Přejít na obsah

ladik164

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    40
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

561 zobrazení profilu

ladik164's Achievements

0

Popularita

  1. Můžete mě kontaktovat na čísle 604262351

    Nebo napište SMS a já zavolám

  2. 1) pokud máš zadní senzory tak původní jednotku vyndáš a dáš novou. žádný matky kupovat nemusíš. nic kodovat taky nemusíš - já taky nic nekodoval 2) repro se nepájí. nová kabeláž má veškeré konektory a kompletně nahrazuje původní kabeláž. první reprák ve sloupku řidiče se přepojí na novou. druhý reprák můžeš dát třeba za klima panel jak to mám já. chytnul jsem to stahovací páskou k nějakýmu železu co tam je. 3) na nárazníku jsou křížky kde přesně mají senzory být. dá se koupit originál děrovák. snadná manipulace, kupoval jsem taky. stojí cca 300,- https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/bea000001-nastroj-vysekavaci-skoda-26681.html 4) ano původní kabeláž už potřebná není ale je zapletená do hlavního svazku od světel a dveří a nemá cenu se s tím rozplétát 5) tlačítko, reprák má konektory a kabeláž taky. tlačítko vyměníš za záslepku v prostřední pozici před řadící pákou, jediný co se pájí tak je cca 7 drátů (kostra, spínaných 12V, osvětlení tlačítka, 2x CAN do GW. 6) osobně jsem ji tahal zezadu abych ji měl vepředu co nejvíc když pak vše napojuješ 7) osobně nemám žádný fotky ale zabere to půldne když to děláš pořádně. rozhodně auto v teple abys neulámal cvočky z prahů a obložení. jediná past co jsem měl tak při sundávání nárazníku. zespodu jsou 3 plastový zácvaky do chladičový stěny. jdou blbě vytáhnout. pak je hromada šroubů na samotný sundání. jsou všude. u kol, pod světlama, za mřížkama mlhovek. hledej a nic nedělej silou. když budeš mít všechny šrouby venku tak nárazník sám spadne. 8) protože jsou to 2 okruhy který pracují na jiný frekvenci abys rozeznal kde máš překážku když parkuješ. pípají současně. přes maxidot si pak můžeš tu frekvenci a hlasitost nastavit co se montáže týče tak jsem dráty k předním senzorům táhl řidičovou stranou. nad spojkovým pedálem je průchodka kde vede veškerá kabeláž od pojistek do power boxu v motoru. vyleze to za baterkou. pak jsem pokračoval dopředu přes chladičovou stěnu až k nádobce ostřikovačům. vše jsem kompletně zaizoloval. použil jsem silikonový hadičky. samotný konektory jsou tlustý a nikam je neprotáhneš. nakreslil jsem si jak je to zapojený a dráty z konektoru jsem vyháčkoval a po protažení a zaizolování jsem je nacvakal zpět do konektoru. zde máš celou sadu abys nemusel kupovat jednotlivě https://www.cars-equipment.com/en/shop/park-assistent-sets-kits-4/oem-front-ops-for-skoda-octavia/
  3. Dobry den. Prodam uplne novou ridici jednotku pro koncernove vozy 1k0 937 087 AB. Jedna se o nejnovejsi verzi BCM. Nebyla v aute a nebyla nikdy kodovana. Kupoval jsem ji pro sve auto ale puvodni se podarila opravit.PC 6500,- platba pouze predem na ucet. Cena 2500,-
  4. Ahoj. Chystam se na vymenu BCM. Mam v ni prekodovanou eeprom a nejde par veci. Zvladnu doma nakodovat novou BCM s programem VCDS a zazalohovanym puvodnim dlouhym kodovanim? Kabel mam koupenej origo. O2 FL 2012 jednotka 1K0 937 087 Q --> 1K0 937 087 AB
