Děkuji za vaše příspěvky,ano hlásí to hodnoty horniho dorazu-lambda.Ty tlaky si nechám změřit u nějakého automechanika,protože tomu už nerozumím,Když jsem odpojil váhu,tak to chvili necukalo a potom 2 den když jsem vyjel tak to vůbec nechtělo ject ,tak jsem ji znovu připojil a až potom napíchlé na diagnostiku,ale jediná chyba byla zase jen lambda.Klapku mám jinou z bouračky,která jezdila udajně normálně a žádná změna.
Proměřit dráty na zkrat?jako u tý váhy nebo lambdy?A které?
Tu lambdu novou zn.DELPHI budu vracet z5 do auta,tak kdybych věděl co měřit,tak bych to vyzkoušel,vím že tam vedou 4 dráty,2 budou napájení a 2 měření,jaké napětí by mělo být na měření při volnoběhu a potom při přidání plynu? do 1 voltu?
edit//připadá mi jako,když to prostě vynechává motor,při rychlém přidání plynu z volnoběhu,tak jako by motor vynechával a dusil se.občas to střelí do sání z5.Ale když jezdim z plynem nadoraz,tak to táhne normálně.
děkuji předem za vaše rady.