Přejít na obsah

t-vag

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    119
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

t-vag's Achievements

0

Popularita

  1. t-vag

    Moje okta !

    Taky te tady vitam:-) ten drzak napoju je z ceho? :-) vim ze to bude koncernovka,ale konkretne? Diky
  2. Wort závidím a myslím, že zdaleka nejsem sám Jinak parádně složeno, o tom žádná Celolak na výbornou a celkovej vzhled a styl A1
  3. Urcite na to kouknu,ale nevim no. Auto bylo na zimakach - R15 a bylo urcite opticky nizsi. Soudim dle toho,ze jsem domu najizdel pres 2 prkna a ted staci jen jedno :-D ale kouknu i na tohle
  4. ty jo, tak tohle mě ani nenapadlo - je divný,že to dřív nemlátilo a teď najednou jo :( S výškou jsem zatím nehejbal právě. Mám minimálně 2 cm do konce závitu na tlumiči a myslím že jsou tady kluci co jsou o dost níž a tyhle problémy nemaj ..... viz. třeba ty Jeníku
  5. Myslím,že to musíš mít nastavený ve Vagu a záleží jakou máš komfortku :-) mě jdou okna zavírat jenom klíčem,žádné podržení na dálku :-( dřív jsem to chtěl dodělat,ale mám důležitější věci na ladění :-)
  6. já mám na 18x8 205/40 a mám myslím že to vypadá slušně :-) Kupoval jsem nakonec Falkeny za solidní peníz :-) na autě už mám a spokojenost největší :-) na původních kolech když jjsem je koupil byly 225 a vypadalo to právě už moc obrovsky :-( Nech si záležet, protože jak známo: Kola dělaj auto,ale .......... guma dělá kolo :-)
  7. Myslim pri zhoupnutikdyz stojim ma miste :-) stojim na rovine,auto v klidu,otevrena kapota a zahoupani s autem u blatniku. Vrzani se ozyva od misek horniho ulozeni. Jeste takovy postreh je,ze kdyz stojim na miste a otacim volantem z jednoho rejdu do druheho,tak to prave vrze :-(
  8. Gumy jsem nakonec poridil 205/40 panove,ale objevil se problem. Auto oproti lonsku mam porad stejne vysoko,ale predni strana u spolujezdce mi povrzava. Vymenil jsem horni ulozeni,protoze to skripani se ozyvalo z tech miat po zahoupani s autem,ale nepomohlo to :-( na krev dole taky nejsem. Mista je tam jeste hromada a do nosniku jsem jeste vubec nerezal,takze myslim,ze tak moc dole zase nejsem. Podvozek mam FKcko stejne jako treba Jena a mam ho tam druhym rokem. Bud vrzou dorazy a nebo tlumic jako takovej asi :-( stalo se to nekdy nekomu? Zvedat vejs to nechci,prave naopak,chtel jsem jeste o centimetr dolu :-D
  9. To jsem právě taky zkoušel,ale chytnu se jen nahoře a akorát bych to strhal :-( je to 22ka,ale nejde mi tam :-(
  10. Zdravím opět po delší době :-) nedávno jsem měnil pár věcí na přední nápravě a mám problém :-( Lisoval jsem puky z cupry na místo původních,tyčky stabilizátoru a hodní uložení :-) Po cca 2 dnech od výměně hodního uložení se ozývá klepání právě od přední misky pod kapotou. Když na místě zahoupu s autem,tak se od tý jedný strany právě ozývá vrzání a nemám ponětí,jestli je to viny pružiny,tlumiče a nebo jen horního uložení? :-( Snažil jsem se hodní misku povolit,ale s maticí se mi protáčí i miska :-( Torx tam současně s golou nedám, tak nevím co s tím :-D měl by někdo radu co s tím, nebo kde by mohl být problém? Vrže mi to z té strany i když na místě otáčím s kolama v rejdu :-(
  11. t-vag

    KAMEŇ

    super a velké paráda panáčku
  12. t-vag

    KAMEŇ

    Originalni a za me palec nahoru Lupe :-)
  13. Tak pánové opět přibylo pár změn před blížící se sezonou ^_^ Prodal jsem 17 "BBS LM" a pořídil o palec větší papuče - v rozměru 18x8 s ET35 a řeším co na to nazout. Koupil jsem to na gumách 225/40,ale ty půjdou dolů - je to fakt hodně - má někdo zkušenost? Zamlouval by se mi rozměr 205/40 a nebo 215/40, tak kdyby měl kdokoli názor budu rád za každý tip :-) A plánuju nějaký ten výfuk, tak se chci zeptat jestli tady někdo nevaří nereza nebo lespoň jestli by někdo neměl nějaký ten výkres abych nemusel sundat původní a dělat podle něj? ^_^
×
×
  • Vytvořit...