Jump to content

MR 2009 a výš (po faceliftu) + OII Tour

Elektrika specifická pro modely po faceliftu


396 topics in this forum

  1. Denní svícení 1 2 3 4

    • 119 replies
    • 60.9k views
  2. Diagnostika 1 2

    • 59 replies
    • 38.9k views
  3. Coming/leaving home 1 2 3

    • 73 replies
    • 46.2k views
  4. Corner mlhovky 1 2 3 4 11

    • 306 replies
    • 104.5k views
    • 0 replies
    • 10.9k views
    • 0 replies
    • 88 views
  5. Pojistky

    • 0 replies
    • 120 views
    • 5 replies
    • 1.1k views
    • 6 replies
    • 2.9k views
    • 15 replies
    • 15.2k views
    • 1 reply
    • 223 views
    • 2 replies
    • 227 views
  6. MIRO

    • 0 replies
    • 180 views
    • 4 replies
    • 776 views
    • 3 replies
    • 238 views
    • 2 replies
    • 306 views
    • 5 replies
    • 3.2k views
    • 0 replies
    • 280 views
    • 4 replies
    • 499 views
    • 11 replies
    • 641 views
    • 1 reply
    • 234 views
    • 1 reply
    • 292 views
    • 0 replies
    • 286 views
    • 3 replies
    • 446 views
    • 0 replies
    • 309 views
    • 0 replies
    • 226 views
  7. Octavia chybové kódy

    • 0 replies
    • 683 views
    • 0 replies
    • 246 views
    • 2 replies
    • 521 views
  8. Chyba can gateway

    • 0 replies
    • 473 views
    • 1 reply
    • 370 views
    • 8 replies
    • 552 views
    • 2 replies
    • 904 views
    • 4 replies
    • 563 views
  9. Dodelani tempomatu 1 2

    • 34 replies
    • 21.8k views
  10. BT jednotka

    • 0 replies
    • 518 views
  11. TPM cez Maxi Dot 1 2

    • 38 replies
    • 11.9k views
  12. AUTOMATICKA SVETLA. 1 2

    • 49 replies
    • 6.4k views
    • 0 replies
    • 303 views
    • 2 replies
    • 796 views
  • Příspěvky

    • nenahrával jsem až do konce vypalování 😉 hodnota klesala až na nějakých 14.23 pak jsem auto musel chcípnout, schválně si zkusím pohlídat vypalování a jaká hodnota bude po vypalování 😉 mám sledovat ještě nějaké další hodnoty? (které by mohli být více vypovídající)
    • Hmotnost sazí mám po ukončené regeneraci na 4,5 g. U tebe je moc vysoká hodnota někde kolem 22,75 g což je dle mě moc. Filtr není dostatečně vypálen a nebo je chyba jinde. Nedokážu podle těchto hodnot rozeznat, ale dle mě se pohybuješ stále na horní hranici zaplnění a proto stále regeneruje.
    • mám 2.0 135kw CUPA, vypaluji každých cca 70km, jezdím trasy v 90% dálky (100-300km), nesetkal se někdo s podobným problémem? dokonce to vypaluje i za studena, sotva vyjedu z garáže - když to má potřebu začne i se studeným motorem…   - nové vstřiky - nová klapka spalin (za DPF) - nový snímač rozdílu tlaku - nové DPF - nový EGR (hodnoty vynulovány a proběhla základní nastavení i regenerace)   - hadičky zkontrolovány + profouknuty a stále bez výsledku...   na videu je vidět že se cca při 54km po poslední regeneraci spustí další, dokáže někdo něco vyčíst, nebo na jaké hodnoty se mám zaměřit po jaké další součástce mám jít 😞    
×
×
  • Create New...