Přejít na obsah

výměna manžet homokloubů felicie


Doporučené příspěvky

schodit krytku,povolit šrouby kol 17ka klíč,povolit středovou matku 30ka klíč,zvednout auto a podložit tak aby na nás nespadlo :)

upraveny_Obraz1779.jpgupraveny_Obraz1780.jpgupraveny_Obraz1781.jpg

schodíme kolo a úplně vytočíme středovou matku,poté povolíme a vyklepnem šroub jenž zajištuje spodní čep

upraveny_Obraz1782.jpg

dále je třeba čep vyndat s těhlice

upraveny_Obraz1783.jpg

poté s těhlice vyklepnem poloosu

upraveny_Obraz1784.jpg

ted u převodovky odstraníme s manžety jistící sponu a poloosu opatrně vytáhneme ven a dem na ponk,dáváme pozor aby se nám nerozskočili ty 3 jehličkový ložiska icon_exclaim.gificon_exclaim.gificon_exclaim.gif

s poloosy odstraníme staré a prasklé manžety já to říznu nožem a sundáme si to závaží 5ka imbus

upraveny_Obraz1785.jpg

sklepnem homokloub na konci poloosy je jistící perko to musíme překonat já na to klepu přez kousek tvrdýho dřeva icon_idea.gif

upraveny_Obraz1787.jpgupraveny_Obraz1786.jpg

ted můžem opatrně pročistit a znova namazat ty 3 jehličkový ložiska-pozor aby se nerozskočili icon_exclaim.gif ,dále dáme nové manžety a znova uchytíme na poloosu závaží

upraveny_Obraz1788.jpg

ted vymejem homokloub a naplníme novým mazivem,dáme nové jistící perko na konec poloosy pokud nemáme nový necháme původní a naklepnem zpět homokloub na poloosu a manžetu stáhnem sponama na obou koncích

upraveny_Obraz1789.jpgupraveny_Obraz1790.jpg

ted vemem poloosu a nasunem jí zpět do převodovky opět dáváme pozor abychom si nerozházeli po okolí jehličková ložiska icon_exclaim.gif dále nasunem poloosu do těhlice a nandáme hned i spodní čep,po té si nasadíme a zajistíme sponama na obou koncích manžetu u převodovky

upraveny_Obraz1791.jpgupraveny_Obraz1792.jpg

ted si nandáme a utáhnem šroub zajištující spodní čep-doporučuju ho namazat vazelínou aby šel příště dobře ven icon_idea.gif

ted dáme kolo utáhnem a pustíme si auto z heveru na zem,ted pokud máme novou středovou matku natočíme a pořádně utáhnem já používám metrovou trubku a loketní moment icon_e_biggrin.gif

pokud novou matku nemáme použijem starou 30ka klíč

ted si jen pořádně utáhnout kola nacvaknot krytku a je hotovo prst.gif

upraveny_Obraz1793.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...