flexioDEV Odesláno Leden 22, 2017 Sdílet Odesláno Leden 22, 2017 Zdravím, bohužel už se má spokojenost s tímto motorem pomalu vytrácí. Auto bylo 14 dní zpět v servise, kde byly udělány rozvody+pumpa, vyměněny zadní kotouče/brzdy, nová baterie, uhlíky atd. v startéru(pastorek se nevracel), těsnicí kroužky pístu, filtry a jiné spotřební zboží, včetně celkové kontroly stavu auta. Bylo mi řečeno, že už je vše v pořádku...Olej byl měněn včetně filtru před 2.000km (10w40). Prvním problémem je otravné cvakání(odhadem 2 cvaknutí za sekundu) z části, kde je umístěna nádržka s chladící kapalinou. Cvaká to jak při jízdě, tak i při stání. V servise si toho museli všimnout, ale nepadlo o tom ani slovo. Nevěnoval jsem tomu pozornost, protože jsem měl za to, že to je studeným motorem, "nějaké běžné problémy staršího auta". Dalším problémem je podivný zvuk motoru při sešlápnutí plynu k náhlému zrychlení, dalo by se to přirovnat k bublavému zvuku, což začlo přibližně 200-300km zpět. Zkontroloval jsem kapalinu a olej, kapalina za 1500km sice trochu ubyla, ale olej v ni není a ani v oleji není kapalina. jemný film sice na víčku oleje je, ale to přisuzuju ke krátkým zimním trasám. Je možné, že jsem paranoidní, ale mám za to, že předtím byl zvuk úplně jiný. Dnešním dnem to úplně završila kontrolka check engine, která svítí non-stop. Začlo to po startu co byly nechtěně klíčky 10 minut v zapalování v poloze kdy svítily kontrolky. Zítra jde auto zase do servisu na diagnostiku, ale před tím jsem se Vás chtěl zeptat, jestli máte podobnou zkušenost. Děkuji. PS. Na maxidotu ve funkci "Stav vozidla" je stále o.k. i když check engine svítí. Jinak auto vždy startuje bez problému i při -20 a nikdy nechcíplo. octavia 1 2.0 85KW AZJ 2004 najeto ověřených 140.000. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
KaJe Odesláno Leden 22, 2017 Sdílet Odesláno Leden 22, 2017 Bod 1 - Vedle nádržky na chladící kapalinu je filtr s aktivním uhlím, ten musí cvakat. Bod 2 - můžeš být paranoidní, ale klidně nemusíš, ale když to neslyšíme, těžko poradíme. Bod 3 - Chtělo by to aspoň číslo chyby, jinak je to věštění z křišťálové koule. Bod 4 - Správně, zajeď k do servisu a uvidí se. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
flexioDEV Odesláno Leden 26, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 26, 2017 Za problém mohlo teplotní čidlo chladícího systemu. Předtím se motor "zahřál" na 90 stupňů během 1-2km. Po výměně se zahřeje za tak 5-7km, motor má zase zdravý zvuk a vše je v pohodě. Záhadně i cvakání ustalo. Nové včetně práce vyšlo na 300Kč 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.