Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

noxik600

Uživatelé
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

460 profile views
  1. Například na internetu. Odkazy najde strejda gůgl, ale jsou i zde na fóru (jelikož se O1 vyráběla od 1996 do 2010 a veškerá dokumentace je dost profláknutá). Škoda, že jsou lidi líný použít políčko HLEDAT, bylo by tu mnohem méně zbytečných témat a o to více by bylo fórum přehledné.
  2. Ahoj, Poradil by mi prosím někdo, jak/kde nakódovat délku stisku na dálkovém ovladači? Konkrétně stahování oken např. z 10 na 5 vteřin? A druhá věc, koupil jsem si k RCD310 USB se 4 pinovou koncovkou a pak zjistil, že vzadu na rádiu není žádná zdířka. Lze to připojit k rádiu a nebo se na to mám vyprdnout?
  3. Právě s N95 jsem při startování vždycky přechlastal svíčky, musel je vyndat, vypálit a až pak ok. A v N95 je minimálně: 77% benzín + různé poměry MTBE, ETBE, ethanol, benzen, toluen, n-hexan, xylen, 2-methylbutan,.. a v tom bude ten zakopaný pes. Když jsme u toho. Loni bylo haló kvůli palivu E10, ale nikde není. Bude či nebude? Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
  4. Psal jsem, že je to s N100 jiné, tzn. že vydrží nedegradovaný déle jak týden [emoji849] Když napíšu, že banány z Lidlu vydrží déle jak banány z Tesca, neznamená to, že banány z Lidlu vydrží 4 měsíce.. Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
  5. Zeptej se pumpaře a ten ti řekne, že benzín(N95, N98) je určen k okamžité spotřebě a časem rychle degraduje. Mě doporučoval koupený benzín vyjet vždy do týdne atd. U N100 je to jiné, bo je bez sraček. V mašině jsem přes zimu měl N100 a chytla hned[emoji6] Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
  6. Záleží na tvé spotřebě. Já už na to prdím. E85 dám jednou za čas na pročištění a tím končím. Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
  7. Pokud je to orig centrál, měl by fungovat. Mě se stalo, že jsem si k orig klíči přidělal druhý z Aliex a ten se mi vymazal a fungoval jen jeden, takže jsem znova nakodoval druhý klíč, ze zámku spolujezdce. Jinak zámek kufru bych zfunkčnil, bo se mi vybila baterka v klíči a byl bych jinak v p@či, protože zámek u řidiče zcela kaput a u spolujezdce taky. Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
  8. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/078919501b-cidlo-teploty-chladici-kapaliny-de-11613.html Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
  9. Mě taky občas zůstávala svítit levá polovina. Musel jsem auto odemknout, otočit spínačem světel na zapnuto, vypnuto, zamkl dálkou a přestalo to. Sám jsem si dodělal denní svícení, takže pokud jsem na vypínač nesahal, většinou (v 95%) nebyl problém. Nepřišel jsem na to čím to bylo. Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
  10. ? Pokud máš za sebou třetí měření emisí, tak máš tři papíry a na každém je napsané rozmezí - předepsané hodnoty. Takže?
  11. Řemen je užší z důvodu vymezování vůle napínací kladky. Zkus na ni zatlačit a pak ji povytáhnout a bude tam malá vůle, to je v pořádku. A taky mám Contitech. Měli by být dle mého servisu nejlepší kvality a tišší než ostatní.
  12. Jaké je napnutí řemene? A mrkni, zda není špatný /znečištěný(olej, chladící kap..) Z osobní zkušenosti-dělala mi to kladka(prý Ina). Nevím jak,ale nějak se zmrvila ta pružina uvnitř a pak nefungovala, jak měla.
  13. Znovu vyčistit z obou stran, prostříknout konektor kontaktolem a vymazat adaptační hodnoty+základní nastavení (min. 80°, vše vypnuté, vymazané chyby,..)
  14. Zkoušeli jste chybu vymazat znova nastartovat? Zajímalo by mě, co je to za servis, že neudělá diagnostiku (nevymažou chyby) a co s autem vlastně dělali?
×
×
  • Create New...