Přejít na obsah

blazin

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    31
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

blazin's Achievements

0

Popularita

  1. to pawouk: A neni tohle zvuk rachocení přestavovače? Jak jsou si jistí, že je to rozvodovej řetez???
  2. Tenhle zvuk je v pohode, to je vysokotlak. čerpadlo. Problem je, když ti to při studenem startu začne na cca 1minutu jakoby chrčet a pak se to zklidní a je ticho, to by měl být udajně rozvodový řetěz+napinak v háji :( Je to tak kluci????
  3. Cena mi na autorizak prijde gut, ale mam jednu otazku v jakem servise to bylo??,kde te nechaji byt u toho....ja jsem to parkrat zkousel a ani nahodou!!!Ze prej si nikdo nevezme na triko, kdyby mi v dilne neco spadlo na nohu,uklouznul jsem a bla bla kecy...do dilny prej nikdo krome proskolenych osob nesmi..
  4. Tak myslim, ze tohle je uplne normalni start u ktereho se jen na par vterin zvednou otacky a pak je klid.To rachtani tam neslysim a kdyz to me obcas udela, tak je to slyset dost dobre.Ted mam zatim klid, tak uvidim kdy se znovu ozve.Kamos mi stahnul do notase ETKU a musim potvrdit, to co se tu uz psalo, ze veskere dily krome!!! PRESTAVOVACE!!! jsou stejne, jake VW montoval v roce 2009 a mozna i v letech predtim...to me utvrzuje v tom, ze u 1.4TSI 90kw CAXA je ten hluk od prestavovace, ktery nez dostane davku oleje tak zarachata a to jeste jak kdy .Myslim, ze kdyby byl problem v retezu a napinaku, tak uz tam budou davat inovovany dil.....
  5. Presne tak, od sameho zacatku si myslim, ze je problem jen v tom po--banem prestavovaci!!! a i ten kamos co dela v autorizaku Skodovky mi to potvrdil, ze uz 1.4TSI jeste rozvody nedelali a to tam jezdi sluzebaky co maji najeto pres 120tis.km...
  6. Kdyz chci napinak vymenit, tak se to musi rozebrat az k rozvodum nebo je umistenej pod nejakym deklem a nemusi se rozebirtat cely bok k rozvodum???Diky
  7. To mas pravdu, ze i takhle se da kalkulovat:V mem pripade jsem usetril za 3 navstevy v autorizaku cca 12-15tis.a navic tady mam tutovku ze tomu dam co tam fakt patri a ne ze si nejakej mechoš pulku mnou zaplacenyho oleje odleje domu,pro kamose!!!, takze pokud bych opravdu musel menit prestavovac, ak jsem v podstate na svem, tim ze jsem si to olej delal sam :) ,protoze samozrejme mi to zaclo obcas blbnout az po zaruce a i kdybych tam jezdil, tak bych mozna dostal nejakou tu kulanci....
  8. No, tak to ma asi Davon pravdu, na kulanci chteji ve Skodovce aby veskere!vymeny byli jen s parafou od autorizovaneho servisu :( (mam tam i dobreho kamose a ten to potvrdil).I ja to delam cca stejnym zpusobem jako ty a na rovinu rikam, ze jsem to delal s vedomim, ze mi jakoukoliv zaruku neuznaji,ale je fakt, ze jsem necekal, ze by zrovna na motoru od takoveho koncernu jako VW je, se mohlo neco posrat.To jsem fakt necekal a musim bohuzel konstatovat, ze i takovy Fiat Brava 1.9D, ktery byl v roce 1997 moje prvni nove auto v zivote a najel jsem na nem cca 90000 za 5let, tak na nem se nepodelalo nic!!!u Skodovky tedy zatim take ne, ale uz tam nejake naznaky moznych problemu v budoucnu jsou :(
  9. No autem 99% jizd rano jezdi manzelka, tak jsem ji rekl, at radeji vzdycky pocka nez se to zklidni.Tak to cumim, jak uz mate ty stupne vychytany :D a o vikendy to zkusim vypozorovat taky!!!
  10. Tak asi fakt zalezi na te teplote....v sobotu mi to udelalo(na par sekund vybehnou otacky a pak je klid) a v nedeli rano nic, tak z toho jsem jelen,co vsechno na to ma vliv.Pokazde byl start v garazi kde by melo byt +- stejne i kdyz je fakt v ze v nedeli bylo mozna o neco chladneji, ale na stupne jsem se zapomel mrknout..
  11. Kluci, ty oleje jsou vsechny kvalitni a tak vyrovnane, ze je to asi jedno, kdyz se dodrzi dana specifikace.Ano je to Edge 5W-30 a jen pro uplnost dodam, ze jsem si olej delal sam,nechal to vse pekne dlouho vykapat,namontoval novy olej filtr a take se mi tam veslo 3,6l oleje.Vic ani nahodou a na merce to mam na horni rysce...
  12. Staci 4l a ta 5W-4O by mela stacit, kdyz to budes menit kazdy rok.Ja budu asi pokracovat v tom Castrolu longlife,ale vymenim ho kazdych 15tis.km.Presne jak pises, ten cenovy rozdil, je maly.....Jinak se zeptam, ty zatim vse ok?Zadne obcasne zarachoceni z motoru ani na par sekund???
  13. Myslite si, ze muzu prijet do servisu a pozadat je o nahrani noveho SW?Mam tam urcite puvodni z roku 2009, tak bych ho chtel aktualizovat.Je mi jasne ze zadarmo to nebude a nevite nekdo co by si za to mohli rict???Diky za info.
  14. Tak to vypada, zr tento jev mame vsichni a resit to nebudu, no a zatim budu jen pozorovat to obcasne zarachoceni pri studenem startu, coz ma na 99% na svedomi ten prestavovac....
  15. tak tohle mam taky "kolisa to mezi 1200 a cca 900 nejakych 15 - 20 vterin, pak to lehne a nevis, ze je nastartovano...",ale tak nejak jsem si rikal, ze si to ridi ridici jednotka podle okolni teploty atd.Neco podobneho mam u sve masiny Yamaha TDM900, tam taky vybehnou otacky, pak mirne poklesnou a teprve po chvilce klesnou na predepsany volnobeh.
×
×
  • Vytvořit...