Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


PuceK

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli PuceK

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE
  • Datum narození 2.2.1995

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž

Návštěvy profilu

24 zobrazení profilu
  1. Těsnění motoru

    Diky moc. kouknu na to... Po dnešku je z toho více méně nepojízdné auto... Opravdu odeslo těsnění pod hlavou.. dneska po cestě domů z práce začla lítat teplota ke 100 i za jízdy, ubyla voda a olej teče ještě víc a na víčku emulze.. takže ve finále víko a tohle všechno okolo může souviset s tlakováním. Myslím že týpek co ji měl přede mnou věděl proč ji po měsíci vrátit zpátky do bazaru. :-( no jo co nadělám. Trochu ji zainvestuju a snad zas pojede jako rybička... Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  2. Těsnění motoru

    Nejradeji bych vyměnil všechno když už v tom budu.. koukal jsem a něco teče z pod víka, něco teče z pod hlavy (takže nechat prerovnat hlavu) něco z vany... A když už bych v tom byl tak bych vyměnil i gufera na vačce a klice... Jenže dál jsem ztracenej. Tyhle základní jsme dali dohromady i v Mototechně... Ale ty různý těsněníčka z těch ventilů. Já sám netuším kde co je namontovany k bloku a kde všude proudí olej. I z toho ventilu na sekundární vzduch blil olej i když tam asi nemá bejt. Pak jsem zjistil při výměně bov že tam taky je nakydáno, takže docela mazec. Když už to bude takhle rozkuchany tak udělám rovnou rozvody atd.. ty máj stejně asi 20tis do limitu tak to nebudu rozebírat za 3 měsíce znova. Nebo jestli by stačilo udelat, těsnění pod hlavou, víko ventilů, gufera, vanu a počkat kde to bude chcat dál? Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  3. Zdar chlapí. Nemáte tu někdo nějaký seznam těsnění co patří na motor AUQ? Nějak se nemůžu dopidit jaký druhy a kde jsou... Takový ty co mají každý auta jako víko ventilů, těsnění dříku, hlava, vana, to vím, ale je tam spousta čidel atd a nerad bych na nějaké zapomněl. Nebo jestli mi tu nějaký seznam pomůžete dát do kupy,, byl bych vděčný. Mám v plánu přetěsnit kompletně motor, protože je celej zblitej olejem a když jsem ho omyl kolem do kola tak to po týdnu vypadalo úplně stejně. Takže mám dojem že to chčije odkud může :-D spotřeba oleje je cca 1l na 5tkm takže to je asi opravdu nutný. Díky Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  4. Nejde nahodit

    To mi stejně přijde prazvláštní, čidlo na teplotu a nefunguje nic... :-D Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  5. Díra v nárazníku - STK

    Vím že je tu příspěvek už déle ale tohle je tak na půl dne (ani ne) prace s horkovzduškou a kitem na plasty :-)... (Bez barvy teda) s barvou na dýl než uschne :-D Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  6. Mě to dělá taky... Myslel jsem že to je benzínem a prd... Jen jsem měl štěstí že mi to nechcíplo... [emoji3] Na další rezervu už to udělalo asi 3x... Jak padne dojezd na 130km tak vím že musím tankovat nebo bude zle. Bohužel asi budu muset zkoušet co to je a tankovat za 200 abych se držel na tom dojezdu a dělalo to furt...[emoji58] Jinak otáčky má ok. Ty jsou stabilní [emoji106] Palivový filtr měněn 8tkm zpátky Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  7. Úprava výfuku O1 rs

    Ano tak to vypadá, blbě jsem se vyjádřil... V těch mistech co jsem označil je kus nějakýho plechu a na tom těsnění, to všechno je sešroubovaný.. je to proste zaslepeny :-D někdo si asi hrál v domnění že to je klasika EGR Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  8. Více méně k ničemu když tak na to koukám.... Dej pak vědět co na technický až na ní pojedeš :-)
  9. Úprava výfuku O1 rs

