Přejít na obsah

herki

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

herki's Achievements

0

Popularita

  1. Skontroloval som budenie a ukonstrenie hallovho snimaca otacok vacky, vsetko ok.Signal zo snimaca ide do RJ motora.Skontroloval som odpor medzi snimacom a pinom RJ a hodnota 0.1Ohmu, cize super, tam nie je chyba. Stale chyba p0340 Rozvody som menil pred rokom a pol, cize same od seba nepreskocili, cize musi byt cosi zle s napinakom, resp solenoidom kt. to ovlada. Stretol sa s t uz niekto?
  2. Tak a vcera mi naskocila k chybe p340 aj chyba p0012, P0012 Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) Cize napinak/nastavovac na sacej vacke nedosiahol krajnu polohu. Na uk audi fore som sa docital, ze to riesili vymenou nastavovaca/napinaka retaze. Niekto to riesi len vymenou tesnenia k napinacu. No myslim ze s mojimi 312tkm uz vymenim aj napinak. Na fotke je ako vyzeral napinak pred 80tkm a 3,5 rokmi, v case ked som menit tesnenie veka ventilov. Nema niekto z Vas skusenost. Kazdopadne si objednam aj nove tesnenie pod veko ventilov.
  3. S novym snimacom(chypa p0341) som rano studeny motor nedokazal nastartovat, tak som prehodil stary (chyba p0340) a motor skocil na brnknutie. Ale samozrejme svieti chyba motora. Napadlo ma ci to nemoze byt napinakom retaze na vackach...
  4. Zdravim pani, zasvietila mi kontrolka motora, diagnostika vyhlasila chybu p0340 cize chyba snimac vacky, tak som si objednal novy snimac lacnejsej varianty.Dnes som zmho vymenil, zmazal pamat chyb a objavila sa nova chyba p0341 cize znova snimac polohy vacky. Skusil som odpojit konektor od snimaca.Auto dlhsie startovali, chytilo vsak a chyba bola p0343. Pani mate skusenost s touto chybou?Oplati sa zhanat original snimac?Co navrhujete skontrolovat? Dik
  5. Na plyn nejazdim v tychto otackach,reduktor nestaci dodavat plyn a prepne na benzin. Ale toto neriesim. Cuka to na benzin. Skusim vymenit palivovy filter, sviecky. Zmeriam tlak palivovej rampy a dam vediet. Zatial dakujem za rady 😉
  6. Dakujem. Sviecky su NGK V37 a maju za sebou 40tkm, v diagnostike som nenasiel missfire chyby, takze cievky asi OK.Objednal som novy palivovy filter a merac tlaku paliva. Skusim a dam vediet.
  7. Ahojte mam motor auq v seriovom stave a naj cca 307000. Motor olej nezerie, medzi vymenami (12-15tkm) nedolievam. Poslednu dobu som si vsimol, ze motor pri vytoceni okolo cca 5000-5500ot./min strati vykon na par sekund, potom parkrat trhne a rozbehne sa pomaly dalej.Robi to na 2. aj 3. ke atd. Hadice som kontroloval, nasiel som prasknute odvetravanie kluky, vymenil ale bez zmeny. Robi to aj ked je chladno, prsi aj v horucave. Napadlo ma palivove cerpadlo.Palivovy filter som menil pred cca 70tkm, auto jazdim prevazne na lpg, takze tym filtrom nepreslo vela paliva. Co vy nato, mali ste niekto podobny problem?
  8. Servisna prirucka uvadza 180tkm a co som sa docital z vw for tak 150tkm alebo 7rokov to vydrzi zo skusenosti uzivatelov. Na rozvodoch nie je palivove cerpadlo ako pri diesli, je tam len vodna pumpa a teda nizsie namahanie...
  9. Zdravim pani, na AUQ tecie mi vodna pumpa (cca 4dcl na 500km). po jazde vidno pramen na vani ako tecie spoza krytu rozvodov. Od vymeny mam 60 tkm a 2,5 roka. Idem to buduci tyzden rozobrat, lebo samo sa to nezlepsi. A neviem ci mam vymenil komplet rozvody...ale asi nie, ved som v 1/3 zivotnosti? Pumpa je tam SKF a objednavam si pumpu GRAF. Mate podobnu skusenost s vodnou pumpou ?
  10. Ahoj, posielam screen a LOG data z mojej RS AUQ. Ktoru hodnotu Actual Boost mam brat ako porovnavavaciu so Spec. Boost ? Ma AUQ 2 cidla tlaku? Viem ze jeden sa nachadza na vystupe z intercoolera, o dalsom neviem... Pri 4080ot./min je tam rozdiel 0,2bar. Celkovo nad 5000ot./min je rozdiel oboch senzorov a poz. hodnoty 0,2bar. Cim to je? Napada ma ventil N75 alebo n249? Som v tom uplny novacik, auto mam kratko a pouzivam ho ako daily car, tak by ma zaujimal vas nazor. Dik
×
×
  • Vytvořit...