Jump to content

bojler

Uživatelé
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutrální
  1. Za rok jsem s Bolerem v OIII nemel jediny problem. Mimo sekani AA pred vydanim verze 2.
  2. Dekuju Igorovi za navod k HHC. Je tady nekdo, kdo by umel prodat navod na zmenu funkce tlacitka kufru s KESSY (otevreni vika > odemknuti celeho auta) a zmeny indikovaneho paliva v nadrzi u 1.6TDI (odstraneni skrytych 7l paliva)?
  3. Mně spíš přijde divné, že tam nějaké jsou, když bývají nesmyslně prakticky v půlce dveří. Už kvůli tomu je jedno, jestli je tam odrazka nebo světýlko. Mě tohle fakt netrápí. Spíš bych tam chtěl ten deštník dřív než v 32KT. Životadárný CO2 je prý zločincem, lidi ekoteroristy volí, tak co se divíte litrovým motorům.
  4. Mula to je, ale nevypadá, že by měla o 20cm delší rozvor. Prodloužený Yeti má téměř stejný rozvor jako Ateca a Ateca bude dvojčetem...
  5. Od 619 900Kč. Nezdražilo RS, ale všechny verze kromě Freshe.
  6. Pro mě bohužel vyřešeno - v případě nákupu paketu Dynamic odpadá multifunkce ze základu. Jedinou cestou zachování je právě příplatek 1000Kč za ovládání telefonu (který v tomto případě představuje kompletní MF volant). Jak je to ve skutečnosti s možností dokodování zatím neznámo.
  7. Ok, máme tady seznam podezřelých motorů. Pokud se u RS snížila poptávka a zkrátila se čekací lhůta, proč je na seznamu motor, který do RS montuje Škoda tuším ve víc než polovině případů? Pokud je tedy 1.6TDI výjimka a na seznamu je taky. Jak tady, tak na skodahome je řada lidí, kteří zkrácení nezaregistrovali. O ničem podobném nemluvil ani prodejce, který mě poskytl nové ceníky. Naopak si stěžuje na lhůty a navíc ještě restrikce. Uvidíme, i kdyby se teď během posledních dvou měsíců něco zlomilo a najednou nikdo nechtěl koncern, tak se to za chvilku dozvíme.
  8. No neco jineho, nez ze emisni afera ma vliv na dlouhe cekaci lhuty u 1.6TDI :) Uvidime, co se bude dit, nejaky vyznamny pokles objednavek by ted moc nedaval smysl.
  9. 1.6TDI soucasne platformy by mela byt prece nedotcena. Na nove dodavky by pak mela kauza jaky vliv? Rocni kvoty ano,ale jedna se o vic prodejcu - navic jak mali, tak velci..
  10. Pred cca 14ti dny mne bylo receno na relativne umirnenou Style 1.6TDI s manualem a prednom pohonem 4 mesice. V jinem vlaknu tady litaji porad podobne cifry. Jestli mas konkretni informace o lhutach, tak bych je ocenil.
  11. Mimořádné směny jsou jedna věc. Podíl vyráběných derivátů věc druhá. Letos v první polovině roku došlo ke zvýšení produkce RS na dvojnásobek. Dvojnásobně se ale celková produkce nezvýšila. Standardní dodací lhůta by "měla být" něco mezi 6-8 týdny. RS bylo na násobných hodnotách. Navíc, pořadí vyráběných aut poslední dobou nemá logiku, už na to pár prodejců nadávalo. Jsou auta, na která se čeká půl roku, jiná přijdou za měsíc. Bez jakéhokoli stálého klíče.
  12. Myslím klasickou funkci telefonu - přijetí/ukončení hovoru.
  13. Došlo hlavně k navýšení výroby.
  14. Jestli se nepletu, jsou věnce a tlačítkové moduly od MR2016 všechny stejné. MF volanty jsou sjednocené a jsou na nich všechny možné funkce (hlasové ovládání, front assist, telefon). Ty které nejsou součástí výbavy pak jednoduše jen nefungují. jar_da: buďto Amundsen nebo Bolero, ještě nevim. Původně jsem nad Amundsenem neváhal, ale trochu mě poslední dobou odrazuje dynamické navádění. Na starém Amundsenovi (Octavia II, Superb) jsou dopravni informace velmi neaktualni. Když by nebyl v základu MF volant, tak bych ho za 5 000Kč oželel a ovládal telefon na displeji. Ale když už tam MF je a f
  15. Polaris by měl být název (většího) projektu.
×
×
  • Create New...