Zdravim vas pani tu vsetkych diskutujucich ohladom 1,8 tsi. Taktiez som uzivatelom 1,8tsi od roku 2010 od novoty, a pri 27000km bol meneny vrch motora (hlava, piesty..) lebo mali podozrenie ze je nieco zle, autu rano kolisali otacky, dusilo atd. Vymenilo sa, auto ma vykon ako ma mat, spotreba benzinu v norme okolo 7, spotreba oleja sa vsak z 0 dostala na priblizne 0,5 az 1 liter na 3000km. Vymenatoho polmotora bola v zaruke, a som sa stazoval ze po vymene sa zvysila spotreba oleja. Vraj s tym mam jazdit, ze to si sadne. Samozrejme si nesadlo, olej v podstate berie stale ale nezvysuje sa. neriesil som to uz dalej, aj tak si so skodovkou obycajny clovek nepomoze, ked povedia, ze je to ok tak je to ok. Vidim, ze tu sa kolega stazuje, ze po vymene rozvodov ma iny zvuk a chod. U nas sa po vymene pol motora, nie vsak rozvodov rapidne zmenil, z tichuckeho tsi sa stalo tak trochu dunive, hrube a citelne vibrovatelne auticko :D Rezonuje to v podstate od volnobehu az po max otacky, kedy ten motor az neprijemne reve. V skodovke si nevedeli poradit, stale tvrdili ze to je ok. Kontroloval som vsetko, hadice, vyfuk, turbo ci sa neopiera a nic sa neopiera a rezonuje to dalej. Auto v zaruke uz nie je, a ani to nemienim uz s nimi riesit. Ak by mal niekto cestu cez Nitru, ze by si to chcel aj vyskusat ako to vyzera, kludne mu to ukazem. Co sa tam tou vymenou mohlo stat netusim, ale ak by vedel niekto poradit, nech poradi, rad sa mu odvdacim. Pozdravujem vas vsetkych a zvlast 1,8 tsickam vela kilometrov zdar !!! Nazdar :)