Přejít na obsah

TomasB

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    21 262
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

8 943 zobrazení profilu

TomasB's Achievements

hodnost: ELEGANCE

hodnost: ELEGANCE (1/4)

389

Popularita

  1. Ano, kardan měnili ve FARENE. Takže myslíte, že to zkurvili při výměně?
  2. Nechám to tedy přetěsnit. Jen to nechápu, jak je tohle možné, pokud za to vymletí obří díry ve vysoké rychlosti nemůže.
  3. A myslis, ze to muze byt nasledek te trefene obri diry ve vysoke rychloati? Ta vule na ramenu nejspise ano.
  4. Požádal jsem technika o zaslání fotek toho tekoucího diferáku. Co myslíte, nechat přetěsnit nebo se na to vysrat?
  5. Ale vzpomnel jsem si, proc mam lehkou vuli na tom pravem rameni. Pred casem jsem tu na foru psal, jak jsem vzal tu obrovskou diru, jak jsem predjizdel kamion a stihnul to pribrzdit tusim na nejakych 150. To byla tehda pravym kolem mrda jak hovado, ze jsem pak stavel hned na benzince, co se stalo. Protoze jsem si myslel, jestli to neco neodsralo a cekal jsem i orvanou plecharinu. Nastesti nic, ale tohle je zrejme vysledek. A je otazka, jestli to nepomohlo i tomu prusaku na diferaku. To me napadlo az dneska cestou na Moravu.
  6. Čerstvé kapky nebyly, neviděl jsem. Spíše takové to zaolejované a zasypané prachem.
  7. Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne.
  8. Tak jsem v Autotechnologi a vypada to tady docela zive. Pristup hodne aktivni. Tak uvidime. Oproti Farene rozdil na prvni dobrou.
  9. A jak si myslíš, že se nalisovalo to bahno mezi kryt motoru a motor? Ten prostor byl celej vyplněnej ztvrdlým bahnem.
  10. Na louce jsem nebyl po břicho, ale na oranisku v kaluži jsem byl až na břicho a taky jsem se z toho dostal. Ale je fakt, že jsem už myslel, že to bude na traktor a přemejšlel, jak z toho auta vůbec vylezu, protože jsem měl pocit, že jakmile stoupnu mimo auto, půjde to i do holin. Proto jsem měl to bahno nacpané i mezi krytem motoru a motorem. Tím vyprošťováním jsem ho tam pod podlahou hezky nalisoval. U mě forum vypadá furt stejně.
  11. Nějak podobně jsem dopaadnul s Kugou cestou naa ryby na teplý Opatovický kanál. Vypnul jsem asistenty a nakonec střídavě vpřed a vzad jsem se vyškrábal ven. To bylo 2017, když jsem měl Kugu novou. Pak jsem ještě takto zapadnul na rozmočeném oranisku. Ale taky jsem se nakonec z toho vyhrabal. Na prvním servisu po 15tkm si mě vzali na dílnu, abych to viděl. Servisák jak sundal kryt motoru, tak na něj vypadla hliněná cihla. Celej prostor mezi krytem motoru a motorem byl vyplněnej bahnem, které se vypálilo v cihlu. Byla to pěkná hromada, jak to po dopadu na zem rozprsklo.
  12. Jsem se chvíli nekoukal jin než v hospodě a tady to pěkně žilo. Celé to směřuje, včetně chování tradičních značek do hajzlu. A je mi to už asi u prdele. Nejspíše budu chtít vydržet co nejdéle s vozovým parkem, který mám.
  13. Pamatujete, jak jsem psal o tom nefunkčním In Car Office? Kterej jsem měl zaplacenej a ke konci zaplaceného období přestalo fungovat? Stále ještě v době, kterou jsem měl zaplacenu. Tak Mercedes má zákazníky v kosočtverci. A asi po 2 měsících a různých urgencích mi napsali, že nadále u mého auta nelze. Takže si koupíš auto s nějakou funkcí a výrobce se jednou rozhodne, že tohle prostě zruší a hotovo. Tak jsem jim mimo jiné odpověděl s dotazem, od kdy přestane fungovat třeba volant .Fakt jednání Mercedesu je skandálně arogantní. Vážený pane Bxxxxx, Děkujeme, že jste kontaktoval společnost Mercedes-Benz za účelem vyřešení problému s In-Car-Office Je nám líto, ale služba již nebude dostupná pro Vaše vozidlo z technických důvodů, proto se ji bohužel nedaří spustit. V případě dalších dotazů k této žádosti nás prosím neváhejte kontaktovat s odkazem na 01755263. S přátelským pozdravem, Vojtech Horky Zákaznický servis Česká republika Tel. 00800 9 777 7777 Mercedes-Benz Česká republika s.r.o.
  14. No aby jsi pak neměl problém spíše s likvidací. To spíše se domluvit s vrakáčem na odkupu něčeho, co je už vyřazené.
  15. Jak kdy. Kterej stav chceš změřit? Nó, tak ty tam máš asi díru.
×
×
  • Vytvořit...