Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

TomasB

Uživatelé
  • Content Count

    12 920
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

3 171 profile views
  1. Michale, tady máš ten All-Terrain. Jen se divím, že jim na testování dali takovou socku. Všechno co jim chybělo, tak mám 🙂 http://autogrip.sk/test-mercedes-benz-e400d-4matic-all-terrain-nafta-ani-zdaleka-nekonci/
  2. Vzduch jsem nebral a myslím, že jsem udělal dobře. Jízdní vlastnosti to zřejmě vylepšuje jen s ohledem na menší drncání a to mi příjde málo na příplatek x desítek tisíc při koupi a následně pak ještě potenciálně drahé opravy/výměny. A myslím si, že u starších bude vzduchový podvozek spíše nežádoucí, tak nakonec to je podle mě i nevýhoda při prodeji. Ono i bez něj je to velmi komfortní. All-terrain je specifická verze, něco jako All road u Audi nebo Scout u Škodovky. Já mám klasický 4matic a ve výbavě Avantgarde je dokonce o něco snížený. O to jsem sice úplně nestál, ale prostě to tak je a víc jsem chtěl tu výbavu, než abych trval na větší světlé výšce. Takže to snížení je sice nechtěné, ale nezblázním se z toho. Zatím jsem nenarazil na nic, co by mě nějak štvalo nebo mi vadilo. Naopak se spíše stává, že sem tam objevím něco skvělého, o čem jsem ani nevěděl, že to tam je. A ta funkčnost všeho je ohromující. Jakmile tam nějaká funkce je, tak to prostě funguje a funguje to skvěle. V jiných autech třeba nějaká funkce je, ale funguje tak, že to je lepší nepoužívat. To se ti u Mercedesu nestane. Teď jsem třeba cestou do Švédska využil na severu Německa "využití zbytkového tepla" v kombinaci s nezávislým topením. O obojím sice vím, ale tam byla příležitost to vyzkoušet. Jak jsem začal mít problémy s usínáním, tak jsem zastavil, sedadlo dal do lůžkové úpravy a pustil využití zbytkového tepla, což prodlouží o nějakou dobu krásné teploučko v kabině a na později jsem zase naprogramoval na telefonu spuštění nezávislého topení. V této kombinaci naprostá paráda. Plus v tom Mercedesu se neuvěřitelně pohodlně spí na sedačce. To jsem u jiného auta nezažil. Už jen sprcha tam chybí Když jsem se někde těsně před čtvrtou ráno začal budit zimou, tak bylo super, že jsem nemusel nic dělat a ono se ve čtyři ráno spustilo to nezávislé topení. Trefil jsem to časově docela dobře. Paráda, když se vzbudíš a je ti kosa, nemusíš dělat nic a víš, že za chviličku bude zase teplo. Pro příště taky budu vědět, že je třeba to trošku zkrátit ten interval mezi zbytkovým teplem a nezávislým topením. Možná příště nějakou deku sebou. Jezdí to krásně s tím motorem, o tom žádná, tak fakt spokojenost.
  3. Já třeba Londýn mám jako nejoblíbenější město. Ono to taky je o tom, na co jsou kde zvyklí, jak co dělají, atd. Máme spoustu věcí, které jsou z našeho pohledu lepší, ale vidím také spoustu věcí horších.
  4. Aktuálně 17.400km a močky píše dojezd stále 2800km. Takže v reálu počítám dalších cca 5.000km. Skoro mi to připadá, že to mají vypočítaný, aby doplňovali při servisu.
  5. Teď jsem na 15tkm a AdBlue mi ukazuje dojezd 3500km. Takže reálně stále zbývá podle mě tak na minimálně dvojnásobek. Po ujetých 4tkm se dojezd na AdBlue snížil o 1300km.
  6. Jeste jim nauctuj i usly zisk za cekani a cele to vyrizovani.
