Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Interiér


PRAVIDLA SEKCE BAZAR ! - SLEDUJTE TAKÉ BLACKLIST AŤ NENALETÍTE PODVODNÍKŮM !

 

1. Označování nadpisu inzerátu

Dodržujte označení inzerátů, obzvláště popis o jakou generaci vozu se jedná (OI, OII...apod)

 

(OI) - OCTAVIA I

(OII) - OCTAVIA II

(FAV) - FAVORIT

(FEL) - FELICIA

(FI) - FABIA I

(FII) - FABIA II

(SI) - SUPERB I

(SII) - SUPERB II

(ROOM) - ROOMSTER

(Y) - YETI

(UNI) - UNIVERZALNI DILY

(OT) - VECI KTERE JSOU TAK ZVLASTNI ZE NIKAM NEZAPADNOU

 

2. Obsah inzerátu

 

Dbejte plnohodnotného popisu + FOTO (POVINNÉ PRO PRODEJ VOZŮ A DISKŮ). V případě prodeje vozidel uveďte taky aktuální stav km a informaci o servisní knížce.

 

Pokud budete přidávat do inzerátu obrázky, vkládejte je vždy editací do prvního příspěvku. To samé platí o psaní aktuálního počtu kusů. Každý inzerát musí obsahovat cenu prodávaného zboží a informaci o způsobu kontaktu - SZ, email, nebo telefon. V inzerátu musí být taky uvedena informace, zda li je zboží zasíláno poštou, nebo k vyzvednutí osobně. V případe osobního vyzvednutí musí být uvedena lokalita (město, nebo alespoň okres)!

 

Je zakázáno uvádět inzeráty pouze ve formě odkazu na externí servery - například Ebay, Aukro apod. Pokud chcete upozornit na podobny inzerat ostatni a nejste prodejce, ucinte tak v prislusne sekci a ne v Bazaru

 

3. UPování inzerátů

 

UPováním se rozumí zvýrazňování inzerátu během jeho trvání - přidáním příspěvku "Stále aktuální" apod.

 

POVOLENO MAXIMÁLNĚ JEDNOU ZA 5 DNÍ

 

počítání dnů:

 

1) 20.7.2009 podání inzerátu nebo UP.

2) 21.7.2009

3) 22.7.2009

4) 23.7.2009

5) 24.7.2009 - pátý den. V těchto pěti dnech již UPnuto bylo. UP možný následující den

6) 25.7.2009 - UP-nutí bez postihu

 

Pokud člen bude přidávat do tématu obrázky nebo počet kusů jako nový příspěvek, je to považováno za UPování inzerátu. Dle možností vkládejte všechny relevantní údaje do původního t.j. prvního příspěvku.

 

4. Ukončení inzerce

 

Každý člen je povinen napsat po skončení platnosti inzerátu moderátorovi o smazání inzerátu, přes soukromou zprávu (SZ) s odkazem na příslušný inzerát, případně do inzerátu vložit nový příspěvek s textem "Prodáno". Inzerát je po skončení uzamčen a přesunut do sekce "Prodáno".

 

Pokud není inzerát aktualizován po dobu 90 dní od posledního příspěvku dojde k jeho automatickému smazání.

 

 

5. Komerční inzerce - podmínky

 

a/ Pokud jste firma a chcete zveřejnit inzerát komerčního charakteru, vložte ho do sekce STÁLÉ NABÍDKY

b/ Váš inzerát bude schválen pouze v případě, že nabídnete ve svém e-shopu, kamenném obchodě, nebo jakékoli provozovně slevu pro členy OctaviaClubu - NA KOMERČNÍ INZERÁT S TRVALOU NABÍDKOU SE VZTAHUJE POPLATEK 199Kč / rok (všechny své produkty uvádějte v 1 tématu a nezakládejte deset inzerátů - neplatí pro autobazary) - peníze jsou určeny na provoz fóra, jeho aktualizace a vylepšení.

c/ Inzeráty autobazarů jsou také počítány jako komerční a vztahuje se na jejich inzeráty poplatek (tzn. jeden vůz = 50 Kč)

 

6. Omezení

 

a/ Zboží z nekalé činnosti není na tomto fóru podporováno a inzeráty, u kterých bude tato skutečnost zjištěna čeká smazání a uživatele potrestání. Administrátoři a správci tohoto fóra nejsou za takové inzeráty odpovědní.

b/ Omezte komentáře k inzerátům na nejmenší možnou míru - například doplňující otázky apod. Pokud máte o zboží zájem kontaktujte prodejce výhradně přes Soukromou Zprávu, email, ICQ apod. Nevypisujte příspěvky typu: "Máš SZ, máš email." apod.

c/ Omezení počtu inzerátů na 1 uživatele - pokud prodáváte vícero věcí na jeden model, snažte se založit 1 téma, kde budou všechny díly vyjmenované podle pravidel, nezakládejte v rámci fairplay více než 5 témat. Příkladem budiž rozprodávání dílů z jednoho vozu po bouračce apod.

