Přejít na obsah

Klakson netroubí při vypnutém zapalování - nikomu nevadí?


borlan

Doporučené příspěvky

Už jsem zde jednou o tom psal, téma je nyní zamčeno. Přesto mi to nedá se k tomu vrátit.

 

Tehdy byla jediná odpověď, že to tak je od výroby OK. Pro mne je to snad první auto, které to tak má. A znovu od té doby byla několikrát situace, kdy jsem potřeboval "troubnout" a nic...než jsem naštrachal klíček tak mohlo být už "po". Typická modelová situace je např. tato - sedím v autě na parkovišti a někdo do mne couvá a evidentně nemá přehled o situaci...pohotové zatroubení ho dokáže zastavit.

 

Fakt to všem takhle vyhovuje a nejde s tím jednoduše něco udělat? To jednoduše zdůrazňuji... B)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...