Přejít na obsah

Svítící kontrolka motoru po montáži a seřízení na LPG


Doporučené příspěvky

Dobrý den, nemá někdo zkušenost s oranžovou varovnou kontrolkou motoru, která se mě rozsvítila 5km po odjezdu ze servisu, kde mě namontovali LPG a který se to specializuje(Automania).Za dalších 1000km, kdy jsem to neřešil, neboť mě bylo v servisu řečeno, že si zařízení musí sednout, jsem byl na seřízení, po kterém se kontrolka rozsvítila po 30km. Budu se muset smířit s tím, že to tak zůstane a nebo někdo dokáže směs nastavit lépe? Dočetl jsem se, že se má zkusit najet nejméně 250 km na benzín jestli kontrolka nezhasne, ale tím se pouze potvrdí, že je to způsobeno provoze na LPG. Neřeší to ale, že rozsvícená kontrolka nemůže v případě opravdové závady upozornit na problém. Děkuji.

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

určitě se s tím nesmiřuj a chtěj to lépe seřídit. V Brně můžu doporučit pro montáže, servis atp firmu Auto Unger (AGW).

 

Jinak u mě teda je většinou příčina nekorektní přechod z LPG na benzin (diagnostika psala myslím problém se směsí) kdy při tahu tomu šlápnu více, než je LPG schopno utáhnout a v tom se to cukne a přepne (140km/h+). Protože je to ale spíše vyjímka, tak jsem to vyřešil koupí diagnostického kabelu a čas od času kdy se mi to stane tak prostě chybu smažu.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj,

 

mě svítí vzducholoď úplně stejně jako tobě, jezdím už takhle asi 40 000 km a neřeším to. Můj servisák na LPG mi řekl, že u těch octávek je to úplně normální a právě, když je LPG dobře seštelované, svítí check motoru. Jinak mě to na VAGu hlásí chudou směs, takže vlastně se nic neděje. Zkus to napíchnout na VAG, co to napíše a uvidíš. A pokud to bude chudá směs, neřeš to. Vím, že ta kontrolka je otravná, ale já už to dávno nevnímám. A jinak po ujetí několika desítek km na benzín check zhasne

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak po seřízení se kontrolka po 30km rozsvítila znovu. Mám prý najet znovu nějaké km a pak to znovu seřídí. Zkusil jsem i provoz na benzín a ani po ujetí 250-300km se stav nezměnil. Informoval jsem se v pražském servisu Neptun-Harfa , je to chyba pokud kontrolka svítí a pokud budu chtít seřídí to. Beru to jako záložní řešení a ještě jednou to dám seřídit tam kde to montovali.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Určitě to není normální. Mám naježděno na LPG 15 000 km a kontrolka se mi rozsvítila jen jednou... Příčina byla ve špatném termostatu, který se neotevíral správně... Jeho výměna problém odstranila... Když jsem měl problém s termostatem, stoupla výrazně spotřeba. (Jezdím každý den 50 km, z toho 45 km po dálnici na tempomat)

 

Co ukazuje diagnostika?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

To už nevím. V servise mě to tenkrát říkali, ale kecal bych. Spotřebu mám normální. PP ukazuje dlouhodobou cca 7.5 l/100km na plyn to bude víc, ale když jsem jel 300km k rodičům 90% dálnice kolem tacho 130km/h tak jsem si na plyn spočítal kolem 8.5l na 100km což se mě skoro nechtělo věřit že tak málo.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdar chlapi. Nesetkal se z vás někdo s tím, že mu při regeneraci neběžely sahary na chladiči? Všude vidim jen přispěvky kde lidi řeší, že jim sahary běží i po vypnutí motoru protože o regeneraci neví, ale nikde jsem nenašel můj problém. Při zapnuté klimě normálně fungují, ale při regeneraci se ani nehnou a to může být motor i žhavý. S přehřiváním problém nemám.  Žádná chyba v diag.    diky
    • u mokrých DSG se proplach nesmí dělat. U novější mokré sedmikvaltové se olej vypouští i z mechatroniky.Ono tady evidentně někdo nemá ani ponětí o DSG
    • za mě, pokud sundáváš kryt převodovky a vyčistíš magnety (nebo dáš nové) a současně vyčistíš ten kryt, tak klidně bez proplachu. Jinak proplach. Co se týče autorizáku, proplach nedělají a udělají ti jen spojkovou část, ne mechatroniku.
×
×
  • Vytvořit...