Jump to content

Elektrika

Vše o elektronice ve vozech Škoda Octavia 3. generace


226 topics in this forum

    • 124 replies
    • 75.9k views
    • 424 replies
    • 251.4k views
  1. Start-stop systém OFF 1 2 3 4

    • 106 replies
    • 71k views
    • 2 replies
    • 70 views
    • 3 replies
    • 271 views
    • 7 replies
    • 1.2k views
    • 1 reply
    • 113 views
    • 8 replies
    • 1.6k views
    • 2 replies
    • 384 views
    • 0 replies
    • 144 views
  2. Kontrolka osvětlení SPZ

    • 8 replies
    • 1.6k views
    • 0 replies
    • 247 views
    • 0 replies
    • 285 views
  3. Dodělání Maxidotu

    • 2 replies
    • 294 views
  4. Elektronicke vzpery kufru

    • 4 replies
    • 806 views
    • 3 replies
    • 2.2k views
    • 1 reply
    • 336 views
    • 0 replies
    • 245 views
    • 8 replies
    • 888 views
    • 45 replies
    • 29.9k views
    • 4 replies
    • 2.6k views
    • 3 replies
    • 3.4k views
    • 3 replies
    • 483 views
    • 3 replies
    • 768 views
    • 0 replies
    • 273 views
    • 9 replies
    • 1.4k views
    • 1 reply
    • 649 views
    • 0 replies
    • 339 views
    • 8 replies
    • 1.6k views
  5. Chyba WEBASTA a ACC

    • 2 replies
    • 1.1k views
  6. Žárovky Octavia 3

    • 4 replies
    • 870 views
    • 2 replies
    • 748 views
  7. Natáčení světlometů

    • 8 replies
    • 929 views
    • 0 replies
    • 395 views
    • 0 replies
    • 643 views
    • 2 replies
    • 466 views
  8. Light Assist Závada

    • 2 replies
    • 2.2k views
    • 0 replies
    • 315 views
    • 21 replies
    • 3.8k views
  9. Bezdrátová nabíječka

    • 2 replies
    • 556 views
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 34 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Příspěvky

    • Věřím že FL bude o něco lepší, hlavně ty CR motory. Problém je ten že FL ve stavu ve kterým by se mi líbil není cenově už tak daleko od Octavie 3. 
    • No tak to v každém případě tě tento typ vozu, který jsi testoval ani nemohl nijak nadchnout nebo přesvědčit a to naprosto chápu.  Máš mnoho zkušeností a motoristické srdce škodovkáře, ale přijeď za mnou a nechám Tě projed v mé sériové O2 FL která má nahrkáno 320 000 km a věř, že velice rychle změníš názor, tak jak jsem já změnil v době kdy jsem přesedlal z Octavia 1 rotačky a věř, že mi ji bylo ku..va tak líto prodávat.
    • Tak menší aktualizace k mému rozhodnutí ohledně prodeje té mé jedničky... už minulý týden jsem se rozhodl že si ji ještě ponechám ovšem včera jsem našel tuto O2, dnes jsem se na ní byl podívat a když pominut technický stav který byl teda tragický tak O2 je pro mě jedním velkým zklamáním. Alespoň jsem se alespoň utvrdil v tom že se nevyplatí přecházet z Octavia 1 do O2. Ano vím že FL by byl možná lepší ale mně osobně zklamala prostornost. Ve předu jsem se díky přístojové desce a středovému panelu cítil opravdu stísněně, kvalita těch použitých plastů na mě teda také působila jako horší než u Octavie 1 a jízdní vlastnosti mě teda moc neoslovili.  A konkrétně k tomu to kousku... ve předu šlo vidět že asi menší ťukanec v minulosti proběhl, na levým zadním lemu chyběla ochranná folie a šlo vidět že byl lakovaný, přední blatníky samozřejmě měněné, spodky prahů vepředu malinko promáčklé. Po nastartování v motoru šla slyšet volnoběžka a hlavně mi bylo divné že voda v expanzce byla u minima. Teď ale to hlavní, prodávající mě nenechal ani pořádně svézt prvně řídil on přičemž už on měl problém se rozjezd, dovezl mě na kopeček za město a předal mi to ať jedu po rovince zpět do bazaru. Po tom co jsem teda sedl za volant já jsem zjistil že spojka je úplně po smrti, pedál jak bahno, zabírala úplně na začátku s tím že ten záběr byl o proti třeba 1.9 81KW ASV, nebo Mondeu 2.0Tdi fakt slabý a muselo se přidat hodně plynu.  To je asi vše, no prostě to nedopadlo a Octavia 1 zůstává. 🙂 
×
×
  • Create New...