zdarec... u nas - ve vychodnich cechach - to typek cisti za tri a pul tisice, cele to rozebere, vycisti a zas to jede jak z praku, jen jsem si asi nenechal na poprve podlozit tu regulaci a je to po zhruba roce zpatky, takze by me zajimalo, v cem to podlozeni regulace spociva. Cim, jak, kde to podlozit? // Cela problematika je podle meho nazoru v tom, ze tyhle starsi motory cerpadlo tryska nemaji ventil, kterym by se to ustroji cistilo mechanicky. Zmacknes knoflik a bordel vyleti z vejfuku pryc. Novejsi koncernove motory 06 a vyjs uz je maji. Dost proto pomaha jednou za cas, s naprosto zahratym motorem (20-30km v zime, 15-20 v lete)na dalnici poradne protahnout motor, aby se prirozene vsechen bordel vycitil. Tzn. 5-10 minut 160 - 190 km/h. Drive jsem to takhle delal a nebyl nejmejsi problem. Pak jsem prestal jezdit po dalnici, pribyly soustky po okrskach a najednou to zacelo zlobit. V tu chvili pry! staci obcas protahnout dvojku na 4 tis. otacek , 4-5 vterin. Ma to podobny efekt jako ta dalnice. Ta je ale podle me spolehlivejsi. Takhle to vidim ja. Mam 81kW, 2004, najeto 130.