Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Off topic

Forums

  1. Zajímavé odkazy

    Sem můžete dávat odkazy na zajímavé stránky apod. Nevkládejte komerční odkazy na vaše stránky, ty patři jinam ;)

    804
    posts
  2. Sport

    Všechny sportovní aktivity, švihadlem počínaje a horolezectvím konče

    6 715
    posts
  3. Partneři OctaviaClubu

    Prezentace firem v partnerském programu OctaviaClubu, slevy, výhody apod.

    865
    posts
  4. Ukradená vozidla

    Pomožte s hledáním ukradených aut, nebo naopak oznamte všem to, co vás potkalo

    932
    posts
  • Příspěvky

    • Ne, rádce řazení je tam k tomu, abys co nejdřív skončil v servisu a platil škodovce.  Mně třeba (na benzínu) radí řadit 6ku asi tak v 55km/h, což by znamenalo otáčky těsně nad volnoběhem - naprostá pitomost. Vyhýbej se jízdě pod 1500 otáček a plnýmu plynu pod 1800-2000. To samý platí dvojnásob se studeným autem. Obecně když slyšíš, že ten motor duní, tarokuje, vibruje celým autem, a zcela očividně se mu to nelíbí, tak se mu to opravdu nelíbí 😄
    • Doporučovadlo je nastavené na co nejnižší emise CO2. CO2 jsou velmi úzce spojené se spotřebou, tedy možná ušetříš nějakej ten desetník za naftu. Když budeš řadit podle doporučovadla, ledovce budou asi tát pomaleji, ale ty si zkurvíš auto. Jako první půjde pryč dvouhmotový setrvačník, ptorože Tě nutí podtáčet. Těžko říct, jak / kdy nejlépe řadit, obecně platí, že nejefektivnější je využívat pásmo s nejvyšším točivým momentem. Nevím, přesně, u Tebe odhaduji něco jako 2000 - 4000 otáček. Samozřejmě, dá se to šimrat v pohodě na 1200, ale pak při požadavku na zrychlení podřaď, jinak si ten setrvák vodpálíš. Stejně tak je zbytečné dlouhodobě jezdit 4000. Neboj, získáš pro to cit, brzy 😉
    • Sytě vínová nevypadá špatně na emkových modelech jinak souhlasím s klukama
×
×
  • Create New...