Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

header009

OctaviaClub
  • Content Count

    2 733
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Auto
    Array

Recent Profile Visitors

2 580 profile views
  1. Ty vole to je fakt zlej sen! Začínám bejt fakt nasranej, začal jsem řešit to světlo, respektive blinkr. Samozřejmě servis diagnostika nic, pak jsem tam jel s chybou v infotaimentu, že blinkr není funkční. Opět nestačilo, nakonec jsem tedy natočil video jak blinkr fyzicky nefunguje. Tím že je auto po záruce, tak minulý týden servis, žádost o kulanci která prošla s tím, ze škodovka zaplatí 80 procent. Celá ta sranda mě tedy bude stát asi 7000. Není to příjemný ale budiž. Co mě ale teda kur** sere je fakt, že od minulého pondělí stojí rozdělané auto v servisu a čeká na to deb*lní světlo které nejsou schopni dodat. Minulý týden nic, tenhle týden nic. Když už psali tiket co je za problém tak jim náhradní díl přislíbili na 51. KT. Takže příští týden. Tak kam jsme to kur** dospěli, že čekáme na základní ND tři týdny. Ty vole to když si objednám světlo u Číňana a pošle to DHLkou tak je to za dva dny tady. Děkuju pěkně..
  2. Ne určitě je lepší za tepla. Já nahřívám fénem. Odmastit isopropylalkoholem a nalepit, jak dopředu tak dozadu. Ten sucháč má obrovskou výhodu, když se ti to nebude zdát tak to na zipu odlepsíš a prelepilíš o kousek dál [emoji6]. S oboustrankou máš jen jeden pokus :)
  3. V autě vozíme hasičák CO2. Pěna se moc nehodí. Z prášku je bordel.
  4. Jako než zvedneš kapotu a ucpeš EGR, tak bez ohledu na funkčnost tohoto řešení je to zcela zbytečný uvědom si, že pokud to nastane, tak motor běží za hranicí maximálních otáček, v rámci minimalizace škod nemá cenu vymýšlet čachry s EGR. Nehledě na to, že v té situaci stát nakloněný nad motorem a hrát si s egrem je hovadina. Navíc někde jsem postřehl, že olej to pálí rychlosti litr/10 vteřin Takže co nejdřív zařadit nejvyšší rychlost a prudce pustit spojku.
  5. Nejde, turbo jede na plný točky, protože v něm začne hořet motorový olej kterej to bere.. Nemám s tím přímo zkušenost ale něco jsem o tom kdysi četl.
  6. Myslím že pokud je zbytek auta v dobrým stavu tak je oprava rentabilní, repasovaný turbo stojí dnes pár šlupek, akorát je potřeba opravdu ultra důkladně vyčistit ten cooler a sání, jinak tě to čeká za chvíli znovu. Ale vestime z koule, určitě by se na to měl podívat mechanik..
  7. Destrukce turba, začalo ti pálit olej, proto kouř, proto plný otáčky, proto nešlo chcípnout klíčem. Chyba byla kamkoliv jezdit. Může být přidřený motor a nemusí, každopádně je to na kompletní výměnu nebo důkladně čištění IC a sání Takhle to nějak vypadá.
  8. To má ale záložní, normálně jede z autobaterie. Ctek dělá špičkový nabíječky, třeba ta co ti posílal Mára nahoře
  9. Fotka teda tragická, ale už ať je zase březen 😄
  10. @ferda25 Ale ten není kompatibilní nebo ?
  11. Vždyť máš Sherloga ne? Urco připojit, nebo se jich zeptej, my máme připojovat, jinak po nějakým čase volají že kleslo napětí na baterii [emoji3] Třeba u Fichtla od Hondy mi to dělá celkem neplechu, to je 14 dní a baterka KO:D
  12. To byl Chris Harris nebo kdo to plival na tu řadu SUVček zejo [emoji23][emoji23][emoji23]
×
×
  • Create New...