Přejít na obsah

szyrma

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    112
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

971 zobrazení profilu

szyrma's Achievements

1

Popularita

  1. Já jsem si šablonu pujčil ze servisu za flašku :-) navrtal jsem prvně podle šablony dírky, abych tam vložil přípravek na obkreslení oválu a pak jen piplačka s frézkou. Magnetem jsem vytáhl piliny, vystříkal konzervačním sprejem a když jsem tam už montoval hagusy, tak jsem všechny otvory sjel silikonem :-) pár fotek jsem našel mám je na disku https://drive.google.com/folderview?id=0B3VjDPZn2aepenZ1OXdBYkRNZWc&usp=sharing
  2. Zdar mám problém :-( centrál nereaguje na DO nebliknou ani blinkry, klíčem jde odemknout jen dveře řidiče. Tlačítkem na zamykání v autě jde ovládat jen řidiče a spolijezdce, vzadu absolutní ticho. Nejde ani kufr. Měl by někdo jakoukoli radu?
  3. Výměna vnějšího homokinetického kloubu Po mnoha debatách o tom jestli jde nebo nejde vyměnit kloub na OII 1,9TDI PD přímo na autě, jsem se rozhodl udělat návod jak na to i s fotkama. Celá výměna jde provést za 40minut. Návod je na pravou stranu, u levé přibude jen demontáž stěrače Potřebné nářadí: golačka + ořechy 13, 16, 27 sikovky cvikačky kladívko a sekáč gumová palička plochý šroubovák zvedák , klíč na kola a zakládací kliny jsou samozřejmé J 1. auto zajistíme klíny 2. pomocí trháku a ořechu 27 povolíme středový šroub, kterým je zajištěny kloub v náboji (u ALU disku je potřeba vycvaknout pokličku) 3. zvedneme auto a sundáme kolo 4. otevřeme kapotu 5. sundame gumové těsnění a mírně odklopíme plast pro povolení 3 šroubů 6. povolíme 3 šrouby ořech 13 (nevyšroubovat!!!) 7. odšroubujeme 3 matice zajišťující kulový čep na rameno pomoci ořechu 16 8. vyšroubujeme již povolený středový šroub zajišťující kloub 9. odtáhneme těhlici čímž nám poloosa s kloubem vyjede z náboje 10. odsekneme 2 spony na manžetě 11. zařadíme zpátečku a středový šroub šroubujeme dokud kloub nesleze z poloosy (dbát na to aby byl kloub v ose s poloosou!!!) 12. sundáme kloub i s manžetou a očistíme drážky na poloose 13. připravíme si manžetu a nasuneme ji na poloosu , manžetu zajistíme sponou k poloose (nová manžeta z termoplastu jde nasadit hodně ztěžka) 14. dále na poloosu nasuneme talířovou podložku, náběhový kroužek a pojistný kroužek © 15. do nového homokineťáku natlačíme přiloženou molybdenovou vazelínu (mě se podařilo nacpat tam celý 1 sáček a druhý jsem narval do manžety) 16. do kloubu našroubujeme starý šroub (stačí tak 5 otáček) nastavíme si jej do osy a nasuneme na poloosu 17. gumovou paličkou pár ránami do šroubu doklepneme kloub až po náběhový kroužek (uslyšíte jemné cvaknutí C pojistného kroužku) J 18. nasadíme manžetu na kloub a zajistíme jí sponou 19. vyšroubujeme šroub a nasuneme drážkovou hřídel kloubu do náboje 20. nasadíme kulový čep zpět do ramena a dotáhneme matice (ořech 16) 21. zašroubujeme středová šroub a nasadíme kolo 22. spustíme auto aby se kolo dotýkalo země, dotáhneme kolo a středový šroub 23. utáhneme 3 šrouby, kterými jsme povolili tlumič (ořech 13) a nandáme zpět plast a těsnení 24. Teď jen uklidit nářadí, umýt se od šmyru a projet Doufám že někomu návod pomůže J v PDF Výměna vnějšího homokinetického kloubu.pdf
  4. Tak jako zapojit natvrdo bez krabičky bílou jde, ale pak neplni funkci blinkru
  5. Mám to přesně jak je to na obrázku, všechno funguje dokud nenastartuju auto
  6. Takže pak nechápu jak to může fungovat autorovi návodu :/
  7. parkovačka (taky LED) a ostatní žárovky jedou normálně (na palubce prasklá žárovka nesvítí), akorát ten pásek jen problikne :-(
  8. Už jsem zkoušel 2 sady pásek a výsledek po zapojení stejný po nastartování nejde pásek v bílé barvě jen probilkne a blinkr jde normálně :( stalo se to někomu ???
  9. jj svítily obě ;) a problém vyřešen. Diagnostika ukázala zkrat na + ,když jsem se podíval na patici žárovky tak byl roztečený plast a ohořelý kontakt. Vyměnil jsem patici a už je vše OK mechanik mi ale poradil ať si tam dám keramické, teď jen čekám na dodání ;)
  10. Zdarec mistři, včera v noci se mi začly vypínat dálkové světla. Když je na páčce zapnu svítí cca 5 sekund a pak zhasnou. Kontrolka na palubce svítí dál, když je vypnu a znova zapnu tak se vše opakuje. Mám klasické halogeny s čočkou. Jediné co mě napadlo je vadné relátko, ale nevím které to je :( Díkes za každou radu
  11. Tak já jsem po několika návštěvách servisu ACA Karviná kde pokaždé řekli že je vše OK. Zajel jsem do autorizáku Czudek (velmi doporučuji) , kde dali vinu přítlačáku. Takže celá sada ven na reklamaci s kterou jsem si fakt užil :@ (masakr s vyřizováním v ACA došlo až na právníka). Nakonec jsem dostal novou a chodí jak má. Toť moje zkušenost
  12. szyrma

    Voda ve voze

    :D jj pravda pravdoucí :D ten plech dveří je jak papír
  13. szyrma

    Voda ve voze

    Jak píše Hydraulik, odvrtej nýty na stahovačce a přetěsni ji. Měl jsem ten samý problém jak píšeš. Pokud máš pak možnost, nanýtuj si tam hned matice a stahovačku přišroubuj. Já jsem to přetěsnil silikonem ;)
  14. Jezdíš na dost nízké otáčky a likviduješ dvouhmotu. Další bude regulace turba která zatuhne. Já jezdím abych skoro u každé rychlosti kromě 1st měl 1700ot/min.
  15. Tak dneska jsem převzal auto z jiného autorizáku kde mi dali vyjádření, že po analýze problému měkkého pedálu který je pam ve spodní části tuhy, je problém v přítlačném talíři. S tímto vyjádřením jsem zajel do předchozího servisu a ten tvrdí že si stojí za svým. Mám tam auto přistavit na 2 dny že mi to celé vymění a stávajíci pošlou na kontrolu. Problém vidím v jejich arogantním přístupu a bojím se že na test pošlou jinou a pak budu muset platit nový set. V servisu, který mi dal vyjádření, reklamaci nemůžou provést kvůli toho, že nemají fakturu za díl. Tak teď už nevím :-/
×
×
  • Vytvořit...