Přejít na obsah

milca

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • ICQ
    133575849

milca's Achievements

1

Popularita

  1. Rolbař: díky za reakci. Na diagnostice jsem nebyl, nikoho osobně neznám a v běžný servis nemám důvěru, i když jsem to samozřejmě už zvažoval... Každopádně dnes jsem znovu prošel všechny možné příčiny a znovu se pořádně podíval na smotek kabelů, který vede okolo spodní částí baterie. Jak jsem psal dříve, na pinech jsem napětí naměřil, tak jsem nevěnoval přívodním vodičům velkou váhu, ale nakonec se ukázalo, že byl "načnutý" napájecí černo-zelený vodič, právě u té baterie. I když jsem naměřil bez odběru 12V, tak pravděpodobně tam byl tak velký odpor, že nedokázal vodič dodat potřebný proud pro motorek. Nyní všechno funguje jak má. Jenom tak mimo záznam: diagnostika by něco takového odhalila?
  2. ze začátku jsem to zkoušel se zapojeným konektorem a šroubovákem jsem jen kapotu "zavřel". Konektor od motorku je dost krátký, tak to pořád otevírat a provlíkat podél okna se mi nechtělo. Můžu se tě zeptat, píšeš: "Doma jsem kompletně rozebral a vyčistil táhla (byla opravdu silně zatuhlá), takže už teď chodí krásně bez odporu nicméně ani po složení to nic nedělalo, tak jsem předpokládal že se kvůli zatuhlým táhlům spekl motorek a pořídil jsem tedy nový (origo) motorek stěračů, nicméně ani s ním to po složení nefunguje a dokonce ani když zapojím jen samotný motorek, tak nic nedělá." A teď později píšeš, že to bylo zatuhlýma táhlama... to mi nějak nesedí PS: to cukání mi dělalo jen tak 10 minut po nastartování po nabítí té baterie, teď už se motorek ani nehne (ani samotný)
  3. S rameny stěračů po vymontování můžu hýbat, že by to šlo nějak extra lehce to ani ne, ale hýbat s tím jde, proto myslím,že to je OK. Problém ale fakt vidím jinde, po zapojení samotného motorku se neroztočí (bez stěračů a těch táhel) PS: Konektor "otevření kapoty" jsem rozpojil a tím shasla kontrolka, předpokládám, že tak můžu motorek zkoušet i při otevřené kapotě
  4. Ahoj, rád bych oživil toto téma a přidal se s podobným problémem. Přestaly mi fungovat přední stěrače. Možná to souvisí s tím, že jsem měl vybitou baterku a nenastartoval jsem... od té doby, po nabití baterky, fungovaly jen chvilku tak, že v nich jen tak různě zacukalo pár cm nahoru a dolů. 1. Vyzkoušel jsem už asi 4 kusy jiných motorků. 2. Napětí na konektoru vypadá v pořádku, 1. pin cca 12V, 2. pin zem, 4. cca 12V 3. Dále jsem "propípnul" fialový vodič k ŘJ u nohou řidiče 4. Vyzkoušel jsem vyměnit ŘJ u nohou řidiče 5. Páčku ovládání asi vylučuju, ostřikovače i zadní stěrač fungují .... všechno zatím bez úspěchu ŘJ: 1K0 937 049 N (DHI) Podvolantová ŘJ: 1KO 953 549 AF Auto: O II, 2005, BJB, 1,9TDI, 77kW, combi, manuál, tempomat, bez MF volantu, elegance Můžete mi prosím poradit jak dál postupovat? Našel jsem inzerát na podvolantovou jednotku s naprosto stejným označením, má smysl ji koupit a vyměnit? Četl jsem, že je nutné cosi nastavovat pomocí VAG apod... tomu vůbec nerozumím. Jsem od Brna, Rohlenky, kdyby se nabídnul někdo s pomocí budu vděčný. Děkuji
  5. Zdravím vás, mám taky drobný problém a prosím případně o radu. Na foru jsem hledal, ale nepovedlo se mi najít stejný problém s řešením. Problém je, že občas nejdou zamknout/odemknout LZ dveře. Při pokusu o zamknutí je slyšet jen takové drobné ťuknutí, taková snaha o zavření, ale nezamkne. To můžu opakovat DO stále dokola. Většinou pomůže několikrát dveře otevřít a velkou ranou zavřít. Nevím, jestli hledat závadu v elektronice nebo v mechanice. Zlomené vodiče u pantů dveří jsem neobjevil, ale samozřejmě vyloučit nějaký vadný vodič nemůžu. V situaci, kdnelze zrovna dveře zavřít, tak když podržím dlouho otevírání/zavírání na DO, tak stahování oken funguje bezvadně. Sundal jsem tapec a ani pod ním nevidím žádné vadné vodiče. K zámku jsem se zatím nepustil, protože je nutné odvrtat nýty pod stahovačkou. Každopádně si říkám, že při zamykání tom cvaká, ťuke (ale nezamkne úplně), takže tady být problém nemusí. Mimo téma: Je vůbec nějaká možnost zamknout dveře mechanicky, tedy bez centrálního zamykání? Na boku dveří je u zámku krytka, kde je vidět nějaký namodralý plast, to slouží k čemu? Otevřít je samozřejmě možné páčkou zevnitř. Díky za nápady jak postoupit dál. Případně někdo v Brně, kdo by pomohl?
  6. Dlouhodobá spotřeba, okolo 40000km je na 7.31 l/100km, dle reálných výpočtů (cca 60% město, 35% okresky, 5% dálnice). Počítač ukazuje většinou o 0.5 litru méně. Tankuju vždy plnou, a jedu do "pípnutí", maximální spotřebu jsem měl mezi jedním tankem 8.87 l/100km (jen město, v zimě). Nejnižší spotřebu mezi jedním tankem 6.19 l/100km (klidná jízda Brno-Třebíč-J.Hradec-Kaplice-Vyšší Brod a zpět, dvakrát)
×
×
  • Vytvořit...