 

V bazaru samozřejmě platí globální Pravidla Fóra OctaviaClub.cz

188 topics in this forum

    • 0 replies
    • 2 234 views
    • 1 reply
    • 171 views
    • 4 replies
    • 400 views
    • 2 replies
    • 276 views
    • 1 reply
    • 221 views
    • 6 replies
    • 776 views
    • 6 replies
    • 349 views
    • 0 replies
    • 118 views
    • 0 replies
    • 129 views
  1. Trippling 1 2 3 4

    • 91 replies
    • 25 233 views
    • 139 replies
    • 22 661 views
    • 13 replies
    • 1 251 views
    • 20 replies
    • 2 686 views
    • 1 reply
    • 252 views
    • 0 replies
    • 113 views
    • 0 replies
    • 83 views
    • 6 replies
    • 557 views
    • 3 replies
    • 215 views
    • 8 replies
    • 1 022 views
    • 3 replies
    • 1 008 views
    • 1 reply
    • 492 views
    • 15 replies
    • 1 305 views
    • 4 replies
    • 373 views
    • 1 reply
    • 142 views
    • 7 replies
    • 197 views
    • 7 replies
    • 485 views
    • 6 replies
    • 379 views
    • 9 replies
    • 373 views
    • 1 reply
    • 168 views
    • 85 replies
    • 13 077 views
    • 2 replies
    • 275 views
    • 0 replies
    • 97 views
    • 0 replies
    • 189 views
    • 0 replies
    • 146 views
    • 0 replies
    • 167 views
    • 75 replies
    • 5 050 views
    • 0 replies
    • 141 views
    • 2 replies
    • 810 views
    • 2 replies
    • 249 views
  2. Sportovní pedály

    • 0 replies
    • 186 views
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 37 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Příspěvky

    • Tak se mi nakonec podařilo povolit i to velké jakoby víko. Je to normálně pravý závit. Ale rukama to povolit nešlo. Musel jsem vzít větší kladivo, kus ploché oceli a opatrně střídavě bouchat do těch výstupků na víku pomalu se to uvolnilo a začalo otáčet, Bohužel gumové těsnění pod tím - teda jeho spodní část se zřejmě dlouhodobým působením výparů benzínu "stala doslova nutelou, kterou bylo možné namazat na chleba. Když jsem těsnění stahoval z čerpadla, tak se zřejmě celkově ještě natáhlo (zvětšil se obvod-délka), takže potom to s tím znovu zpět zkušebně nasadit nešlo (nutelovou mazlavou část jsem odstranil a nechal jen tu pevnou) protože se tam krčila a vadila ta protažená část.... No zkusil jsem zkušebně napojit to čerpadlo na 12 V zda půjde poznat, jestli to teda jede (samozřejmě po vylití benzínu, jelikož do nebe ještě nechci....drátky při dotyku u konektorů jiskří....) ale jen to tak bručelo, z čehož jsem bohužel nepoznal, zda to je zvuk otáčení čerpadla, nebo že by bylo nějak spálené.....samotné čerpadlo se mi z obalu vytáhnout nepodařilo..... Nemáte někdo tip jak poznat, že čerpadlo jede ? 
    • Zdravím chlapy, mám Octavia 3 1.6TDI 81KW, 2015, najeto 113k a mám s ní tyto dva problémy níže. Než se začnu modlit k bohu, možná mi pomůže tady někdo z vás. :) 1) Pokud zatočím jen lehce doleva, auto začne dělat příšerný bordel z levé části auta. Mně to přijde odněkud od kola, ale někomu to přijde jako z levé části motoru. Nejprve to dělalo jen v "plném rejdu", ted už stačí jen lehce pootočit volantem doleva. Jakmile volant srovnám, je po zvuku.  Tento "bordel" auto dělá zvláště, když šlapu na plyn. Jakmile sundám nohu z plynu, zvuky jsou nepatrné. Před měsícem bylo měněné levé ložisko a levý homokinetický kloub, před Vánoci také kotouče a destičky a bohužel výsledek žádný. Otci (mechanik) také přijde jako kdyby zvuky ani nebyly mechanické, spíše jako když vyleze nějaká hadička. Auto jsme testovali nahoře na zvedáku, otec pod ním, ale nic neviděl.. Zvuk je velmi otravný a už jsem z toho dost neštastný. 😄 Poté, co jsme to již vzdali, bylo auto i v Tukasu a po 2 hodinách mi ho mechanik stejně vrátil, že neví co s ním.  Známý má již "čtyřokou" Octavii, rok starou a najeto 15k a má stejný problém. Možná jste již tedy také někdo řešil ? :) 2) Za studena auto, než se ohřeje, šílené píská. Vyměnili jsme řemen u altíku a auto píská dál. Řemen jsme poté potřísnili nějakým speciálním lepivým sprejem a bylo po pískání. Nicméně druhý den ráno opět tento zvuk v plné parádě nastoupil. Dočetl jsem se tady od vás, že Octavia 3 údajně trpí na vodní pumpu (obvykle právě kolem 100k) a mohlo by to být tím. Chci jsem se zeptat na váš názor zda by to opravdu mohla být vodní pumpa než jí vyměním i s rozvody ve 113k. Pumpa mi totiž zatím nevytekla a motor se také nepřehřívá.. Problém trvá cca od Vánoc. Předem moc díky za všechny případné rady !
    • Sem hodim naky video z kamery 🙂
×
×
  • Create New...