Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Pokec

Uživatelé
  • Content Count

    122
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Profile Information

  • Zájmy
    Array
  1. Benzínové..poháněné vačkou!Na víku hlavy!Fabia již týden jezdí uplně v pořádku :-/
  2. To tsi je auto záhad..Jen sem odpojil konektor na hlavě na čerpadélko a chvílu proklapal(divně to pískalo) a pak sem nasadil konektor za běhu z5 a skoušel sem přidávat plyn a auto najednou v pořádku..Protáhl sem ho aj 150km/h a motor jede jakoby nic..Dnes povolily stupně venku..bylo by divné,kdyby někde kapka vody byla předtím zmrzlá,né??Mě z toho tsi jebne :-D
  3. Tak dnes sem měl rozebranou i klapku škrtící a v sání vysušil olej a vše složil a furt nic..na volnoběh to z výfuku pravidelně bufá jak když jel parní vlak..když se snažím rukou zacpat výfuk,tak mě to spíš ruku vcucává..Může to být důvod závady?
  4. Turbo bylo kontrolováno..nemá nějaké vůle velké..regulační tyčkou lze hýbat..Tlaky má přes 10 všechny válce..Když to nechtělo chytnout(startování x sekund),z nechápajících důvodů cukal zadní stěrač..Nemá někde něco horší kostru např?Nebo nechápem to už..auto před tím jezdilo normálně..né že by postupně začlo něco dělat
  5. Řetěz se nekontroloval..ale po vyčištění hadic k turbu to do zahřátí 5km tam a zpět to jelo v pořádku,žádné epc ani vrtulníček..pak sme dojeli,klapalo to na volnoběh cca 4 minuty a jeli jsme to zkusit a jak se po cca 400metrech šláplo víc na plyn,zase z výfuka bílomodrošedej oblak a opět se rozsvítilo epc a zase to škubalo motorem..toto by dělal přeskočený řetěz? :-(
  6. Dobrý večer všem..Z ničeho nic po krátké jízdě a přidání plynu zezadu z auta vyšel oblak kouře a naběhlo EPC a skoro to neudrželo volnoběh..motor cukal a jel na semtam válec..Vyměnily se kabely,hlava zapalování a svíčky a problém trvá v tom(viz odkaz videa) Prostě blbě do otáček..bublí to do výfuku a na pc to bud napsalo chybu (vynechání zážehu prvního a čtvrtého válce)..po vymazání a nastartování a přidávání plynu to zas napsalo (vynechání zážehu čtvrtého válce) Nevím si rady..ani mechanik..Oleje tam bylo snad 6 litrů(smrděl benzínem) ten se nalil také nový..
  7. Zdravím...Já když šlápnu na spojku jen málo,cítím lehké klepání do nohy...Jakou já mám tedy spojku????Děkuji
  8. Pokec

    egr ventil:

    Já sem ho čistil už v listopadu..udělal sem si takový speciál na vyškrabání toho sacího potrubí a pohoda...Nejvíc mě ale štve,že tam je od turba lehce olej a ten dělá neplechu..Turbo trocha propouští a vzduchem mi to jde do sání..Ale mě to neva,ptž vyčistit to nedá práci..Na takové věci já čas mám
  9. Pokec

    egr ventil:

    Já sem byl vždy pro egr..Kámoš ho nemá na golfu a ted v zimě,když mu to chytne,tak to třepe motorem a štěká..Mě na octávě to chytne a je nádherný plynulý chod,ptž to hned tlačí teplý vzduch do sání a to je cool!!!!Egr je dobrá věcina
  10. Pokec

    egr ventil:

    No jednou za čas by to chtělo promáznout..ale jinak to tam nevadí..Já mám odpojené čidlo teploty a chyba je tam stále a na nic to nemá vliv..Skus to vyčistit,jak bude teplejc..Sou to 3 imbusy na boku egr a 2 imbusy pod egr..a máč to dole..
  11. Pokec

    egr ventil:

    Takhle to řeknu..Pokud to vyčistíš,tak jak já..Tak to poznáš že to lépé táhne od spodu a při vyšších otáčkách to bude míň kouřit!Pokud to zaslepíš..tak ti v zimě bude asi hůř pár minut kuckat a kouřit..ptž ti nepůjde teplý vzduch z výfuku zpět do sání..A teplý vzduch je v zimě v sání k nezaplacení..Ale to je tvá volba..vyčisti ho určitě a pokud bude hlásit chybu i pak,že je ventil N18..Tak bud to zaslepíš,nebo jestli chceš ten elektroventil pak ode mě,tak ti ho prodám
  12. Pokec

    egr ventil:

    Je to tak jak to říkám..jde k tomuto ventilu konektor..A pokud je v čudu,tak přes konektor to hlásí chybu do jednotky!!Potom ti ji vag vypíše..Prosím tě,jak ti počítač může nahlásit chybu egr???Když k tomu nevedou žádné dráty..:-))))Toto se většinou nepo*ere..Pos*ere se většinou ten ventil N18,který ovládá podtlakově (takové to ufo) co je na egr části nahoře a vede k tomu jedna hadička
  13. Pokec

    egr ventil:

    A pokud mu píše vag chybu ventil N18,tak je to ten,co mám na obrázku..Pro všechny,to není egr!!Je to elektromagneticky ventil zpětného vedení zplodin N18!!!Tento ventil ovládá to EGR co má na obrázku kolega a chce ho čistit!!
  14. Pokec

    egr ventil:

    Tento ventil co je na obrázku je ventil zpětného vedení zplodin!!N18!Ten ovlátá ten tvůj egr..Co si poslal obrázek..Mám v octavii ten samý s tou chcípací klapkou!!!!
×
×
  • Create New...