Přejít na obsah

burn

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

burn's Achievements

0

Popularita

  1. atk jsem koupil komplet i s rozpěramy,ale stále pocituji,jak pakny přibrždují,kola se hřejí.nevím proč,při mačkání pedálu bylo slyšet,jak klíkny přecvakávají a lezou dolu.pakny jsou tudíž dost na těsno.
  2. díky,ale co všechno mám koupit? jen ty klínky nebo klínky i s tou zpěrou?
  3. zdravím.potřeboval bych poradit s bubnovou brzdou.´včera jsem vyměnil komplet pakny,váleček a pružiny v brzdě,protože mi tekl brzdový váleček.samostav jsem při montáži vytahnul nahoru,aby se nastavil,ale problém je,že když šlápnu na brzdu,tak samostav sjede až moc dolu a kolo přibržduje.po 8 km se buben docela dost hřeje a je cítit.postupoval sem podle návodu a nepřišel jsem na nic,co by bylo špatně.jen,že samostav sjede moc dolu,ale nevím proč a ruční brzda se dohahne,jak sou roztahle čelisti.prosím o radu. děkuji.
  4. burn

    Nefungují budíky

    Ahoj.mám stejný problém,Jsem elektrikář,takže sem stabilizator a ty 3 body rezistorů přepájel podle návodu,ale fungovalo to asi 5 dní,pak to začalo znova, Neví někdo kde ještě by mohl být studenák?Já žádnej nezahlídl.díky
  5. takže jsem zas to řešil a v autoservisu mi řekli,že mám v haji klapku,nefunguje jak má a potom zmate i sondu,na chvili ji nastaví správně a auto pár minut jede normalně a za chvili se zas přenastaví a cukání je tu zas,takže mám schánět klapku,ale nevím jakou,dá se koupit čína za 2200 na netu nebo mi nabídl ten technik origo za 6000,samozřejmě bych nejradši koupil tu čínu,protože nejsou peníze ale rád bych,aby mi to auto jezdilo spolehlivě,máte někdo zkušenosti s těmito levnými kopiemi? za radu děkuji. edit//co říkáte na klapku značky SKV Germany je za 2500 Origo na netu za 4000.
  6. Díky,ale nejdříve se musim zbavit té chyby lambdy horní doraz,takže až auto nebudu potřebovat,tak to dám nějakému automechanikovi,aby to přeměřil vstřiky tlaky atd... případně něco s tím udělal,já totiž už nevím co dál a doma si už neporadím....
  7. Děkuji za vaše příspěvky,ano hlásí to hodnoty horniho dorazu-lambda.Ty tlaky si nechám změřit u nějakého automechanika,protože tomu už nerozumím,Když jsem odpojil váhu,tak to chvili necukalo a potom 2 den když jsem vyjel tak to vůbec nechtělo ject ,tak jsem ji znovu připojil a až potom napíchlé na diagnostiku,ale jediná chyba byla zase jen lambda.Klapku mám jinou z bouračky,která jezdila udajně normálně a žádná změna. Proměřit dráty na zkrat?jako u tý váhy nebo lambdy?A které? Tu lambdu novou zn.DELPHI budu vracet z5 do auta,tak kdybych věděl co měřit,tak bych to vyzkoušel,vím že tam vedou 4 dráty,2 budou napájení a 2 měření,jaké napětí by mělo být na měření při volnoběhu a potom při přidání plynu? do 1 voltu? edit//připadá mi jako,když to prostě vynechává motor,při rychlém přidání plynu z volnoběhu,tak jako by motor vynechával a dusil se.občas to střelí do sání z5.Ale když jezdim z plynem nadoraz,tak to táhne normálně. děkuji předem za vaše rady.
  8. Pořád problém nevyřešen,diagnostika hlásí lambda horní mez překročena,kdy vymažu tak po 200m je tam zas,zkoušel jsem tam vrátit zpátky tu starou,co už moc neměřila a chová se to malinko líp ale stejně to cuká,mohla by to dělat váha?Diagnostika ani neodhalila,že jsem jí měl odpojenou,tak nevím,zapalovací modul jsem kontroloval,i svíčky jsem dal opět jiné.Prosím opět o rady,když to dám do škodovky,tak mě stáhnou z kůže. díky
  9. díky za reakce. Palivové čerpadlo,to nevím dá se nějak otestovat doma?nebo musím někam do servisu.Zdá se mi,že se to cukání ještě zhoršilo po výměně filtrů.A vyjetí nádrže. Pokud by to někde přisávalo vzduch,tak dalo by se to vyzkoušet, třeba nastříkání na sací potrubí sprej na vlasy,nebo něco podobného.když to zvýší točky,tak to někde přisává?Je to bezpečné? Ten odkaz na zap.modul nejde. díky za reakce.
  10. Dobrý den. Mám problém se škubáním motoru. Motor jde v pohodě nastartovat,volnoběh drží standartně,ale při šešlápnutí plynu cuká.Jedině,když se plyn sešlápne na podlahu,tak škubání ustane a auto začne tahnout do cca 3000 ot/min a pak jako by tam bylo turbo a začne tahnout ještě více.Na diagnostice není žádná závada napsana,provedeno základní nastavení. Vyčištěna klapka a váha vzduchu.svíčky a kabely nové. Lambda,pal. a vzd. filtr,čidlo tep.vody také nové,ale auto škube dále. prosím o pomoc,jsem z toho už docela zoufalej. Děkuji mockrát.
×
×
  • Vytvořit...