-
Počet příspěvků
112 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
971 zobrazení profilu
szyrma's Achievements
1
Popularita
-
Já jsem si šablonu pujčil ze servisu za flašku :-) navrtal jsem prvně podle šablony dírky, abych tam vložil přípravek na obkreslení oválu a pak jen piplačka s frézkou. Magnetem jsem vytáhl piliny, vystříkal konzervačním sprejem a když jsem tam už montoval hagusy, tak jsem všechny otvory sjel silikonem :-) pár fotek jsem našel mám je na disku https://drive.google.com/folderview?id=0B3VjDPZn2aepenZ1OXdBYkRNZWc&usp=sharing
-
Zdar mám problém :-( centrál nereaguje na DO nebliknou ani blinkry, klíčem jde odemknout jen dveře řidiče. Tlačítkem na zamykání v autě jde ovládat jen řidiče a spolijezdce, vzadu absolutní ticho. Nejde ani kufr. Měl by někdo jakoukoli radu?
-
Výměna vnějšího homokinetického kloubu Po mnoha debatách o tom jestli jde nebo nejde vyměnit kloub na OII 1,9TDI PD přímo na autě, jsem se rozhodl udělat návod jak na to i s fotkama. Celá výměna jde provést za 40minut. Návod je na pravou stranu, u levé přibude jen demontáž stěrače Potřebné nářadí: golačka + ořechy 13, 16, 27 sikovky cvikačky kladívko a sekáč gumová palička plochý šroubovák zvedák , klíč na kola a zakládací kliny jsou samozřejmé J 1. auto zajistíme klíny 2. pomocí trháku a ořechu 27 povolíme středový šroub, kterým je zajištěny kloub v náboji (u ALU disku je potřeba vycvaknout pokličku) 3. zvedneme auto a sundáme kolo 4. otevřeme kapotu 5. sundame gumové těsnění a mírně odklopíme plast pro povolení 3 šroubů 6. povolíme 3 šrouby ořech 13 (nevyšroubovat!!!) 7. odšroubujeme 3 matice zajišťující kulový čep na rameno pomoci ořechu 16 8. vyšroubujeme již povolený středový šroub zajišťující kloub 9. odtáhneme těhlici čímž nám poloosa s kloubem vyjede z náboje 10. odsekneme 2 spony na manžetě 11. zařadíme zpátečku a středový šroub šroubujeme dokud kloub nesleze z poloosy (dbát na to aby byl kloub v ose s poloosou!!!) 12. sundáme kloub i s manžetou a očistíme drážky na poloose 13. připravíme si manžetu a nasuneme ji na poloosu , manžetu zajistíme sponou k poloose (nová manžeta z termoplastu jde nasadit hodně ztěžka) 14. dále na poloosu nasuneme talířovou podložku, náběhový kroužek a pojistný kroužek © 15. do nového homokineťáku natlačíme přiloženou molybdenovou vazelínu (mě se podařilo nacpat tam celý 1 sáček a druhý jsem narval do manžety) 16. do kloubu našroubujeme starý šroub (stačí tak 5 otáček) nastavíme si jej do osy a nasuneme na poloosu 17. gumovou paličkou pár ránami do šroubu doklepneme kloub až po náběhový kroužek (uslyšíte jemné cvaknutí C pojistného kroužku) J 18. nasadíme manžetu na kloub a zajistíme jí sponou 19. vyšroubujeme šroub a nasuneme drážkovou hřídel kloubu do náboje 20. nasadíme kulový čep zpět do ramena a dotáhneme matice (ořech 16) 21. zašroubujeme středová šroub a nasadíme kolo 22. spustíme auto aby se kolo dotýkalo země, dotáhneme kolo a středový šroub 23. utáhneme 3 šrouby, kterými jsme povolili tlumič (ořech 13) a nandáme zpět plast a těsnení 24. Teď jen uklidit nářadí, umýt se od šmyru a projet Doufám že někomu návod pomůže J v PDF Výměna vnějšího homokinetického kloubu.pdf
-
Tak jako zapojit natvrdo bez krabičky bílou jde, ale pak neplni funkci blinkru
-
Mám to přesně jak je to na obrázku, všechno funguje dokud nenastartuju auto
-
Takže pak nechápu jak to může fungovat autorovi návodu :/
-
parkovačka (taky LED) a ostatní žárovky jedou normálně (na palubce prasklá žárovka nesvítí), akorát ten pásek jen problikne :-(
-
Už jsem zkoušel 2 sady pásek a výsledek po zapojení stejný po nastartování nejde pásek v bílé barvě jen probilkne a blinkr jde normálně :( stalo se to někomu ???
-
jj svítily obě ;) a problém vyřešen. Diagnostika ukázala zkrat na + ,když jsem se podíval na patici žárovky tak byl roztečený plast a ohořelý kontakt. Vyměnil jsem patici a už je vše OK mechanik mi ale poradil ať si tam dám keramické, teď jen čekám na dodání ;)
-
Zdarec mistři, včera v noci se mi začly vypínat dálkové světla. Když je na páčce zapnu svítí cca 5 sekund a pak zhasnou. Kontrolka na palubce svítí dál, když je vypnu a znova zapnu tak se vše opakuje. Mám klasické halogeny s čočkou. Jediné co mě napadlo je vadné relátko, ale nevím které to je :( Díkes za každou radu
-
Spojka má krátký chod / špatně vystavuje po ohřátí...
szyrma odpověděl v tématu téma 1.9 TDI (77 kW) s i bez DPF
Tak já jsem po několika návštěvách servisu ACA Karviná kde pokaždé řekli že je vše OK. Zajel jsem do autorizáku Czudek (velmi doporučuji) , kde dali vinu přítlačáku. Takže celá sada ven na reklamaci s kterou jsem si fakt užil :@ (masakr s vyřizováním v ACA došlo až na právníka). Nakonec jsem dostal novou a chodí jak má. Toť moje zkušenost -
:D jj pravda pravdoucí :D ten plech dveří je jak papír
-
Jak píše Hydraulik, odvrtej nýty na stahovačce a přetěsni ji. Měl jsem ten samý problém jak píšeš. Pokud máš pak možnost, nanýtuj si tam hned matice a stahovačku přišroubuj. Já jsem to přetěsnil silikonem ;)
-
Jezdíš na dost nízké otáčky a likviduješ dvouhmotu. Další bude regulace turba která zatuhne. Já jezdím abych skoro u každé rychlosti kromě 1st měl 1700ot/min.
-
Tak dneska jsem převzal auto z jiného autorizáku kde mi dali vyjádření, že po analýze problému měkkého pedálu který je pam ve spodní části tuhy, je problém v přítlačném talíři. S tímto vyjádřením jsem zajel do předchozího servisu a ten tvrdí že si stojí za svým. Mám tam auto přistavit na 2 dny že mi to celé vymění a stávajíci pošlou na kontrolu. Problém vidím v jejich arogantním přístupu a bojím se že na test pošlou jinou a pak budu muset platit nový set. V servisu, který mi dal vyjádření, reklamaci nemůžou provést kvůli toho, že nemají fakturu za díl. Tak teď už nevím :-/