
borlan
OctaviaClub-
Content Count
510 -
Joined
-
Last visited
-
borlan started following Závada centrálního zamykání - Octavia 1, Přepínač výstražných světel, Tapec 5.dveře - jde vyndat samostatně horní díl? and 3 others
-
Měl jsem podobný problém a taky jsem mylně podezříval spínač varovek. Byla to páčka blinkrů a stačilo ji prostříknout kontaktolem a je roky klid. Dokonce jsem ani nic nedemontoval, hadičkou stříkl do škvíry v jedné a ve druhé poloze páčky blinkrů a bylo...
-
Právě chci rozebírat co nejmíň. Že jsi autorem návodu jsem pochopitelně nezachytil...😎 Takže je to jasné, dík...👍
-
Dík za odkaz. Na fotkách nevidím zbytek tapecu, ale jelikož píše vycvaknout lištu a vyfotil ji jen samotnou, tak asi půjde sama jak jsem si přál. Tak jen vyčkat na dostatečné teplo (parkuju před domem)...
-
Zdar, stručný dotaz - jde vyndat samostatně horní díl tapece 5. dveře Octavia 1 kombi 04? Potřebuji vyměnit trysku ostřikovače v brzdovém světle. Ušetřil bych si práci. Dík předem za odpověď.
-
Ok, nějak to musím ještě nechat uzrát a podumat... zatím všem dík.
-
Tak Yetti jsem taky zvažoval, ale moc se mi nelíbí koncepce karoserie vzadu. A ty generace co jsou mi sympatické jsou zase finančně mimo moje představy...jo, vím, je to se mnou těžký...🥴
-
Rolbař dík za info a námět. Stručně co obnáší zvýšení podvozku a cca orientačně náklady?
-
Já nějak neumím najít přehled jednotlivých generací a jejich detailních parametrů a motorizací. Nebyl by nějaký odkaz? Vzhledem k cenám mne asi bude zajímat spíše starší generace. Ale zřejmě je vše 4x4, pro mne zbytečné a event. zdroj problémů, chtěl bych se vyhnout... A chci mechanickou převodovku, to pak asi jen diesel? Ale ten momentálně sotva ujezdím a výhledově to bude ještě horší. O Scout se zajímám z důvodu vyššího auta (nastupování, vyšší podvozek) za dostupnou cenu...asi naiva...
-
Zdar, nevím hned kam vrtnout s dotazem - Octavia Scout jen provedení 4x4? A má DPF? Resp. která motorizace má a která ne? Dík za stručnou info.
-
Já tam nic nemám, takže zřejmě jiný díl se zbytečnou dírou sofistikovaně zaslepenou...
-
Vida, zřejmě jsem to trefil, akorát jsem nebyl tak přesvědčivý abys tehdy reagoval. Tak hlavně, že se nakonec vyřešilo a relativně bez potřeby "větších akcí"... 🙂
-
Pokud je problém opravdu v zatuhlé regulaci tak repase turba nebo výměna za repasované, nebo jiné funkční. Rozchodit jen táhlem nebo stylem jízdy (dynamika) se asi už nepodaří. Ale tu diagnostiku předtím bych zkoukl.
-
Prohlédnout diagnostikou chyby, z toho by se mohlo vyjít. Pokud je turbo s naklápěcími lopatkami (motor ALH), mohou být zatuhlé = nefunguje regulace, překročí se dovolený tlak a elektronika jej vypustí = do restartu se jede bez turboefektu. Je to tu hodně řešeno, hledej.
-
Nevím jestli popsané projevy odpovídají, ale přesto zmíním - já bojoval s uhnilýmy konektory vlevo v kufru. Řešil jsem tady, najdi si to vlákno.