Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

KaJe

OctaviaClub
  • Content Count

    1 147
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutrální

Recent Profile Visitors

1 294 profile views
  1. já tam měl původně Bosch. Osobně doporučuji hlavně měděné, žádná odporová jádra. Tesly jsem měl 2 x pak se zase utrhly koncovky, tak mi zde někdo doporučil čínské Viky a mám je tam 80 tisíc km a super a to jsem si říkal, že je klidně za tu cenu budu měnit ob výměnu se svíčkami. https://www.cc-autodily.cz/kabely-zapalov-sada-3_3
  2. To jsem kdysi také tvrdil, ale takové potahy Taso z Bolky jsou také super.
  3. Vnější jsou stejné - 357498099E a vnitřní jsou úplně jiné - 1J0498103KX. A jestli etka nekecá, tak je stejný levý a pravý.
  4. KaJe

    Zadní pás

    Jsem to říkal, že to bude špínou v zámku, ale takovou jsem fakt nečekal. ?
  5. KaJe

    výfuk

    Hustý! V katu nic takového není, musí to být ze středu, nebo spíše koncáku. Ale většinou se do výfuku nic nedává, jen pár výrobců tam "vatu" cpe. Hlavně mi neříkej, že je to výfuk Polmo.
  6. KaJe

    2.0 + LPG

    Čeká mě to příští rok, nádrž místo rezervy na 51 litrů, jen samotná bez multiventilu, se vším všudy za 5.500,- Kč.
  7. Pokud máš kola rovně tak ne, ale stačí je vytočit do rejdu a jde to. Dělal jsem to tak na svém.
  8. To raději Cruze v sedanu, to je celkem pěkné autíko.
  9. Naftu určitě ne a pokud by to šlo, tak bych rád zůstal u nějaké atmosféry. Což je problém. Klidně bych asi oželel i výkon. Strašně se mi líbí Tipo v sedanu s 1.4 MPi a 6° převodovkou. Vůbec to nejezdí špatně, je to takový točivý motor nenáročný na údržbu, plyn by to toho šel taky a má to 4 válce.
  10. Tak to jsme na tom stejně, plus mi ještě na jiné auto chybí peníze. ? Včera jsem se vrátil z Chorvatského Pagu, najeto celkem 1876 km, spotřeba 8,12 litru LPG na 100 km. Šlapala jak víno, výkon na provoz dostačující, jen ta hlučnost na dálnici je trochu možná vyšší.
  11. Kroužek na zadní náboj nedáš, demontáží se ložisko zničí, takže musíš mít náboje celé nové. Co je to prosím tě za TDi že nemá ABS? Vždyť ty se snad dělali od verzí GLX a ty ho měli vždy a pak bylo standartem vždy.
  12. Vše vypadá jako origo. Můžeš být klidný.
  13. KaJe

    Palivový filtr

    Nebo se na to vykašli a dej tam pár centimetrů obyčejné vysokotlaké benzínové hadice a dvě spony a bude to taky jezdit. Prostě ten ulomený díl nahradit kusem hadice. Mě se podařilo jak jsem psal urvat tu na druhé straně. Z jiného rozbitého auta jsem vzal tu samotnou plastovou koncovku, ale ta se prostě v domácích podmínkách do té hadice nedostane, takže jsem to dělal provizorně tak, že jsem tu plastovou koncovku obrousil, tak nějak akorát aby šla do té plastové trubičky, tu jsem nahřál, promáznul olejem a narval jsem to tam jako by to mělo závit, točit a mačkat. šlo to tam fakt ztuha. Potřeboval jsem jezdit. Provizorní oprava je tam již přes 11 let a 200 tisíc km.
  14. KaJe

    Palivový filtr

    Buď rád, že ti praskla ta část co jde k čerpadlu a ne ta co jde k motoru. To se stalo mě. Tady jí máš - https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0201293e-trubka-vedeni-paliva-skoda-17200.html
  15. Nejlepší je na to diagnostika. Ale jestli máš ty oktu předfacelift rok výroby 2000, tedy modelový rok 2000, Y ve vinku, tak máš na 100 procent 2,5 generaci. Nevím co chceš výměnou budíků docílit, jestli jde jen o vzhled, raději bych tam, dal polep, dělá to hodně firem, klidně si můžeš vytvořit vlastní. Je to určitě rychlejší a hlavně levnější a jednoduší.
×
×
  • Create New...