Přejít na obsah

Micak

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Micak's Achievements

0

Popularita

  1. Díky za postřehy. Vypadá to asi fakt na těch 30, to by mělo byt ideální.
  2. Zdravím pánové, uvažuji o montáži sníženého podvozku na mojí Octavii 1.8T. Chci dávat pevný, neštelovatelný, značku bych zatím neřešil, určitě ale ne žádný lowcost :) Zajímalo by mě, jakou zvolit kombinaci snížení pro kola R17 ? Obě nápravy stejně, třeba 30/30, nebo předek 30, zadek 20 nebo naopak ? Víc jak 30 bych asi nešel. Může se někdo podělit o zkušenosti ? Díky.
  3. Tak to nevím. Žiju v přesvědčení, že krom ABS to žádný další asistenční systém nemá :D EDIT: Ted' koumám přes google to EDS, a je dost možné, že tam něco takového je. Zkusím zjistit, o co se jedná. EDIT2: Tak je to tam. Koukl jsem rychle přes diag a s největší pravděpodobností to bude souviset s tím EDS.
  4. Ahojte, měl bych dotaz ohledně přední nápravy. Mám Octavii I, 1,8T, AGU, 99. rok. Už delší dobu mě štve zvuk, který se ozývá při průhrabu např. na sněhu, štěrku atd. Zní to jako vrzání, trvalé, celkem hlasité, dokud auto prohrabuje. Dělal se celý nový podvozek vč. silentbloků, tlumičů, nové gumy, geometrie, ložiska. Bohužel to dělá stále. Dále se při jízdě po nerovnostech ozývá takové jemné klepání/povrzávání. Tyto projevy to mělo i před výměnou podvozku. Mám podezření, že by to mohly dělat silentbloky stabilizatoru nebo homokinetické klouby. Nenapadá někoho z Vás, co by to mohlo být ? Díky, D.
  5. Ahojte, mám rychlý dotaz na test origo BOV na AGU motoru. Včera jsem na něho koukal, a když jsem zkusil potáhnout do sebe přes podtlakovou hadičku tak ventil necvaknul, a jen jsem nasával vzduch. Po vymontování jsem zjistil, že ten vzduch se nasává ze strany, ze které je připojený hadicí za turbo do tlakové části. Asi bude proražená membrána a BOV mrtvý ? Díky.
  6. Ahojte, nemáte prosím někdo číslo dílu, ppř. název vahadla/kyvadla se závažím, které je v zadních dveřích (ne 5.dveře) ? Je do toho napojený čudlík pro mech. zamknutí dveří zevnitř a dále táhlo ze zámku. Bohužel čísla na nich jsou již nečitelná. Jedná se o Octavii 99. rok, AGU. Díky.
  7. Zdravím, Mám dotaz ohledně mého problému. Mám přes 3 roky Octavii, 1.8T, AGU, 1999. Již od koupě se projevovalo lehké cukání při přeřazení, občasné letmé pohupování v akceleraci při záběru do kopce a sem tam střelení do výfuku (občas, tak 2x až 3x do týdne, když člověk protáhnul 2ku). Nikdy jsem to nijak moc neřešil, vyměnily se svíčky, filtry, kontrola hadic, vyčištění klapky a auto jezdilo dál s lepším průběhem. Nedávno jsem si říkal, že vyčistím volnoběžnou hadici a ejhle - zjistil jsem, že zpětný ventil, co je přímo pod oknem na straně spolujezdce a má bránit tlaku od klapky při akceleraci, je otočený naopak (tj. při volnoběhu se uzavře; ventil u klapky je správně). Vyčistil jsem tedy klapku, ventil dal správným směrem, provedl základní nastavení. Ovšem volnoběh ne a ne klesnout pod 1000 ot./min. Ani po několika stovkách kilometrů se to nezlepšilo (někdy při jízdě i 1500 volnoběh). Tak mě napadlo ventil otočit zase opačně a motor okamžitě klesne na cca. 800 a běží hladce. Na forech jsem zjistil, že střílení do výfuku může souviset s poskočeným zubem na rozvodovém řemenu + pokud se rozvody neudělají pořádně, tak má i motor problémy s volnoběhem skrz rozladění polohy vačky a klikovky. Napadlo mě tedy, že ten, co to kdysi dělal, tak to zvrtal a otočením ventilu na volnoběžce donutil řídit volnoběh klapku at' si to ureguluje sama a zbavit se tak pochybností :-) Nemáte s tím zkušenosti - ppř. nevíte někdo, jak zjistil přes VAG správnost seřízení rozvodů ? Díky. D.
  8. Už to tak vypadá, že asi budu muset chtě nechtě navštívit servis. Dík.
  9. Zdravím, mám na Vás dotaz ohledně klimy ve své Octávě 1,8T, r.99, AGU. Auto mám přes cca. rok a pul a vyskytl se problém s klimatizací. Od koupě klima normálně chladila, ale tento rok už to nebylo ono, tak jsem ji nechal asi před třemi týdny doplnit. Vše OK, klima chladila podstatně víc, bez problému. Ovšem tento týden se mi stalo to, že i když mám chlazení na max., tak z výdechů nejde vůbec chladný vzduch. Klimakompresor sepne, motor si poskočí, větráky jak do kabiny tak na chladiči se rozjedou ale nechladí. Zkoušel jsem to i ve stínku a ráno a nic. Climatronic v diag modu chybu žádnou nehlásí a to samé i přes kabel. Redukční ventily proměřeny a napětí do nich jde. Jediné co by mohlo dávat nějaký směr je to, že po celou dobu od doplnění ,při sepnuté klimě, se ozývalo takové divné pohukování až houkání jak od sovy na straně spolujezdce. Neví někdo, co by to mohlo být ? Díky předem za odpovědi a případné rady.
  10. Dík za info, zítra to všechno pořeším.
  11. Konny: Mě to bylo divné, že by to mělo termostat, jelikož tuto funkci jsem viděl jen u nejnovější Audi RS3, a když jsem se díval na schéma elektroinstalace, tak jsem nic takového neviděl. Pepa007: To nové už je usazené v plastových lištičkách. Pravdou je, že prasklo při brždění. Celkem mě to i štve, jelikož na autě jsem si schopný udělat skoro vše, ale u těch skel si na to moc nevěřím.
  12. Zdravím chlapi, měl bych dotaz ohledně zadního skla. Mám Octavii 99, 1.8T, AGU. Stalo se mi to, že mi minulý týden prasklo jen tak zadní sklo (bez stěrače). Co jsem se dočetl, tak je to způsobeno výrobní vadou. Nechal jsem ho vyměnit a týden v pohodě. Jenomže dneska zase jedu, ujedu ani ne 5 km, a prasklo mi znova. Neměl jsem zapnutý výhřev, v autě ještě chládek, nevytopeno. Nevíte čím by to mohlo být, ppř. nemá někdo zkušenosti s tímhle ? Známý mi říkal, že by to mohla být vada na termostatu okna. Přijde mi to divné, jelikož celou zimu jezdím se zapnutým výhřevem a žádný problém. Předem Díky za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit...