Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Oktavián

Hlavní Admin
  • Content Count

    292
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

Kontakty

  • Website URL
    Array

Profile Information

  • Zájmy
    Array
  • Auto
    Array

Recent Profile Visitors

1 382 profile views
  1. Tak jak se Vám líbí nový žákovský vůz Škoda Scala Spider? 🙂 Půjde do výroby?
  2. Zleva doprava a ze shora dolů je tam 1. až 9. logo Škodovky od historie až po současnost. Které se Vám líbí nejvíce? Mě dvojka nebo šestka 🙂
  3. Závada: osvětlení vozidla – kontrolka na maxidotu
  4. Do všech Superbů 1 zatéká, v tom mokru v podlaze hnije kabelový svazek u komfortky a pak zlobí vše co je (nejen) s tím spojené.
  5. U mě pomohla výměna setrváku. Případně počkat až se ohřeje motor, pokud to pomáhá a nevadí...
  6. Pohledem na motor z levé strany pod EGR ventilem dole v úrovni turba a demontáž jsem ještě nedělal.
  7. Projdi potrubí, jinak co vím tak mě rovnání a tlakování hlavy vyšlo na 17.000 Kč se vším všudy a voda mi utíkala potrubím u hlavy, tak že nikde nebylo vidět kudy to utíká.
  8. Nesmí se odpojovat baterka, a když už musí být připojen záložní zdroj, který udržuje napětí
  9. Nejdříve zkusit rozchodit a promazat, zkontrolovat jestli není špatná prachovka (plná rzi). Následně až měnit. Já kupoval 1.200 Kč a za práci 500 Kč.
  10. Mohl by to být setrvák, mě to dělá úplně to samé. Ať si cvaká když...Mohou to také být spojky...
  11. Mě to také nešlo, nechal jsem kódováním zkrátit interval sklápění.
  12. VIF z zimě zimní, v létě letní. (VIF má na obalu přímo napsáno, že je určen pro motory s DPF)
  13. Vodní pumpa na 98% na rozvodech, možná upadla vrtulka od hřídélky. Jestli kapalina neubývá tak bych tipl buď pumpu, nebo zaseknutý termostat. Zkus až to bude teplý promačkat pořádně hadice u termostatu a za ním co vede do kabiny. Musí být obě teplé, když ručička dosáhne 90
×
×
  • Create New...