Jump to content

DuDe

Uživatelé
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Kontakty

  • Website URL
    http://www.elektro-stafl.cz
  1. Hoši tak jsem zvědavej jak dopadnu . Nějak se mi do toho dvakrát nechce ;) Doufám že mi nepráskne airbag do xichtu . Když to shrnu - odpojit baterku , odpojit airbagy a ŘJ . Napojit vše nové - připojit baterku a mělo by být vše OK ?
  2. Díky moc za rady . Jen ještě jedna otázka . Když budu připojovat tu jedntku a airbagy , mám odpojit baterku nebo to není potřeba ?
  3. A teoreticky pokud bude ta jednotka stejná a dám ji tam . Bude se to muset nějak aktivovat přes VAG ?
  4. Četl jsem v dílenské příručce , že je neopravitelná , že se musí vyměnit . No každopádně jsem vše koupil jako sadu , takžeji když ji nepoužiju tak ji prodám . Mám spíš obvu , když nasadím a připojím nové airbagy na puvodní ŘJ - nevystřelí ty nové airbagy ?
  5. Měl jsem nehodu a vystřelili mi přední airbagy . Potřeboval bych to dát do cajku . Sehnal jsem nové airbagy , řídící jednotku , pásy a palubovku . Výměna myslím nebude problém , ale jak to rozchodit ? Asi nebude jen stačit vše vymenit a je po starostech že ? Na co is dát bacha při výměně , jak postupovat ? Byl bych rád kdyby mi někdo poradil , nebo kdyby se našel někdo z okolí Olomouce na výpomoc . Práci samozřejmě zaplatím . předem díky zy rady Jen ještě jedna věc . Dá se nějak zjistit jestli je koupená ŘJ v pořádku ?
  6. Lidi možná by nebylo od věci vložit do tohdle tematu , například Logy z Vagu (váhy a turba ) . Aby lidi viděli ,jak by měl vypdat log funkční váhy a turba . Párkrát jsem už četl ,že to hledají . Myslím že by to hodně lidem pomohlo . díky
  7. tak tady mám ty logy log váhy http://uloz.to/5398172/log-01-003-xxx-xxx.csv log turba http://uloz.to/5398171/log-01-011-xxx-xxx.csv Podle mého lajckého usudku bych to viděl v regulaci turba . požadovaná hodnota tlaku je např 2000 a skutečná 1100 . Jak to vidíte vy ? Díky za odpovědi .
  8. Pročetl jsem toho na dieselpoweru i tady o padání auta do nouzáku hodně . Spousta lidí to řešilo . Někteří to ani zdárně nedořešili . Podtlakový hadičky jsem kontroloal , na koncích byli takový divný ,tak jsem je skrátil . nepomohlo to . Asi mi nezbyde něž skoušet ve co jsi napsal . Myslal jsem ,že chyba z vagu něco napoví .
  9. Lidi mám problm z motorem . Neustále se mi oběvují dve chyby na VAGU v řj motoru . 17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus P1256 - 35-10 - - - Sporadicky 17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena P1556 - 35-00 - - Snímač teploty chl. kapaliny , to je jasný . Vyměním čidlo a uvidím . Ale na co se zaměřit u tohodle ? - 17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena Motor padá do nouzáku , není to takový to spadnutí jako když jsou zatuhlí lopatky na turbu . Nevím , potřeboval bych trochu navést ,
  10. Stalo se mi něco obdobného . Holt je to smůla . Motor seženeš do 10tis holej . + počítej tak 10tis za výměnu se všm (olej , napln do klimi atd . . . ) Já sehnal motor za 8tis s udajně najeto 77tis km . Rozhodně hledej na dieselpoweru , tak je toho spustu . Nebo skus WV , Audi , Seat klub , tak se taky dá najít .
  11. Natahl jsem +12 k pinu 16 a je vše ok . . . Tak asi je někde stihlej drát . ;)
  12. Jak píše indy . Nejspíš spojkové ložisko .
  13. Řešit že jedním autem máš spotřebu 4.5 a druhým 5 . To není nijak rozdílná hodnota . Kdyby jsi řekl že ti to žere 6-7 , tak by se to dalo řešit . Jinak k tomu hrčení . Já řešil že v rozmezí otáček 1800 - 2200 mi v motorovém prostoru drnčelo(chrčelo) . Dlouho jsem hledal odkud to jde . Zjistil jsem že mi to dělá klimakompresor . Pokud klimu vypnu , chrčení zmizí . Jakmile ji zapnu tak mi to dělá . Můžeš to zkusit . Já to nijak neřeším . Až se to posere , tak se to opraví .
  14. skusím to . Jestli to pujde tak je krpa někde ve vedení .
  15. Pojistka je ok . Na pinu 16 štáva není . Jde to napřímo s pojistkovky do té zasuvky nebo to jde ještě přes něco ?
×
×
  • Create New...