Přejít na obsah

mh4

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

mh4's Achievements

0

Popularita

  1. mh4

    Vrzani interieru

    Tuto zimu se mi objevilo taktéž vrzání z prostoru palubovky u spolujezdce. Dá se říct, že se mi to objevilo po výměně kabinového filtru. Projevuje se u studeného auta při zhoupnutí na nerovnosti typu příčný retardér. Poté co se interiér vytopí a nebo je teplé počasí, je klid. Jako náprava se mi osvědčilo to, že jsem různě zatlačil z boku a seshora na palubovku u spolujezdce, něco tam zachroupalo a od té doby klid. Pravděpodobně při výměně palivového filtru se mi hnul nějaký plast a pak to začalo. Každopádně v kategorii aut, kde se octávia pohybuje, hodně odfláknutá práce ze strany výrobce.
  2. mh4

    Spotřeba

    V létě rekord 5,8 l/100km. Jinak letní standard mezi 6,2-6,8 l/100km. V zimě 6,8-7,2.
  3. Problém vyřešen. Příčina byla nakonec úplně v něčem jiném než by člověk kdy předpokládal. Na netu se řešily věci jako vadná palubovka, kterou je třeba vyměnit, tlačítko (červený trojúhelník) výstražných blinkrů, vadná páka blinkrů,... všechno vedle jak ta jedle. Konkrétně byl u mě problém ve vadném 3. brzdovém světle. Aniž bych to původně dával do souvislosti, při delším stání na brzdě se mi někdy rozsvěcela kontrolka spálené žárovky. Po vypnutí motoru a opětovném startu kontrolka nesvítila. Až opět do dalšího držení brzdy. Když jsem ověřoval světla, vše bylo na první pohled OK. To třetí brzdové světlo však fungovalo sporadicky - akorát jsem si toho hned nevšiml, když přestalo fungovat. Po jeho výměně nejen že se přestala rozsvěcet kontrolka spálené žárovky, ale především, přestaly blbnout kontrolky blinkrů. Koho by to kdy napadlo, jak spolu souvisí na první pohled naprosto nesouvisející věci. Jinak v servise říkali, že ta třetí brzdová světla mění docela dost v porovnání s čímkoliv ostatním.
  4. Pánové, jeden poznatek co jsem učinil. Tato vada se přestane projevovat poté, co jsem vyjel nádrž a rozsvítila se mi žlutá kontrolka nedostatku paliva. Po dotankováni doplna se vada znovu neprojevila. Při jízdě v noci levá kontrolka problikává s pravou jen velmi jemně. Kdo o ní neví, nevšimne si toho. V palubce je nějaký šotek a rozsvícené kontrolky se vzájemně ovlivňují. Teď ještě vysledovat, co tu vadu spouští. To jak jsem zmiňoval vlhkost spouští a suché počasí odstraňuje, mohla být jen náhoda, kdy jsem si odstranění závady nespojil s kontrolkou nedostatku paliva. Taky si vzpomínám, že kromě vlhkého počasí které problém ovlivňuje, si v autě hrála malá dcerka. Mačkala co ji napadlo. Mimo jiné tlačítko pro výstražné blinkry a také s pákou blinkrů si hrála. Takže jestli to nespustila nějaká kombinace. Ale teď jen přemýšlím nahlas. Zkoušet to můžu zítra.
  5. Pánové, setkali jste se s tím, že na octávce 2, r.v. 2009 při otočení klíčku do první polohy svítí kontrolka levého blinkru? Po nastartování motoru a spuštění pravého blinkru bliká vedle pravé kontrolky blinkru i levá kontrolka a kontrolka tempomatu. Při suchém počasí se to chovalo standardně, při deštivém se to projeví. Čím větší vlhko, tím více žhne. Kontakty které jsem měl v dosahu prostříknuté kontaktorem. Máte typ kterým směrem se zaměřit?
  6. Pardon, přehlédl jsem se. Jsem tu nově registrovaný a všiml jsem si až po odeslání, že je to rozdělené ještě takto.
  7. Pánové, setkali jste se s tím, že na octávce 2, r.v. 2009 při otočení klíčku do první polohy svítí kontrolka levého blinkru? Po nastartování motoru a spuštění pravého blinkru bliká vedle pravé kontrolky blinkru i levá kontrolka a kontrolka tempomatu. Při suchém počasí se to chovalo standardně, při deštivém se to projeví. Čím větší vlhko, tím více žhne. Kontakty které jsem měl v dosahu prostříknuté kontaktorem. Máte typ kterým směrem se zaměřit?
×
×
  • Vytvořit...