Ahojte, mám podobný problém a asi to bude EGR ventilom. Prejavuje sa to hlavne po dlhšom státí v kolóne alebo keď uberem plyn na diaľnici a potom pridám. Auto mi zacuká, nemá ťah v nižších otáčkach (do 1500) ale žiadnu chybu to nehlási. Občas začne blikať kontrolka žhavenia a Maxidot ma posiela do servisu s poruchou motora, vtedy sa do RJ motora zapíše chyba "Váha vzduchu - signál príliš vysoký". Ten je však dobrý, keď ho otestujem na VAG. Už som vyčistil komplet sanie, mal som celkom pekne zalepené vírivé klapky, odvtedy sa mi znížila aj spotreba. Zatiaľ to necuká. Ešte ďalší sprievodný jav je aj ten, že pri vypínaní motora mi zatrasie celé auto ale iba potom, ak mi počas jazdy auto zacuká.
Spravil som cez VAG komplet kontrolu (neviem ako sa to presne volá) a po kontrole sa mi zapísala chyba "Chybný EGR ventil". Vymažem ho a všetko OK, viackrát sa nezapíše. Menil som už aj magnetický ventil na ovládanie chladiča EGR, ten bol zalepený. Chvíľku to išlo bez problémov a potom sa to objavilo znovu.
Momentálne auto po vyčistení sania ide OK ale keď spravím celkovú kontrolu tak zapíše chybný EGR ventil. Auto má 115tis.km, r.v.2009.
Chcem sa spýtať, niekde som sa dočítal že výrobca vydal zvolávačku na EGR ventily práve pre tieto prvé CR motory a aj DIAGNOSTIK píše o tom že ich výrobca upravoval aby vydržali viac. Vie niekto povedať či by bolo reálne možné aby mi to vymenili v rámci uznania výrobnej vady? Písal som mail do Škodovky u nás v GA ale oni o ničom nevedia. Dík za info :)