  7. Tak porad se lze s pojistovnou dohadovat o castce a pripadne soudit. A tady myslim pojistovna taha za kratsi konec provazu. Se mnou se Kooperativa snazila vyjebat ve velkem stylu a jak dopadli. Trvalo to asi 2 roky, nechali to dojit do druheho stani a pak kurvy navrhly smir, kdyz bylo jasne, ze nemaji sanci. Tim se vyhli rozsudku v jejich neprospech, coz se eviduje u CNB a kdyz jich maji vice, CNB se po nich vozi. Nicmene pravnik smirci reseni akceptoval, protoze zaplatili vsechno vcetne prislusenstvi a z jeho pohledu bylo zbytecne dale marnit cas. Tim chci rict, ze se lidi nemaji bat jit do sporu, kdyz jsou presvedceni, ze jsou v pravu. A ja mel muj pravni nazor podlozeny shodnym pravnim nazorem pravniku. Kooperativa se jen snazila neplnit a argumentaci mela vylozene ucelovou a chabou. Ale vecina lidi se asi necha takhle ojebat. Jinak by to nedelali.
  8. Tak jsem dneska při přezouvání v MB řešil ten olej a jak to teda s tím je. No a jsem prej první, kdo něco dolejval. Prej si toho nemám všímat, co ta měrka ukazuje, že to je jen orientační a že mám dolejvat až mě auto vyzve samo. Když je potřeba dolít, tak prej zahlásí, že při příštím taknování mám dolít olej. Stále to prý není akutní stav, když takhle auto samo vyzve k dolití při příštím tankování. Takže kdybych se asi jako klasický MB uživatel o to nestaral, tak by žádný problém nebyl. Když to je těžký, mi to nedá. Já mám rád o všem přehled a nic nenechávat dozrát do horšího problému.
  9. No tak to měření oleje je spíše DOLEJT-NEDOLEJVAT. Ono to fakt jednou ukazuje 25% a jindy 75%. Tak mě to teda ale pěkně vystresovalo.
  10. Barva je v poradku. Naopak stribrna by k tomu nesedela.
  11. No napsal to tak, ze jsem to teda blbe pochopil. A zjevne nejen ja.
  12. Zvlastni pojistka, kde pojistovna neplni plne autorizovany servis. Jestli to neni tou super cenou pojistky, jak jsi tady psal pred casem.
  13. Tak s tim olejem a dolejvanim to je u Mercedesu tak, ze se fakt asi musi dolejt celej litr, presne jak hlasi palubak. Tech 400ml co jsem dolil, tak po 200km jsem byl zase v oranzovem a auto mi v menu ukazovalo dolit litr. Jsem mel stazeny pulky, protoze jsem byl na ceste do Bonnu a sebou jen tech zbylych 600ml. Ty jsem dolil a nakonec to vypada, ze tak je to OK. Ale bobky jsem mel jako prase. Jsen dolil ten zbytek, hned to ukazovala na 75% mezi ryskama, protahnul jsem to asi 100km mezi 200-260 tacho a pak koukam a bylo to na 25% mezi ryskama. Tal jsem si rikal, ze asi v pici a neco spatne. No a nakonec pak uz neubylo nic a ve finale to ukazovalo bud 50% nebo 25% mezi ryskama. Takze proste to vychazi, ze mezi servisama budu ten litr dolejvat. Ale to elektronicke meteni oleje me tedy pekne vydesilo. Zlata manualni merka. Jinak Deutsche autobahn s timhle autem parada. Tech 260 tacho tam je fakt hned, pak to proste zvadne a pohybuje se to 255-260, jak to omezovac pousti a nepousti. Ma to tendenci na tech 260, tam to sestreli ten omezovac na 255 a hotovo. Mergl ma v celem rozsahu na tacho GPS + 5kmh. Nebyt omezovace, tak by to slo zvesela dal docela svizne, ale omezovac to nepusti. Ale ono stejne neni ani na tom autobahnu moc prostor, furt se tam nekdo sere do leveho. Dneska mi to tam pustil jeden Fabiatik sebevrah docela tesne a brzdil jsem tak, ze se Ecko docela dost vlnilo jak had. Asi nemel pud sebezachovy, nebo proste jen necumel. Jsem moc rad, ze jsem vzal to Ecko a ne Bramboru. Jsem dorazil pred hodinkou na recepci a uz mam vypitej minibar. Ty dva puvka zasycely. Jdu se porozhlidnout po hotelu.
  14. dneska už to tak není. To platilo dřív, když přesnost byla někde jinde. Neuškodí to, ale nutný to není.
×
×
  • Create New...