Jump to content

Fireee

Uživatelé
  • Posts

    1,084
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Auto
    Octavia I

Recent Profile Visitors

2,207 profile views

Fireee's Achievements

5

Reputation

  1. zkusil bych diagnostikou otestovat ty klapky, v jakém rozsahu chodí, tam to pěkně uvidíš jestli chodí nebo ne, resp. do jakých koncových poloh se otevírají. A to ti ta klima nefunguje ? nebo řešíš jen chybovou hlášku ?
  2. sorry, ale děláš si z toho moc hlavu, jezdi, měň olej, užívej života v klidu a míru 🙂 vyhul se na sledování regenerace a zaplnění ... pokud s tím nejsi v pohodě, vrať se k předchozímu oleji, ale nekomplikuj si život 😉
  3. Hele mě je to šumák, já mám 6,5 na A4 (2.0 TDi) a na Kodiaqu 7,8 (2.0 TDi). Pokud jezdíte vyloženě na spotřebu, tak asi jo. Prostě pro mě cokoli co je na 2.0 TDi s DPF do 7.0 průměr v normálu. Kodiaq bere více, protože jezdí 80% město.
  4. Ta spotřeba je úplně normální, protože DPF, bez filtru to bere méně, já měl na Passatu se stejným motorem dlouhodobou spotřebu 6.5 dle palubáku. Ale nikdy mě to nenapadlo měřit podle tankování 🙂 Já teda těch 110 kW tehdy nechal čipovat na nějakých 130 kW a spotřeba šla dolů asi o půl litru, ale kvůli spotřebě jsem to nečipoval, šlo mi o výkon ... 110 kW nějak nejezdilo podle mých představ 😉
  5. no já s každou druhou výměnou dělám i proplach EPRkem, absolutně mi motor přestal brát olej, takže to EPR není jen marketingový tahák, opravdu to dekarbonizuje.
  6. jasný, častější výměna je určitě lepší, na druhou stranu, ten motor má předepsaný nějakou normu a pokud ji daný motor splňuje, tak bych si s tím moc nelámal hlavu, navíc, pokud měníš opravdu každých 10 tkm .... tak bych opravdu neřešil značku oleje. Jak píšeš "podruhé generálku" ... to už jsi dělal jo ?
  7. sorry ale ... žádný olej dost dobře nezpracovává karbon ... to je samo o sobě nesmysl. U LL je interval 30 tkm, takže když Radas mění co 15 tkm, což je v pohodě, tak to dělá dobře. Tvůj interval 10 tkm má smysl u vysocevýkonných benzínů. A k Radasově otázce jaký výrobce ... když měníš každých 15 tkm a olej splňuje normu 507.00, tak je více méně jedno co tam dáš, pokud splňuje normu. Pokud chceš TOP, doporučuju Petro Canada.
  8. určitě 507.00 a nejspíše 5W30
  9. kup blatníky, nechej je nalakovat a vyměň si to sám. Není to těžké, sundáš kolo, odděláš podběh a pak je to brnkačka.
  10. samozřejmě, že EPR nemůže z logiky věci uvolnit karbon v sacích ventilech ...
  11. @Radas mi mluví z duše ... Začni BG a pak uvidíš ... myslím, že to tvůj problém vyřeší ... a je to investice v řádu 1-2 tisíce korun ....
  12. Pokud to bere olej tak máš zajebané pístní kroužky karbonem, tady bych spíše udělal mokrou dekarbonizaci EPRkem od BG ... klidně i 2 za sebou, když to bere tak hodně, dekarbo vodíkem jsou vyhozené peníze .... věř mi, vím o čem mluvím.
  13. potom bych šel po vodní pumpě ... kdy byly dělány rozvody ? co jsi tam nechal dát za vodní pumpu ? ono se někdy neoplatí na tomhle šetřit ...
  14. asi se zeptám blbě, ale vždycky začínám od základních věcí ... takže, vody v chladiči máš dost ?
  15. spínačka ? Když zavakluješ trochu klíčkem tak nic ?
×
×
  • Create New...