Přejít na obsah

Ambiente2002

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Ambiente2002's Achievements

0

Popularita

  1. Vyzera to na starter, mne to robilo velmi podobne, chytalo na nie vsetky 4 valce + bielomodry dym, zistil som ze starter bol sice meneny ale za nahradu s nizsimi otackami. Po vymene startera problem odstraneny
  2. modrobiely dym je len pri prvom studenom starte, pri dalsich startoch v ten den uz nie a starty su ukazkove. Ked nalozim tak do nudzaku nepada, teda pobucham po hlave ale mozem napisat ze este nikdy mi do nudzaku nepadol (auto mam od 190 tis. km, teraz tam mam 265 tis. km), a to minimalne dvakrat do mesiaca idem dialnicnu jazdu 200km a nalozim do 4-5 tis.otacok na kazdej rychlosti ... vsetko OK, ziadny dym ani cierny
  3. Ja mam dlhodoby priemer za 4 roky 5,4 ... 40%mesto, 40%dialnica, 20% okresky. Uz asi 3 mesiace tankujem len v rakusku tak uvidim aky bude priemer za polrok, dam vediet ... PS mam problem ktory som dal do noveho prispevku, prosim mrknite na to kto moze pomoct, dik
  4. prosim poradte: O1 81 kW ASV 2002, 265.000 km problem: pri rannom starte 18°C sa vyvali modro biely dym, start je relativne OK, len to nie je podla mna v poriadku a chcem to odstranit, ide zima a bude horsie... uz pred casom som riesil problem so studenymi startmi, od jesene ked ranne teploty sa blizia k 10°C tak startovanie bolo podla zvuku nie na vsetky valce, motor sa trapil a niekedy pri starte ako keby chcel aj zastat ... VAG OK, ziadna chyba, "vyriesil" som to tak ze som startoval az po cvaknuti rele zhavenia, nie po zhasnuti kontrolky a starty sa podstatne zlepsili. Vsetky teple starty za kazdeho pocasia ukazkove, aj po poldni statia bez problemu. Zly len prvy ranny start ked auto kompletne vychladlo info: za posledne dva roky vymenena baterka, zhavice, cidlo - funkcnost vsetkeho skontrolovana, aj cez VAG. Starter meneny pri 185.000. Palivovy filter meneny kazdych 30.tis. km alebo castejsie. Turbo povodne, ziadny zasah v turbe ani v motore zatial vykonany nebol. OLEJ drzi do vymeny v ryske, vymena vzdy po 15.000 km. vopred dakujem za radu od odbornikov ako mam postupovat pre odhalenie a odstranenie problemov dik PROBLEM VYRIESENY - vymena startera. Predosly majitel vymenil starter, avsak za druhovyrobu s nizsimi otackami ako su potrebne. Po vymene startera problem odstraneny
  5. Takze po niekolkych dnoch potvrdene, kazdy ranny start bez problemov (avsak pri nastartovani az po cvaknuti zhaviaceho rele, nie po zhasnuti kontrolky zhavenia ktora zhasne podstatne skor). Otazka je ci je to normalne alebo nie, zacnem zrejme odznovu - kontrola baterky, zhavicov, startera, kontaktov atd... az po vstrekovacie trysky PS viete niekto ako je mozne zistit ci su vstrekovacie trysky OK? Staci na to vizualna kontrola alebo sa to musi testovat v specializovanych servisoch? vdaka
  6. pridavam aj zvukovu nahravku startu po 3 dnoch, pri teplote -7,5°C http://www.ulozisko.sk/586055/Start_TDI.wmv http://www.ulozisko.sk/586055/Start_TDI.wmv Zeby bola zahada problemoveho prveho studeneho startu odhalena? Staci len dlhsie zhavit - aj po zhasnuti kontrolky? Alebo to znamena ze zhavice su nem dobre /menene pred 2 rokmi koli tomuto problemu so startom, avsak nem pomohlo, po vymene to iste/ alebo ina zavada koli ktorej je potrebne pockat so startom dlho po zhasnuti kontrolky zhavenia?
  7. Ahojte, takze musim sa podelit so zaujimavym startom. Auto 3 dni stalo, vonku bolo pri starte -7,5 °C a auto nastartovalo bez problemov. Stacilo nielen pockat kym zhasne kontrolka zhavenia ale este pockat - cca raz tolko ako bol cas zhavenia, az kym nieco "necvaklo" ... je to zaujimave zistenie, co to moze znamenat?
  8. ahojte, dik za reakcie, takze doplnam: - starter uz bol raz meneny, takze je tam novy cca 4 roky - sviecky boli menene na zaciatku problemu /cca 2 roky dozadu/, pred prvou zimou po kupe auta - viackrat premerane a vsetky zhavia - stava tiez ide do vsetkych sviecok - v lete s tym nie je ziadny problem - po napojeni na pocitac nevykazoval ziadnu chybu - dvojite zhavenie nema vplyv bez rozdielu PS motor vzdy naskoci na prve startovanie, ale s trapenim a prve sekundy ako keby isiel nie na vsetky valce
  9. Pozdravujem vsetkych co sa trapia s rannym startom. Uz 2 roky riesim problem s prvym startom (OI 1.9 TDI 81 ASV RV2002), ktory znie ako keby siel len na 2 alebo 3 valce, zadymi bielo modro a po par sekundach sa chod motora ukludni. Potom uz vsetko v poriadku, aj dalsie starty v ten den. Zvlastne je ze problemy zacinaju uz na jesen pod +8 stupnov. Paradoxne jeden start pri -15 bol uplne ukazkovy... Cidlo teploty menene za original, zhavice menene, baterka nova, predvstrek nastaveny pri vymene rozvodov presne podla "manualu" - mechanik sa s tym hral hodinu. Zhavice zhavia vsetky, preskusane... /palivovy filter meneny vzdy s vymenou oleja, tankovanie OMV/SLOVNAFT/SHELL + vzdy VIF/ ...vie niekto co by este mohlo sposobovat problematicky prvy ranny start? DAKUJEM
×
×
  • Vytvořit...