-
Content Count
1 535 -
Joined
-
Last visited
-
Řešení je to prodat a sehnat 1.8T Předělávat 1.6ku na víc koní je ekonomický nesmysl A radoby sportovní filtry snižený hlavy tomu motoru taky nic nedaj sou to vyhozeny penize Co sem koukal tak to firmy čipujou ale dat 6 litrú za 5kw je taky nesmysl
-
Koukni pod držak baterie sou tam pod šroubem kostry jukni v jakym sou stavu Pak černà krabička na baterii zda to tam neni vypálený Osobně bych prověřil dráty v prúchodce 5tych dveří zda nejsou dolámany a pokud maš zásuvku tažnýho tak jestli neni vyhnilá
-
Začni dveřma u řidiče : prohlídni kable v prúchodce mezi dveřma Pak konektor řj stahování oken hnijou piny Zaměř se i na konektor kabeláže červenožlutý drát uhnije uvnitr neni to videt když za něj zataháš de vyndat dal mohla i ta řj oken vyhořet díky vlhkosti Další co to mohlo zpúsobit je nefunkční zatuhlá rozpadlá fabka řidíče jeji lopatka zapada v zámku do vačky kerá když se otáčí spíná mikrospínače uvnitř zámku a uz to blbne
-
já bych prošel elektriku k palivovýmu čerpadlu relátko a samotnej konektor čerpadla ten múže mít vypálený zoxidovaný kontakty a poté bych zkusil i jiné čerpadlo
-
Škube motor (když je málo benzínu v nádrži)
pavel71 replied to Mirek75's topic in 1.6 MPi 74kW + 1.6 MPi 75kW
Cos dal za značku novýho čerpadla ? Uz sem párkrat zažil že ta levnější neznačková druhovýroba stála úplně za prd a i do měsíce to čerpadlo začlo zlobit nebo odešlo úplně Zkusil bych vrakec vzal tam origo funkční čerpadlo a zkusil ho prohodit -
Jestli to odešlo současně je pravdepodobný že ti spad dražkovej řemen kerej pohani řemenici alternátoru a servočerpadla Proč spad se musíš podívat sam A co se stane pude ti z těžka volant a daleko nedojedeš protože se ti vymlátí baterie
-
Nejdřív koukni jestli ti neulítla volnoběžka na alternátoru nebo se nepřetrhnul dražkovej řemen či neodešla napínací kladka Pokud to tam vše a alternátor se otáčí bude chyba v samotnym alternátoru
-
Na změření klidovýho odběru potřebuješ měřák co rozsah měření aspon 10 ampér Měřák se zapojí do série s baterií Odpojíš si mínusovej kontakt a mezi kontakt batere a odpojenej kontakt napojíš měřák Auto musiš mít zamčený vše vyplí a pokud maš signalizaci kapoty tak i zacvaklej zámek A měříš proud Měl bys ideálně naměřit 20 mA tj 0.02A a max 30mA tj. 0.03A Pokud naměříš víc je to problém Chvíli trvá než to auto tkzv usne mam zkušenost že do cca 3minut ta okta usne tj při měření z počatku bude větší proud a do těch 3 minut by měl klesnout takže při měření
-
změř kolik to baští v klidu mA pak to rádio odpoj a znova měř kolik to baští mA ale pokud ti to před tim nedělalo je víc než jasný že problém je v tom rádiu z číny
-
odpovědi na poradte.cz nestačili? 😀
-
Tak měřak nebo žárovkovou zkoušečku a měřit Začneš u světla kery nesvití a deš po drátech a konektorech Spzka svítí ?
-
A jak sou na tom konektory v levé zadní kapse nejsou vyhnilí?
-
Je tam u startéru konektor Sundej si baterku i drzak at se tam pořadne dostaneš V tom konektoru to hnije Nedavno sem delal oktu konektor sem vyštípal a draty sletoval do sebe a přeizoloval
-
A mužeš si ho i opravit https://www.club-opel.cz/viewtopic.php?f=150&t=460
-
No jestli to turbo baštilo olej a ťím pádem se motor vytočil do max otáček až chcíp tak počítám že se ten motor potkal a čeká ho generální oprava nebo výměna za jinej funkční