Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Interiér

Vše o interiérech na Octavia I.

1 006 topics in this forum

  1. Voda v interieru 1 2 3

    • 80 replies
    • 44 864 views
    • 354 replies
    • 110 842 views
    • 76 replies
    • 44 209 views
  2. Navigace 1 2 3 4

    • 117 replies
    • 40 713 views
    • 3 replies
    • 152 views
  3. Výměna sedaček

    • 8 replies
    • 905 views
    • 9 replies
    • 5 533 views
  4. Volant

    • 4 replies
    • 147 views
  5. sedadla OI

    • 2 replies
    • 310 views
  6. Držák nápojů

    • 9 replies
    • 6 287 views
    • 8 replies
    • 232 views
    • 9 replies
    • 207 views
  7. Držák budíku

    • 20 replies
    • 477 views
    • 7 replies
    • 206 views
  8. Kvalitné autopohay 1 2

    • 37 replies
    • 8 436 views
    • 1 reply
    • 130 views
    • 7 replies
    • 240 views
    • 4 replies
    • 132 views
    • 2 replies
    • 116 views
  9. Pazvuky v interiéru

    • 11 replies
    • 449 views
    • 1 reply
    • 222 views
    • 0 replies
    • 73 views
    • 1 reply
    • 135 views
    • 21 replies
    • 1 807 views
    • 13 replies
    • 2 783 views
    • 4 replies
    • 3 579 views
    • 16 replies
    • 4 312 views
    • 3 replies
    • 193 views
    • 1 reply
    • 207 views
    • 50 replies
    • 18 591 views
  10. Budiky

    • 0 replies
    • 200 views
  11. Budiky

    • 0 replies
    • 101 views
  12. eeprom budíků

    • 0 replies
    • 140 views
  13. staging na O1 face

    • 3 replies
    • 671 views
    • 2 replies
    • 244 views
    • 1 reply
    • 853 views
    • 0 replies
    • 204 views
  14. Nekuri mi auto

    • 7 replies
    • 407 views
    • 3 replies
    • 352 views
  15. Krouzek pod MF volant

    • 1 reply
    • 228 views
  • Příspěvky

    • Ne, rádce řazení je tam k tomu, abys co nejdřív skončil v servisu a platil škodovce.  Mně třeba (na benzínu) radí řadit 6ku asi tak v 55km/h, což by znamenalo otáčky těsně nad volnoběhem - naprostá pitomost. Vyhýbej se jízdě pod 1500 otáček a plnýmu plynu pod 1800-2000. To samý platí dvojnásob se studeným autem. Obecně když slyšíš, že ten motor duní, tarokuje, vibruje celým autem, a zcela očividně se mu to nelíbí, tak se mu to opravdu nelíbí 😄
    • Doporučovadlo je nastavené na co nejnižší emise CO2. CO2 jsou velmi úzce spojené se spotřebou, tedy možná ušetříš nějakej ten desetník za naftu. Když budeš řadit podle doporučovadla, ledovce budou asi tát pomaleji, ale ty si zkurvíš auto. Jako první půjde pryč dvouhmotový setrvačník, ptorože Tě nutí podtáčet. Těžko říct, jak / kdy nejlépe řadit, obecně platí, že nejefektivnější je využívat pásmo s nejvyšším točivým momentem. Nevím, přesně, u Tebe odhaduji něco jako 2000 - 4000 otáček. Samozřejmě, dá se to šimrat v pohodě na 1200, ale pak při požadavku na zrychlení podřaď, jinak si ten setrvák vodpálíš. Stejně tak je zbytečné dlouhodobě jezdit 4000. Neboj, získáš pro to cit, brzy 😉
×
×
  • Create New...