Přejít na obsah

andrash

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

andrash's Achievements

0

Popularita

  1. andrash

    Mracitka

    jj jak bude tepleji tak to vemu na garáž a bude detuning díky
  2. andrash

    Mracitka

    já mám opačnej problém :)) a to čím odlepit bývalí majitel je nalepil dopředu na světla blinkry a dozadu na světla ... a nejsem schopnej to oddělat ... zkoušel to už někdo ? ... horkovzduška fén vlasec ?? ... než se na** a koupim novy světla :D dík
  3. andrash

    Super video s O1 !

    jj sorry .. nevedel jsem kam ho prdnout :)
  4. Snad to tu už někdy nebylo ale tohle je fakt bomba :)
  5. předchozí majitel u mého AGU dával CASTROL 0w30 co 15 000km ... já jsem ted přešel na SHELL 5w40 ve VAGu nastaven interval co 10 000km ;)
  6. Zdravím ... tech 8,6 mi vyšlo dle tankování plná/plná najeté km. dnes jsem jel delší trasu okolo 250km a BC hlásil na konci průměr 8,9L ... jel jsem dálnici 140km/h a část cesty město. Tento údaj už je uspokojivý ... auto bylo hodně naložené a teplota se dostala cca po ujetí 10km tak 0,5mm od středu a tam se držela .. :D jak jsem psal ... VAG hodil akorat chybné čidlo a to je nové ... topení topí jako dívé (dnes již po cca 5km ujetých) takže to zatím nebudu "komatit" Jinak díky za tipy a rady !!! ;)
  7. Zdravím .. měl bych dotaz zdali má někdo konkrétní zkušenost s konrétním typem BOV pro motory 1,8T + instalací sám jsem objevil mnoho odkázů na BOVy cenově od 1000-4000 nejvíce se mi zamlouval TENTO ejsem si však uplně jistý jak se instaluje popřípadě je li potřeba doladit po instalaci nějak SW auta ;) pokud máte někdo zkušenosti s instalací či typem ideálního BOV budu rád za tipy a info ! Díky !! :D
  8. ahoj ... díky za tipy ... od koupě jsem zatim ujel 800km a spotřeba se ustálila na 8,6 což už je lepší ... VAG hlásil vadné čidlo teploty tak bylo vyměněno ale problém stále přetrvává ... ve škodovce si nevěděli rady :)) jelikož topení valí teplo již po cca 5min jízdy ale motor ani po 30min nedosáhne prostředku ... pořád je jakoby 1-2mm od středu ... včera jsem dal autu trochu pokouřit a po cca 20min brutální jídě šla teplota na střed ) ještě jsem byl překvapen .. myslel jsem že 1,8T má IC v pravém podběhu po směru jízdy ale ve škodovce(autor. servis) mi řekli že mám chladič klima za ním IC a za ním normální chladič :( jinak auto žere prostě tak zajímavě ;) ve 130km bere ustaleně 6-7 ve městě na trojku v cca 50km (otačky do 2000) 11L :P ještě pojezdím a uvidím co a jak ;)) v první řadě mě čeká velký DETUNNING po předchozím majiteli :D Díky
  9. diky za tipa ... nesedí mí tam to že topení valí jak zběsilé po chvilce horko ... auto mám jak jsem psal jen 2 dny tak zkusím trochu pojezdit ... a pak prubnu ten termostat :)) dneska jsem se nechal unést a spotřeba kombi 15/100 :-)))))
  10. Zdravím! stal jsem se štastným majitelem O1 1,8 T AGU... po cca dvoudením ježdění mne ale docela vyděsila spotřeba sám mám služební O1 Tdi 81kw a 1,8T to využívám sporadicky ... a u služební 1,8T (AUM) se spotřeba drží dlouhodobě na průměru 8,5L. Má O1 však ne a ne dostat se pod 10L/100km zvláště při zařazeném 3 r.s. a rychlosti do 50km BC vykazuje ustáleně 14/100 :-O .. podezíral jsem vadný termostat jelikož auto se zajímavě zahřívá do ... když beru že polovina ukazatele je ideální teplota cca 90C tak ručička za krátkou dobu vyšplhá cca do 2/3 a pak se zastaví ... až po delší (50km) jízdě se vyhoupne až ke středu a pak dle jízdy kolísá mezi 2/3 a středem topení topí parádně .. podezírám tedy čidlo teploty nebo termostat ... motor má nalitáno 200 000km komplet servis ofic škoda kvalitní oleje atd ... + je tam chip od CIMBU 132kw ... Nerad bych hned do auta vrtal a měnil zbrkle termostat atd ... takže budu vděčný za jakékoliv tipy, rady, názory, zkušenosti ... Díky !
×
×
  • Vytvořit...