    Kouknu na to všechno v neděli, teď stejně budu jezdit služebákem ... hele ale všiml jsem si, že na tom ventilu je něco jako záslepka a na tom těsnění... nemůže to dělat to? :blink:
  10. Já nevím kolik si berou. Já si dělám na autě sám takže jsem v životě nic neplatil :-) Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  11. Úprava výfuku O1 rs

    Ano normálně po startu spustí a třeba i 2x po minutě.. jak kdy. Ale jednou se pustí pokaždé... Cestu od airboxu znám až k tomu ventilu... Dál už jsem se nedostal.. tam jediný co bylo tak byla praskla hadice od čerpadla do toho ventilu... Vyřešeno... Ale ale za ventil dál už jsem se nějak nedopidil.. někde jsem četl že s tím má něco společného i palivová soustava a ještě něco... Jen mě zaráží že se o ukáže třeba jednou za měsíc... Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  12. Tak repase turba... U nás stojí cca 6k... Otázka jestli si ho vymenis sám nebo ne.. když ne tak počítej ještě práci... Nový? Nemám přehled kolik stojí.. já našel asi za 14,5k... Otázka je jestli opravdu patří do RSa... :-) napsaný to tam bylo ale .... Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  13. Úprava výfuku O1 rs

    K tomu filtru... Já právě měl i spotřebu nahoře.. takže tam šel origo a možná časem splasim sportovní vložku.. Teď mě trápí jiná věc a to že mi jednou za čas vyskočí chyba p0411 -sekundarni vzduch... Mohl by mi tu někdo popsat co všechno k tomu patří ať vím kde hledat... Popřípadě obrazky ocením... Našel jsem toho na fórech spoustu ale nikdy jsem se nedopidil co všechno do tohoto systému patří... Omlouvam se zakladateli že to řeším tady :-) Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  14. Úprava výfuku O1 rs

    Je sorry já si to blbě přečetl :-D ještě jsem chrapal. já myslel že ti lítají otáčky na 4tis. Ten zvuk to je řek bych běžný protože tam nejsou ty tlumiče. Já turbo slyším i když je tam mám oba :-) to je asi něco jako když si na kadle kadle někdo vyndá kat... Pak to dělá kadle kadle pou :-D To samé jsem měl když jsem si dal místo origo filtru hřib... Bylo to slyšet z pod kapoty jako kdybych měl blow a když jsem ji hnal tak bylo slyšet i syčení. Ve finále jsem tam vrazil zpátky origo protože jediný co to dělalo tak tyhle efekty a spotřeba šla cca o 4litry nahoru + ve vysokých otáčkách už se jí nechtělo. Prostě ztrácela tah.. Takže nazdar :-) Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk
  15. Úprava výfuku O1 rs

    Určitě bych koupil radši laděnou koncovku možná i střední tlumič. Nevím jestli se ty otáčky projevují tím, že tam není ani jeden tlumič, ale už mám s holou rourou zkušenost takovou, že motor ztratil výkon kvůli tomu, že neměl odpor na výfuku. Mám dojem, že ty otáčky má na svědomí právě i ten odpor... Kdybych se mýlil, nekamenujte mě tu.. holou rouru jsem měl na jiným motoru bez turba a tam šel výkon rapidně dolů a otáčky nahoru.. sice jen cca na 2tis, ale i to je moc + dělalo to nehoraznej bordel.. sousedí mě měli rádi :-))) Udělat výfuk aby měl nějakej zvuk a možná to přidalo i něco na výkonu je alchymie.. není to jen tak, tam naflakat holý trubky a jezdit. Já tohle téma hodně řešil na Opel fóru když jsem ještě tuzingoval astru :-D není to sranda, zkoušel jsem i laděné svody a ani prd... Ve finále jsem všechno koupil na bazaru za pár kaček, od svodů po konec a vyšlo to levněji :-) ale jak říkám u tohodle auta s tím nemám zkušenosti a ani (pro mě) se v tom nemá cenu rýpat.. nehlede na to, auto mám na běžné ježdění a policajti tady po výfucích jdou. Takže tak...

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla a používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..