nesháněl rozbalil bych postupně veškerou poškozenou kabeláž pak bych vyštípal poškozeny kusy a pájením či pomoci lisovacích spojek nahradil kusem nového drátu a zaizoloval pokud je konektor nepoškozen nevyděl bych dúvod shánět jinej pokud poškozen je na vrakecu bych si ho dohnal i s kouskem drátu a vyměnil
  2. Jestli si měnil světlomety koukni do konektoru světla jestli se ti do světla nezasunuli ňáký ty piny Občas se to stava hlavně u světel z druhovýroby
  3. moh odejít reostat regulující sílu osvětlení nebo hlavní spínač světel
  4. odpoj dole na servu čidlo tlaku a dej vědět
  5. zkontroluj jestli neskočili rozvody
  6. https://www.club-opel.cz/viewtopic.php?f=150&t=276
  7. já bych to typ na špatnou váhu vzduchu
  8. Kup diody s D2S paticí co se musej napojit na 12V Vyřadíš tim veškerou elektroniku a máš klid taky o nich přemejšlim https://www.ledpodsviceni.cz/d2s-d2r-g2-12v/
  9. Třeba čidlo teploty uz nemusí řj motoru davat ty správný hodnoty
  10. to je typický projev ruplýho těsnění pod hlavou proč myslíš že to u tebe bude jinak
  11. muže to bejt relé 109 problikne ti po otočení klíčku žhavení? pak se ještě koukni jestli ti neskočili rozvody
  12. Sem dává se to pod ty 3 válečky
  13. protože pak o závadě už neuslyšíš pokud to neuděláš závada se vrátí https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=45149&start=195
  14. pokud to turbo nemá vůle nežere olej mělo by stačit ho vyndat rozebrat vyčistit regulaci a následně jí podložit 0.1mm podložkama
  15. pokud to při vypnutí a zapnutí motoru zas chvíli jede tak na tuty regulace na turbu a jestli je to repas tak je to téměř tutovka
×
×
  • Create New...