Přejít na obsah

dave.01

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

dave.01's Achievements

0

Popularita

  1. Řeším to samý. Turbo natlakuje, a cca 3,2k ot. a prostě foukne blow-off a tlakujeme od znova a pak jde už dobře.. Někdy je ve vysokých otáčkách živější, někdy tolik ne. Ale mám k tomu další poznatek, když jedu svižně po dálnici a jedu do táhlého stoupání, tak při vyšší konstantní rychlosti (aby motor točil přes 3,2k ot, kdy by měla turbína dávat plný tlak) prostě neudržím stálý plnící tlak, auto jede, natlakuje turbo, odfoukne, natlakuje, odfoukne, natlakuje, odfou... atd. Jakoby by byla regulace pomalá.
  2. Jinak, středový díl, holý, bez tlumiče se dá použít z TDI. :) Já ho tam mám. A teď budu řešit koncový díl výfuku. A asi zavítám ke klukům z Chlumce. :)
  3. dave.01

    O1 RS

    Tákže, po delší odmlce jsem se dokopal dostat sem k foru.. Mám plno učení do školy, tak veškeré aktivity jsou zajímavější než fyzika. :D Jinak, neustále řeším klepání od podvozku. Předek je komplet nový. Uložení ramene, svisláky, kosti stabliku, uložení stabilizátoru, horní uložení, guma uložení motoru (ta kost pod autem, jak jde do nápravnice) a řízení je koplet nový asi rok (teklo). A furt někde něco klepe. No a přišlo teplo, tak jsem nasadil letní.. jako frajer nahodím podložky a ejhle, pravý zadní kolo dře o blatník a levý ne. Celá zadní náprava je pohnutá doprava. Naštěstí zatím to vypadá, že celý problém je v utržených silentblocích a není náprava zohýbaná a ano, bylo mi divný, že tátuv Sharan pocitově drží líp v přímém směru a neplave tolik. No, ale přisuzoval jsem to zimákům. Takže čekám až přijdou nový šprcky, do nápravy, od Powerflexu. A musím koupit ještě čepy. A po geometri uvidíme, jak to bude vypadat. :)
  4. Jde o to, že čím dáš větší IC tím větší bude objem vedení a bude dýl trvat, než ho turbo natlakuje :)
  5. Ahoj, tady máš link na nějaký universál. http://www.tuning-in.cz/universalni-set-trubek-k-intercooleru-2-5-modre.html a nebo tady něco: http://www.saabtuning.cz/tdilys10.htm Ale otázka zní, jaký máš intercooler. Vstupy na jedný straně, nebo na každý straně jeden. Podle toho tahej vedeni. A hezký vlákno o coolerech je na diselpower foru. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22178&postdays=0&postorder=asc&start=0 Snad jsem pomohl. :)
  6. dave.01

    O1 RS

    Tak mám tu nějaký novinky. :) Máme nové korpusy světel, výbojky a mlhovkový žárovky. Dalkový mám nový od léta. Výbojky philips 6000k. Jinak, dálkovou a mlhovkovou žárovku jsem dávala Osram Night Breaker Plus. Dál jsem dával nový žárovky do blikačů, jsou stříbrný (blikají oranžově) - zbavil jsem se efektu volskýho oka. :) Auto svítí naprosto luxusně. :) Proti tomu, co to bylo předtím, nebe a dudy. Jinak, dával jsem nový svíčky a už mám i ten prostřední díl výfuku bez tlumiče. Hodně sympatický zvuk to má na ,,sitič" :D :) Jinak zvukově žádná zásadní změna. :) nové korpusy při přestrojování elektriky volský oko.. poslední foto, už tam žádná oranžová takhle nesvítí
  7. Výborně, tak já půjdu zkoumat hadice. :D za dvě hrabu jen na mokru a jen někdy. :D
  8. K tomu cukání v tahu. Taky mi to RS dělala, problém byl v hadičce na odvětrání klikové hřídele. Vyměnil jsem jí, stala sice skoro 1200Kč, ale auto přestalo cukat v tahu a spotřeba šla cca skoro o 1 litr dolu (!!). K turbu. Zdravé turbo nepíská!! Je slyšet syčení vzduchu, jak turbo tlakuje, ale nepíská! A jinak, pocitově si myslím, že auto by mi mělo taky jet lépe. Žádné měření nemam udělané. Ale vím, že mám nejspíš prodřený intercooler, od toho plastu, co vede vzduch nárazníkem od mřížky. Ale nevím, jestli tam může být problém. Uvidím.
  9. dave.01

    O1 RS

    Díky hoši.. :) Není to hold už žádná mladice, furt je potřeba něco dělat.. :) Ale to k tomu patří :) zatím na to jsou finance, tak je to :)
  10. dave.01

    O1 RS

    Tak jsem vyměnil hadici odvětrání klikové hřídele, a ejhle, autu nekolísá výkon v tahu a spotřeba šla níž... :) :palec: Jinak, na cestě domů jsou nové svíčky, nějaké drobnosti a prostřední díl výfuku z TDI (je bez tlumiče :rolleyes: ), jsem zvědavý na zvuk. :) Jedna z koupání: a pivovarská:
  11. Tak jsem dneska tankoval, z důvodu časově tísně jsem musel nastavovat čistý natural 95. Takže jen krátce, stáhl jsem si aplikaci do telefonů, podle ní jsem měl spotřebu 9,5l. Pp opět vic,10,3l. Uvidím, co se stane, až dám úplně do kupy to odvetrani klikovky. :)
  12. Mixuju s 95. :) 32,9kč/l? Já se pohybuji kolem čerpaček, kde je N95 tak 35-36kč. Mně ukazuje PP víc furt. Ještě ho budu muset otestovat na čistým benzínu. Popřípadě, dá se to kalibrovat nějako? :)
  13. Tak jsem dneska dojel na rezervu. Jinak, ráno 2°C a start byl bez zaváhání. Spotřeba dle PP 10,8l/100km, dle počtů 9,8l/100km. Styl jízdy byl svižnější než jindy, takže vše tak nějak úměrné jako vždycky. No a tankoval jsem. Mám 18,02l E85 a pak jsem tam nalil 27,77l naturalu! Tankoval jsem u jiný pumpy, než normálně a v nádrži bylo cca jako vždycky (na rezervu najeto asi 5km). Ale natankoval jsem skoro 46l místo 43-44 jako vždycky. Litr mě vyšel na 31,86kč. Což je pro mě super, dostavat se na 3kč/km. :D No ale 1kč/km jako na simsonu to neni no. :lol:
  14. dave.01

    O1 RS

    No, tak jsem v neděli vlez pod auto, že se podívám na zub tomu zvonícímu katu. Vyndal jsem ho z pod auta.. a hle.. byla povolena jedna lambda sonda. :lol: No, takže mi výfuk přestal zvonit, ale zjistil jsem, že mi někde fouká... :( Tak jsem se dneska konečně dostal pod auto a zjistil jsem, že mám prorezlý zadní tlumič, v místě, jak jsou do sebe zahnutý spodní a vrchní půlka tlumiče. Nevím, jestli to řešit teď hned, nebo to nechat to ještě být. Ale už to vidím, jak se mi to odporoučí v únoru, při -20°C a nejlíp v chumelenici a druhý den budu určitě potřebovat jet. :D No, asi to zatím nechám náhodě. :)
  15. Úspora nebude valná. Ale auto od spodu jede pocitově lépe. :) Nevím, možná to je jen pocit. :)
×
×
  • Vytvořit...