Jump to content

borlan

OctaviaClub
  • Content Count

    460
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutrální

Recent Profile Visitors

913 profile views
  1. Tak jak to vypadá? Co hlásí climatronic? Zmáčkneš současně tlačítko vnitřní cirkulace a econ, pokud 444 tak bez chyb, pokud jiné číslo tak chyba, pokud víc chyb posuň tlačítkem přidání teploty, až prohlídneš tak dlouhý stisk econ - objeví se 444 (bez chyb), návrat krátkým tlačítkem econ. Když vstoupíš hned znovu, tak uvidíš jestli chyba znovu naskoci = je trvalá, nebo se objeví zas po nějakém čase (to dělá mně). Mně hlásí 4F8 (4FB?) a to by měla být ta nepřístupná klapka jak jsem psal co pouští nahoru/dolů. Nefouká mi z palubky, na sklo a nohy je to ok.
  2. Spustit autodiagnostiku climatronicu a vyčíst chyby. Pravděpodobně hapruje klapka. Mně někdy jde a někdy nejde. Bohužel je to klapka nejhůř přístupná, podle dílenského manuálu nutná demontáž celé palubky.(!!!) Na webu jsem kdysi našel návod jak za cenu ulomené jedné nožičky a práce jak s ježkem v kleci klapku demontovat bez demontu palubky. Dodnes jsem se neodhodlal a návod už nemohu najít. Ale nebyl ten návod příliš fotodokumentovaný.
  3. Zdar ve spolek, tak mám zase co řešit...prohrabal jsem vlákna ohledně dobíjení, ale nenašel jsem co bych potřeboval než to vzdám, dám do servisu a budu muset spoléhat, že si nebudou vymýšlet. Tak k věci... Těsně před dojezdem z práce se rozsvítila kontrolka dobíjení, žádné zvukové projevy (před pár roky se mi s pěknou ránou rozlítla volnoběžka alternátoru a rozervala řemen). Po dojezdu vypnu motor a znovu nastartuju - po kraťoučkém zaváhání se kontrolka zase trvale rozsvítí. Po načtení fora mohu napsat: - baterka téměř nová, bezproblémový provoz a starty, loni preventivně měněn
  4. Nechci být škarohlíd a nevím odkud kupuješ, ale - jak víš že servisovaná když poslední záznam je v 57tis. A byly rozvody komplet vč. pumpy nebo jen řemen, event. kladky, ví se jistě?Ty STK pokud jsou v ČR by něco o km řekly, ale jestli přijela na začátku přes hranice, tak se mohly km ztratit. Jestli je pěkná i víc km neva (já koupil 205tis a možná tam bylo i víc, teď 350tis a motor v klidu), každopádně tím spíš udělat rozvody a vím kdy a co tam mám, můj názor.
  5. Mikrospínač zámku kufru určitě funguje? Tj. svítí kontrolka otevřených dveří a auto se po odemčení dálkovým a otevření pouze kufru po minutě samo nezamkne? Problém může být s vedením/konektorem spínače, řj pak nemá důvod pouštět do světel proud...
  6. A co ještě před výměnou zkusit prostříkat kontaktolem? Nevím jak dálkové/potkávací, ale když kravily blinkry, tak jsem to na místní radu udělal (dokonce jsem to ještě apgrejdoval tim, že jsem ani nedemontoval kryt, jen vyhnul páčku a škvírou hadičkou nastříkal) a už to bude nějaký rok ok.
  7. Výhřev zadního okna využívám často, nejen v zimě a tak když přestal fungovat, musel jsem řešit jak opět funkčnost vrátit. Získanou zkušenost sepisuji v tomto vlákně pro další, kdo budou řešit stejný problém. Upozornění - vše se odehrálo na Octavia 1 1.9TDI kombi rv04, jiné typy mohou mít třeba dílčí odlišnosti. Ale jádro mého řešení bude předpokládám vždy stejné. Moje finální řešení nemusí být jedinou možností, ale já momentálně vhodnější nenašel. V mém případě sklo nerozehřívalo, ale kontrolka na spínači svítila. Z elektrického schema vyplynulo, že se tedy nejedná o spálenou pojistku (p
  8. Tak jsem úspěšně vyřešil, ale musel jsem přikročit k lehce "lidovému" řešení. Rozhodl jsem se uceleně sepsat v samostatném vlákně, které případně poslouží jako návod pro lidi, kteří budou řešit stejnou závadu jako já:
  9. Nejsem extra znalec, ale mohly by se tak ozývat hydroštely než se natlakují. V běžném stavu by měly do cca 10-20s ztichnout a neřeší se. Jestli zima = tužší olej při startu prodlouží náběh nevím, ale asi by se dalo očekávat. Zkus pohledat ve fóru jestli se hydroštely probíraly.
  10. Oktavián - používám teď pro internet téměř výhradně tablet. Když se přihlásím (pole aut. přihlášení prázdné) a nechám si fórum v panelu prohlížeče a přepnu na jiný panel a pak se vrátím k fóru, tak jsem stále přihlášen. Ale pak se někdy vrátím, obnovím stránku a jsem odhlášený. Nemám ale vysledované za jak dlouho se to stane, dokud neobnovím, tak nahoře svítí můj Nick i když už jsem v reálu odhlášen.
  11. Aha...njn vybočuju... a volitelně nebo poslední použitá volba? Já vím já vím... 🙂
  12. Nechci nějak extra prudit, ale...nešlo by u přihlašování v základu odkřížkovat čtvereček trvalého přihlášení? Tak nějak z principu (a trochu z paranoi :-) ) jsem zvyklý nikde nedávat trvalé přihlášení ( a vždy se poctivě na závěr odhlašuju). A zde to musím pořád hlídat...co? :-) A naopak - nešlo by zrušit to automatické odhlášení při nečinnosti? Nebo alespoň volitelně, nebo zvolit čas? Kolikrát něco dlouho řeším, nebo v jiném okně vyřizuju nějakou záležitost a po návratu zjistím, že už nevisím... :-) Tak to by se mi taky líbilo... 😉 Kdyby jo tak velký dík, ale když nepůjde tak to sam
  13. Tak jsem i přes jisté pochybnosti objednal to lepidlo. Tak až dorazí a dokopu se otestovat (ovlivní i počasí a teploty - budu dělat venku), budu informovat o zkušenostech. Tak uvidíme...
  14. Tak jsem pátral: https://www.svetsoucastek.cz/elektrovodive-lepidlo-wire-glue-elchemco-9ml-p104719/?utm_campaign=Zboží&utm_content=104719&utm_medium=product&utm_source=zbozi.cz V různých obchodech různě popisují - někde super, někde začínám pochybovat o vhodnosti. Většinou uvádějí "vhodné pro opravu oken aut". Ale našel jsem i krám "nevhodné pro opravu oken aut", tak snad to je překlep? Taky jsem narazil na samodomo řešení - dvousložkové lepidlo naplnit vodivým prachem (např. Al). Tak nevím jak se rozhodnout... Co myslíte, jak teda řešit?
  15. Já mám ty plíšky odloupnuté. Ty plošky kam patří jsou za rohem, nějak si nedovedu představit tam pájet. Nebo to opravdu jde? A jak to riziko ohledně skla? Chystám se poohlížet po vodivém lepidle...pokud to není nesmysl. Ještě nějaké nápady, fígle...? Nerad bych o tuto funkci přišel, často používám, odmlžuju i mimo zimu...
×
×
  • Create New...