Přejít na obsah

Servisní prohlídky a vše kolem toho


Lukas605

Doporučené příspěvky

samozřejmě že návod mám :) ale mám to kapánek složitější, hned vysvětlím.

17.10.2016 - předprodejní servis najeto 5km

14.12.2017 - servisní prohlídka - výměna oleje najeto 29.325 km

28.01.2019 - servisní prohlídka - při prodeji 40.750 km (olej neměněn)

 

chci změnit interval na olej z 30tis/2roky na 15tis/1rok. Za chvilku budu mít najeto 45tis, to bych chtěl vyměnit olej a pak zase v 60tis atd. Auto bude v záruce do 10/2020 nebo 60tis. Jde mě o to, abych teď nevyměnil olej a v říjnu jel na prohlídku a to u nich bude vedeno jakože má olej 2 roky tak mě ho budou chtít vyměnit... a to já nechci. Když řeknu že ho nechci vyměnit, přijdu o záruku ne? Nebo když ten olej teď vyměním ale v autorizáku mě to napíšou do servisky, tak by to mělo být ok ne? Díky za pomoc... :beer:

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Ahoj.  Byl jsem se svou Octavií 1.4 Tsi  na první servisní prohlídce (po dvou letech). Kvůli malému nájezdu-12.400 km měnili pouze olej a olejový filtr. Jinak auto akorát zkontrolovali (osvětlení, spodek auta, test baterie, troška doplnění chladící kapaliny a pod..) Cena prohlídky v autorizovaném servisu Škoda VISTA car v Kyjově byla 4987,-Kč. (Olej LL 504.00/507.00.) Další prohlídka předepsaná  za rok, ale bez výměny oleje, ten budou zase měnit až za dva roky. Kvůli předražené ceně olejů jsem nechtěl přejít na pevný jednoroční interval oleje - stejně za dva roky nenajedu víc jak 15.000 km a auto parkuje v garáži kde nejsou v zimě velké teplotní výkyvy-rosný bod a do oleje se nesráží vlhkost. Ale až mi skončí záruka, přejdu na pevný interval 15000km/1rok a olej 502.00 s filtrem si budu měnit sám za cca do 1500,-Kč.

Odkaz ke komentáři

Co se týká servisní prohlídky a výměny oleje, tak mi po prvních dvou letech na servisní prohlídce v podstatě dali na výběr: další prohlídka povinná vždy po roce, ale výměna oleje podle toho u jakého zůstanu.  U oleje Longlife 504.00/507.00 bude další výměna za dva roky nebo ujetých dalších 30.000 km. A když přejdu na pevný interval 1 rok/15.000 km, olej 502.00, bude výměna příští rok. Tenhle olej je levnější, ale za dva roky se mění dvakrát, takže to vyjde dráž než ten dražší LL 504.00/507.00 jednou po dvou letech. Jasně, souhlasím s tím, že prodloužené intervaly 2roky/30.000 km nejsou pro motor dobré, já bych olej v autě víc jak těch 15.000 km nenechal, ale v mém případě kdy za ty dva roky víc jak 15.000 km nenajedu je to myslím jedno.  Tomu oleji se nic nestane, i když tam bude dva roky. Kdyby si v autorizovaném servisu neúčtovali tak přemrštěné ceny za olej, přešel bych na každoroční výměnu. Ale ta cena víc jak 800,-Kč za litr je fakt neakceptovatelná. Normálně v maloobchodě je čtvrtinová. Přikládám foto jak mi nastavili palubní počítač, jako důkaz, že výměna oleje opravdu až za dva roky.

Fotografie0513.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Nikdy bych v autě nenechal olej víc než 13tis a dva roky už vůbec ne. A u TSI už tím tuplem ne. Pokud jezdíš krátké trasy a neprohřeješ motor, tak bych dal určitě pevný interval a měnil po roku. Já to udělal taky tak, mám stejný motor. Cena oleje je šílená no... já si olej kupuju sám a vozím si ho do autorizáku... jen kvůli razítku atd... jinak bych se na ně taky vys... s 800 za litr...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...