Jump to content

borlan

OctaviaClub
  • Content Count

    479
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutrální

Recent Profile Visitors

1 051 profile views
  1. borlan

    Zhavice

    Měnil jsem za vlažna, neměl problém (350tkm). Ale rozsypala se mi lišta, tak se na to možná připrav taky (řešil jsem v jiném vlákně).
  2. Tak mám další drahou zkušenost. Jedu ráno do práce, jak jsem roky zvyklý zapnu zadní ohřev pro odmlžení, jak jsou dostatečné pruhy vypnu. Po nějaké době jedu pomalu v koloně a najednou vzadu rána jako prase! Ohlídnu se a celý sklo kostičkovaný. Dojel jsem ke škole a jak syn zabouchl dveře tak se prostředek vysypal. Potřeboval jsem rychle vyřešit, zavolal jsem nejbližší firmu. Po telefonu neřekli cenu, že musí vidět, namístě komplet 5700! Na infarkt (pojištěné pochopitelně jen přední). V tu chvíli jsem neměl prostor k manévrování, tak jsem souhlasil (a to mi ještě udělali slevu z cca 7000!
  3. Tak se nikdo neodhodlal poradit, možná moc dlouhé...nakonec asi dobře, protože jsem se nepustil do žádných větších akcí... K věci - i když budu za deb*la, napíšu jak se vyřešilo. Došly mi postupně "nové" baterky co jsem měl doma a multimetrem ukazovaly min.2.9V. Koupil jsem nové, vyměnil a jede to uz cca 3 týdny bez problému! Asi měření bez zátěže není to pravé... Třeba to někomu pomůže jako zkušenost. Tímto považuji toto vlákno za vyčerpané.
  4. Nenašel jsem ve foru nic přímo k mému tématu - mám dva origo 2 tlačítkové klíče (ne vysřelováky) na Octavia 1 04. Od jisté doby se pravidelně stává, že při stlačení neblikne dioda na klíči a tudíž auto nezamknu/neodemknu dálkou. V první fázi jsem zkoumal a měnil baterii (2,9V mi sice nepřišlo jako extra vybité, ale dal jsem novou) a myslel vyřešeno. Ale nastalo to znovu. Stejně jsem pak dopadl s druhým klíčem. Pak jsem si hrál s kontaktama, beze změny. Nyní jsem ve fázi zjištění, že téměř vždy po rozlousknutí (= odpojení baterie, už jsem v tom mistr a zvládám bleskově i na ulici) a znovu zacva
  5. Nejsem expert, takže moje postřehy s rezervou a nemusí vůbec být tvůj případ (když čtu co jsi již podnikl). Já mám motor ALH = naklápěcí lopatky turba a 350tkm namotáno (teda dle tacha, za posledních 150 mohu ručit já, jestli bylo něco víc před nákupem než tacho ruku nedám. Nějaký čas jsem měl na začátku problém s padáním do nouzáku při delším držení plynu. Pak to ale v diagnostice psalo překročený plnicí tlak (pojistný ventil vypustil tlak bokem, po restartu opět turbo tahalo). Časem se to nějak rozjezdilo (možná i pravidelný VIF pomáhá?), už dlouho klid - klepu na dřevo. Pak jsem měl ob
  6. Koupil jsem nový rukáv včetně hlavy a je tam i nová deformační spona. Snad původní půjde střihnout běžnýma štípačkama. Půjde nová spona dobře slisovat klasickýma čelníma (jsou oproti speciálním kleštím hodně široké)? Nebo mám shánět ty speciální kleště?
  7. Tak jsem zvítězil, ale sílu jsem použil extrémní a když to povolilo, tak to byla pěkná rána. Možná bych měl drobnou radu - asi se dá líp zabrat když se otevře okno a stojím venku a tahák skrz okno. A začít tahat za přední vnitřní hranu tak nějak houpavě. Tam kde byla ta krytka a zůstane tam potom ta přepážka to opravdu nejde jak psal Radas. Teď tedy vše funkční včetně blokování zadních oken a snad to tak dlouho zůstane. Dík a čus.
  8. Ta malá krytka směrem k tapecu šla ven lehce. Ale potom celý to těleso nahoru ani náhodou...na 99% to nebylo od výroby vyloupnutý... Bavíme se doufám o tom držadle když zavírám dveře. Z toho pak předpokládám vyndám ten panel ovládání lehce. Nebo jak na to mám jít? I když vidím na videu kde jsou "zobáčky", tak je neumím planžetou uvolnit. Když za to beru velkou silou tak se našponuje, že čekám každou chvíli, že něco rupne...Samozřejmě nemůžu vyloučit, že je to rukama...kua tenhle trend zacvakávání u všeho mne pěkně točí (tv ovladače, mobily, pračky atd. atd. atd.)... Konny - může
  9. Takže klasika - na videu parádička, v reálu ani bohovi! Kua jsem vytočenej! To se mu to ukazuje na vyšlochtaným kusu...
  10. Díky všem za radu a jednoduché video i když už jsem našel postup i v dílenským manuálu a čekám teď na dodání dílu... Od začátku mi nefunguje blokace zadních oken (uvidím jestli souvisí s ovladačem nebo je chyba jinde, ale haranti už velký, takže ani nechybí...leda bych se dočkal s mojí Octavia 1 vnoučat... 😄 ), časem něco prasklo v páčce pro okno a zůstává vyklopená a nyní začlo blbnout odemykací tlačítko. Tak jsem se rozhodl pro výměnu panelu i když cena divoká (čínu nechci a vrakáč je na dlouhé lokte s nejistým výsledkem ohledně výdrže). Tak zdar.
  11. Omlouvám se, že využiji vlákno - jak se panel demontuje? Nebo kde nastuduju? Dík.
  12. To je právě ono. Na relativně mladém kusu to nějak vše jde, ale jak jsou větší roky tak běžný servisní návody už nestačí. Radši pak servis, tam už si nějak poradí...možná někdy radši nevědět jak... tak asi tak všeobecně.
  13. Nedávno jsem opravoval zadní stahovačku, přitom se mi zdálo poměrně volné lanko ke kličce. No nechal jsem jak bylo a vše normálně fungovalo. Bohužel se k tomu jednou dostala drahá polovice a lanko se jaksi vyháklo. Až ho budu zase nasazovat jde seřídit? Jak? Dík za radu než se vrhnu... :-)
  14. Patrik77 - dík za potvrzení. Konny - na té Číně to není tak vidět, ale Patrik77 je poměrně přesvědčivej, tak to beru za ok... Tak dík a pěknej zbytek neděle. 👍
  15. Tak jsem to líp nafotil a mělo by být jasné o co mi jde. Prosím Patrika77 potvrdit, že psal o tomhle ohybu. A Konnyho taky (červěně jsem vyznačil zlom): Jestli se potvrdí správný stav, tak jen počkám na poštu s jezdcema, vyměním a gut... Jen taková perlička - ráno při focení jsem zjistil, že nezamyká do safe módu...hned jsem si spojil s tou stahovačkou a fakt - já si nějak myslel, že zamykání je nezávislé od stahovačky...bohužel - dveře jsou ze zamykání vyřazené (musí se ručně kolíkem) a jako celek pak nejde ani safe mód. Takže paráda - Octa přes noc před barákem odemčený zadní
×
×
  • Create New...