Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

MR 2009 a výš (po faceliftu) + OII Tour

Elektrika specifická pro modely po faceliftu

303 topics in this forum

  1. Denní svícení 1 2 3 4

    • 110 replies
    • 45 330 views
  2. Coming/leaving home 1 2 3

    • 73 replies
    • 33 873 views
  3. Corner mlhovky 1 2 3 4 11

    • 306 replies
    • 74 763 views
  4. Diagnostika 1 2

    • 55 replies
    • 30 272 views
    • 0 replies
    • 7 939 views
    • 3 replies
    • 2 579 views
  5. Alarm

    • 0 replies
    • 20 views
  6. PP + tempomat

    • 1 reply
    • 89 views
    • 1 reply
    • 124 views
    • 10 replies
    • 3 733 views
    • 1 reply
    • 199 views
  7. Stropní světlo

    • 5 replies
    • 146 views
  8. Multifunkční volant 1 2 3 4 6

    • 166 replies
    • 54 809 views
  9. octavia 2

    • 0 replies
    • 51 views
    • 1 reply
    • 119 views
    • 6 replies
    • 164 views
    • 1 reply
    • 134 views
    • 0 replies
    • 71 views
    • 1 reply
    • 78 views
    • 2 replies
    • 132 views
  10. Druhá zadní mlhovka 1 2 3

    • 88 replies
    • 24 702 views
    • 144 replies
    • 33 140 views
  11. Led ziarovky 1 2

    • 52 replies
    • 5 963 views
    • 5 replies
    • 365 views
    • 0 replies
    • 93 views
    • 1 reply
    • 92 views
  12. Problem s el. otvaranim okien

    • 5 replies
    • 765 views
    • 8 replies
    • 1 371 views
    • 7 replies
    • 304 views
  13. O II FL kódování 1 2

    • 30 replies
    • 7 980 views
    • 6 replies
    • 214 views
    • 2 replies
    • 114 views
    • 3 replies
    • 258 views
    • 14 replies
    • 3 104 views
    • 1 reply
    • 179 views
  14. Parkovací asistent 1 2 3 4 6

    • 178 replies
    • 56 262 views
  15. AFS xenony se nenataci

    • 5 replies
    • 5 019 views
    • 2 replies
    • 218 views
    • 6 replies
    • 191 views
    • 1 reply
    • 233 views
  • Příspěvky

    • Ne, rádce řazení je tam k tomu, abys co nejdřív skončil v servisu a platil škodovce.  Mně třeba (na benzínu) radí řadit 6ku asi tak v 55km/h, což by znamenalo otáčky těsně nad volnoběhem - naprostá pitomost. Vyhýbej se jízdě pod 1500 otáček a plnýmu plynu pod 1800-2000. To samý platí dvojnásob se studeným autem. Obecně když slyšíš, že ten motor duní, tarokuje, vibruje celým autem, a zcela očividně se mu to nelíbí, tak se mu to opravdu nelíbí 😄
    • Doporučovadlo je nastavené na co nejnižší emise CO2. CO2 jsou velmi úzce spojené se spotřebou, tedy možná ušetříš nějakej ten desetník za naftu. Když budeš řadit podle doporučovadla, ledovce budou asi tát pomaleji, ale ty si zkurvíš auto. Jako první půjde pryč dvouhmotový setrvačník, ptorože Tě nutí podtáčet. Těžko říct, jak / kdy nejlépe řadit, obecně platí, že nejefektivnější je využívat pásmo s nejvyšším točivým momentem. Nevím, přesně, u Tebe odhaduji něco jako 2000 - 4000 otáček. Samozřejmě, dá se to šimrat v pohodě na 1200, ale pak při požadavku na zrychlení podřaď, jinak si ten setrvák vodpálíš. Stejně tak je zbytečné dlouhodobě jezdit 4000. Neboj, získáš pro to cit, brzy 😉
×
×
  • Create New...