  5. Ahoj, je tu někdo schopný mi vypočítat nebo poskytnout origo kodovaní na BCM kod 1K0 937 087 Q? octa 2 kombi po FL 2012 2.0 TDI CR 103 KW. Výmava elegance. MF volat, park senzory predek i zadek, origo xenony, denní svícení, corner, mlhovky při zpátečce, pravej špigl při zpátečce, panický blikání, výstražný blinkry při prudkým brždění, dojezd oken při držení zamčení a obráceně, sklopení špiglu při zamčení dík
  6. Je videt ze se tady odpovedi clovek nedocka. Na pinech 16 a 6 mam draty obraceme. Zobrazeni funguje takze mam i správně nakodováno. Dráty mám už protažené až ke světlu. Nezbyl mně čas na sundání nárazníku... tak díky všem za skvělou pomoc!!!!
  7. zdarec, dodělávám si na autě přední PDC, jsem ve fázi že mám vyměněnou jednotku a nataženou origo propojovací kabeláž až pod volant. původní kabely jsem tam nechal a jen nechal odpojený konektor. ve sloupku u řidiče přepojil reprák, Můj první dotaz zní kde najdu GW, je to ta velká piksla pod volantem za pojistkama mezi relátkama? budu tam napojovat 2 kabely na pin 16 oranžovo-hnědý a na pin 6 oranžovo-černý, že? Druhý dotaz se týká spínacího tlačítka a dalších drátů který se napojují viz níže A samotný dotaz je kam tyto dráty napojit. GND vezmu z jakéhokoliv konektoru ne? černý je spínaný + napojil bych ho na pojistku č.6 a šedý podsvit tlačítka, ten napojím na spínač světel nebo? 1x orange with brown strip - connect to gateway pin 6 1x orange with black strip - connect to gateway pin 16 2x brown - GND 1x Black - 12V (kl15) if ignition on 1x grey - 12V illumination of button (connect to 12V socket) Pak ještě zbývá nějaké kódování, že? Co a kde nakodovat? mám navi columbus s tím že zadní se zobrazovaly. původní jednotka 5J0 919 475 A nahrazená za 1Z0 919 475 E Díky za případnou pomoc!!! Auto je O2 po fl 2012, origo tažné, origo zadní PDC, navi columbus
  8. uložil, ale nejde to. hlásí mně tu stejnou chybu jak tobě na tom TSI s tím že mi pořád nejdou ty denní světla. Zapnul jsem si je provizorně na mlhovky na 40% svítivosti. Jak tu chybu vyřešils? 1 nalezena chyba: 00907 - regulace rizeni zateze 000 - - info o závadě: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 151 Kilometry: 157278 km Indikace času: 0 Datum: 2013.14.04 Čas: 10:51:18 info o závadě: svorka 15 ZAP Napětí: 11.45 V ZAP ZAP svorka 50 VYP VYP VYP
  9. ne, koupený origo kabel HEX-V2 program VCDS 17.1.3
  10. myslím že to funguje jen když máš alarm s hlídáním vnitřního prostoru. zkoušel jsem to taky a taky mi to netroubí a alarm nemám
  11. zdarec, odkodoval jsem si denní svícení a teď nejde mi znovu zprovoznit, poradí někdo? O2 po fl 2012. vše origo zkopíroval jsem si původní kodovaní ale když jsem ho dal zpět tak nesvítí. můžu je zapnout na mlhovky ale to nechci. kodovani: 40000AB8A02508C040080080550091E443A800AE724D85605C8540040040 a vzniklo to tak že jsem zkoušel dat přední parkovačky na denní svícení při zapnutí xenonů abych mohl dát mračítka
  12. Ahoj klubaci. Mam podobny problem. Chyba nefunkcniho AFS. Nahoru i dolu se xenony pri startu auta nastavi. Chybova hlaska viz foto. Zkousel jsem vymenit vykonove jednotky na svetlech a projit vsechny pojistky. Bez vysledku. Kdyz jsem odpojil predni senzor na ramenu tak jina chyba nevyskocila. Dneska zkusim odpojit zadni jestli to napise neco dalsiho. Setkal se s tim nekdo nez zacnu utracet za novy senzory?
  13. ladik164

    Mapy

    Presne ty co sem ti posilal do SZ Odesláno z mého GT-I9505 pomocí Tapatalk
×
×
  • Vytvořit...