Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Fabia II, Roomster, Yeti

Subforums

  1. Vaše Fabia II, Roomster a Yeti

    Prezentace vašich miláčků

    289
    posts

62 topics in this forum

  1. Fabia 2

    • 0 replies
    • 229 views
    • 1 reply
    • 82 views
    • 8 replies
    • 118 views
    • 0 replies
    • 69 views
    • 7 replies
    • 162 views
  2. Roomster-blinkry

    • 0 replies
    • 44 views
    • 2 replies
    • 79 views
  3. Yeti navigace

    • 2 replies
    • 75 views
  4. Fotky našich Yeti 1 2

    • 48 replies
    • 9 157 views
    • 3 replies
    • 83 views
    • 0 replies
    • 64 views
  5. Capucino ze štatlu II ...

    • 10 replies
    • 410 views
    • 1 reply
    • 104 views
    • 8 replies
    • 210 views
    • 3 replies
    • 83 views
    • 5 replies
    • 219 views
    • 6 replies
    • 117 views
  6. kodovani yety

    • 2 replies
    • 294 views
  7. Běží ventilátory

    • 3 replies
    • 81 views
    • 0 replies
    • 61 views
  8. Yeti - klakson VAG COM

    • 0 replies
    • 86 views
  9. Roomster/Praktik

    • 4 replies
    • 106 views
    • 0 replies
    • 69 views
    • 4 replies
    • 78 views
  10. anténa Roomster

    • 3 replies
    • 191 views
    • 0 replies
    • 59 views
  11. Co přesně znamená výměna short motoru

    • 1 reply
    • 135 views
    • 9 replies
    • 236 views
  12. Corner do Fabie II

    • 2 replies
    • 131 views
    • 0 replies
    • 122 views
  13. Fabia II 1.6 automat

    • 0 replies
    • 67 views
    • 4 replies
    • 135 views
  14. FII: Výměna sdružených přístrojů za MaxiDOT

    • 7 replies
    • 336 views
    • 11 replies
    • 216 views
    • 6 replies
    • 146 views
    • 16 replies
    • 285 views
  15. Zapojeni PDC

    • 0 replies
    • 93 views
    • 0 replies
    • 160 views
    • 0 replies
    • 113 views
    • 17 replies
    • 2 119 views
  • Příspěvky

    • Ne, rádce řazení je tam k tomu, abys co nejdřív skončil v servisu a platil škodovce.  Mně třeba (na benzínu) radí řadit 6ku asi tak v 55km/h, což by znamenalo otáčky těsně nad volnoběhem - naprostá pitomost. Vyhýbej se jízdě pod 1500 otáček a plnýmu plynu pod 1800-2000. To samý platí dvojnásob se studeným autem. Obecně když slyšíš, že ten motor duní, tarokuje, vibruje celým autem, a zcela očividně se mu to nelíbí, tak se mu to opravdu nelíbí 😄
    • Doporučovadlo je nastavené na co nejnižší emise CO2. CO2 jsou velmi úzce spojené se spotřebou, tedy možná ušetříš nějakej ten desetník za naftu. Když budeš řadit podle doporučovadla, ledovce budou asi tát pomaleji, ale ty si zkurvíš auto. Jako první půjde pryč dvouhmotový setrvačník, ptorože Tě nutí podtáčet. Těžko říct, jak / kdy nejlépe řadit, obecně platí, že nejefektivnější je využívat pásmo s nejvyšším točivým momentem. Nevím, přesně, u Tebe odhaduji něco jako 2000 - 4000 otáček. Samozřejmě, dá se to šimrat v pohodě na 1200, ale pak při požadavku na zrychlení podřaď, jinak si ten setrvák vodpálíš. Stejně tak je zbytečné dlouhodobě jezdit 4000. Neboj, získáš pro to cit, brzy 😉
    • Sytě vínová nevypadá špatně na emkových modelech jinak souhlasím s klukama
×
×
  • Create New...