Přejít na obsah

Neumím si to vysvětlit ..nestartování, spálená pojistka, baterka,


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, mám problém, který jsem zatím nepobral, a čekám co mě řekne autorizovaný servis. Ale popořádku. Minulý týden v pátek jsem zavezl auto do aut.servisu, kvůli tomu, že mě začala odpavat černá krycí deska z pod motora, občas drhla o zem, tak jsem jel dřív než abych to odrovnal úplně. Servis je asi max 2km od domu. V pondělí sednu do auta, rozsvítí se kontrolky, a všimnul jsem si že mě svítí vyhřívání zadního skla, otočím klíčkem a bylo ticho a tma kontrolky zhasly, zkouším centrál zamykání a taky mrtvé, usoudil jsem, že to nemá smysl řešit, když potřebuji do práce. V úterý jsem chtěl proměřit baterku, a zjistil jsem že na pojistkové skříni na baterce byla odpálená bílá resp průhledná pojistka 25A, na benzince jsem si koupil náhradní, vložím nastartují a vše funguje. Podivil jsem se nad celou situací, a dál jsem to neřešil. Ve středu sednu ráno do auta ujedu pár km, zastavím na park, vypnu motor a čekám na spolucestujícího a pak si všimnu, že zase tma a nic nefunguje, ani centrál zamykání. Na hodinu jsem odešel na kafe stím, že vyměním pojistku a pojedu do servisu ať se na to podívají. Za hoďku dojdu a jen tak z hecu zkouším centrál, a ono funguje, funguje i startování, nic nebylo třeba měnit. Dojel jsem do servisu, 3x jsem zopakoval přesně co se dělo. V průběhu dne mě volají a říkají mě, že 25A pojistka tam neměla co dělat, že tam má být 30A, a že to stějně nemohlo mít vliv na start resp na reset a umrtvení všeho, že to je pouze na chlazení okruh č 1, pak mě řekli, že jim vyskočila chyba z historie auta plynu, na to jsem mu odvětil, že o tom vím, že cca 3x do roku, když jedu 53 v obci tak se mě auto přepne do režimu, že plyn nereaguje na akceleraci, otáčky spadnout na 1000, a musím vypnout a znovu nastartovat a zase jedu dál. Nicméně trval na tom, že je to nutný vyměnit aby to vše fungovalo. Nedokázal mě osvětlit proč se tak auto zachovalo, nikde prý nejsou kabely odřeny, proraženy že by dělaly zkraty. Trošku mám obavu, že mě to bude stát 5tis a problém nebude vyřešený. Nesetkal se stím někdo z Vás? Jinak auto, po stránce elektriky nemělo žádný problém. Asi blbá náhoda, že to začlo po 1 návštěve autorizovaného servisu. Díky moc všem 

Odkaz ke komentáři

Chtějí si vydělat?

Spíš to bude nějaký blbý kontakt, zlomený drát,špatná kostra... Chtělo by to proměřit, ale to se jim asi nechce..

A vyžádej si výpis z VAGu, ať se ví, cobtam přesně bylo.

 

Mě asi rok po koupi přestal jít centrál, pak blbnul, kdy se auto samo odemklo, nebo neslo zamknout.. Tobjsem ještě neměl diagnostiku, takže deset odpojením baterky(vykázaly se chyby) a hle, vrátilo se ti do normálu.

Odkaz ke komentáři

konečná cena 6tis, vyměnen plynový penál a pojistková skříň na baterce, údajně ty nahodilé stavy, kdy auto bylo mrtvé a pak ožilo aniž by se přapalila nějaká pojistka,  souvisí s vypáleným kontaktem na pojistce v poj. skříni. Prý tam vznikalo přemostění atd..tak jsem zvědavý jestli to bude bez problémů, nebo je to opraveno stylem dáme nové a uvidíme... 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...