Přejít na obsah

Stanlez

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Stanlez's Achievements

0

Popularita

  1. Skontroluj poistku v motore pre sekundárne čerpadlo. prečisti škrtiacu klapku. BoV máš pôvodný? Auto to robilo aj mne. Tiež by som pozrel tlak paliva, stav čerpadla.
  2. Robilo mi to pri prázdnejšej nádrži, auto zdochlo za jazdy pri studenom motore. a robí to aj môjmu kolegovi. Začalo to po výmene čerpadla. Vybral som spodné tesneni spod motora čerpadla a už to nerobí. Odporúčam začať tam.
  3. Palivový filter sa menil pred 15 tis. km, pôvodné čerpadlo ešte myslím mám. No najviac sa bojím tých hadíc. Skúsim to s tou váhou.
  4. Zdravím páni. Potreboval by som od Vás radu. Mám RS z roku 2002, najazdené niečo okolo 186 tis.. V auguste som menil motorček čerpadla, nie celú ponorku, pretože už s ním boli problémy a nechalo ma raz vysieť. Nový motorček je 4 bar Magnetti Marelli, od výmeny mám stále problém, že pri prázdnejšej nádrži auto za jazdy vypne. Čerpadlo som preskladal asi 6 krát a stále to robilo. Za posledné 3 mesiace začalo auto pri studených štartoch skákať na otáčkach. Nerobí to vždy, ale na sytiči kolíšu otáčky medz 1300-300. Ak to nerobí, tak začne auto cukať pri rozjazde. Keď sa motor zohreje, auto ide normálne. Posledný krát som skúsil spodné kruhové tesneni dať na vrch. Pri prázdnejšej nádrží už nezkapína, no studený štart je stále problém, dokonca nenatočí na prvý krát. Cukanie motorom je raz za čas, ale je v rovnakých intervaloch ako aj predtým. Dočítal som sa možné príčiny: podtlakové hadice, netesnosť sacieho systému, cievky, sviečky, škrtiaca klapka. To čerpadlo už asi ako možnú príčinu vyľučujem, nechce sa mi veriť, že by som to 6 krát zložil zle...Ak s týmto niekto máte skúsenosť, resp. máte nápad po čom mám ísť, dajte mi prosím radu, budem veľmi vďačný.
  5. Nádobku mám na 5,5 Litra, akurát tam kde má byť čerpadlo je iba záslepka, preto asi nič neostrekuje, :) Ďakujem za rady.
  6. Pravdu máte hoši, dnes som to otvoril, chýba mi celý systém ostrekovačov, ale už sa na tom pracuje. ale neostrekuje mi ani okná, takže tam asi nie je žiadne čerpadlo.
  7. Viete mi niekto poradiť čo je to za konektor? nachádza sa pri nádobke ostrekovača za pravým svetlom, neviem to identifikovať.
  8. Díky za odpoveď, už som to vyriešil. Ano ja viem, že RS sa robila od 2000, už s Faceliftom, ale bola búraná a majiteľ to prerobil z faceliftu na pred facelift, čiže vycvakal elektroniku faceliftu na predfacelift. Ja sa to snažím dať naspať, teraz tam mám halogény, ale viem, že tam musia ísť xenony na konektory 12+4 pinové konektory, oboje tam sú, takže určite tam tie xenony boli.
  9. Zdravím, vo svete Škoda som nový, kúpil som si OCTAVIU 1.8 T VRS z DE. Problém pre mňa je taký, že mala starý predok, pretože ju majiteľ buchol a zložil ju "low cost"...podľa výpisu zo servisky neviem, či by mala mať xenony ale má zapísané ostrekovače svetlometov. No ale k veci, kde hlavný problém pre mňa je. Kúpil som VRS predok tak ako malo byť, našťastie vo farbe, síce sú tam odskoky ale to poriešim neskôr. Dal som facelift svetlá, klasické halogény s hmlovkou, rozobral už poprepájanú a vycvakanú kabeláž a dal som ju na facelift do jednoho konektoru podľa návodu. na oboch stranách mi však ostali vysieť káble, momentálne si nespomeniem aké ale určite tam bol tenký bledomodrý. plus sú tam popri svetlách štekre, na ľavo 4 pinový a vpravo dvojpinový, možno do ostrekovačov, neviem teraz ako to mám zapojiť, halogeny svietia, všetko svieti ako má, ale v kabíne nemám štelovák svetiel, takže asi fungovali na princípe nivelácie, chcem vedieť či tak budú fungovať aj tieto halogeny, lebo mam pocit, že ich stáča do dola, alebo mám zohnať xenony a zas to prepojiť? Ja ani neviem ako sakra...ak by ste mi niekto vedeli poradiť ako to vyriešiť tak budem moc rád, ak bude treba pridám aj konkrétne foto. dakujem
×
×
  • Vytvořit...