Přejít na obsah

Gabriei

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Gabriei's Achievements

0

Popularita

  1. Skúsim vymeniť to číslo teploty vody a dám vedieť ci sa tým vyrieši problém
  2. Typ motora mám AHF. Dá sa to aj na tomto type motora?
  3. Veď práve toho sa bojím ze to bude pokus omyl a omylom ma človek hneď ľahši účet. Ono sused čo mi robil diagnostiku tak ma v servise originál diagnostiku a nie nejaký upirateny program z káblom z ebay tak preto sa nebojím žeby to bolo zle diagnostikovane. A tuna som sa obrátil ci to už niekto neriešil alebo kamarátov kamarát a pod.
  4. Zhavice som menil minuly rok. A zhavim 2x len tu je asi problém že keď je +5 stupňov a viac tak zhavice nezapina pokial viem správne
  5. Ok tak to skúsim napísať ešte raz. Môj problém spočíva v tom že motor pri teplotách od +5 do +8 stupňov Celzia štartuje cca 10 sekúnd. Motor točí plynule ale trvá dlhšie kým chytne. Pri teplotách ako nižších ako +5 a vyšších ako + 8 stupňov Celzia motor chytne za cca 2 až 3 sekundy. Zabudol som v prvom príspevku napísať že sa jedna o ranné štarty alebo poobedňajšíe ( som v práci a auto je odstavené )prvé štarty. Potom už štartuje na šupu. Diagnostiku som dával robiť a nevyhodilo žiadnu chybu dokonca ani sporadicku Edit: myslím že to čo poradili košin a Pavel tak by malo problém vyriešiť Ale uvítam akékolvek nápady kam sa ešte pozrieť.
  6. Tak toto by ma ani nenapadlo lebo motor točí v pohode bez nejakých výkyvov otáčok. Ale dávam ho do servisu koli predným ulozeniam tak určite dám aj to spraviť
  7. Žhaviče boli prvá vec čo má napadla ale pokial viem tak zhavice sa zapínajú keď je menej ako 5 stupňov. A vtedy už problém nemám. Ale pre istotu som dal komplet diagnostiku a nieje žiadna chyba ani sporadická
  8. Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať čo môže zapriciňovat dlhy ranný štart motor naskočí až cca po 8-10sec. Štartovania. Pokial je vonku pod 4 a viac ako 8stupňov motor chytne v priebehu 2-3sekund. Ďakujem za rady
  9. Zdravim octaviaci Na zaciatok uvediem ze som moj problem hladal tuna na fore ale nejak som ho nenasiel. A teraz k zavade. Moj problem spociva v tom ze ked motor vytocim na cca 3750 otacok tak proste cukne a dalej taha uz len pomaly (da sa vytocit hoci aj k cervenemu) a pri pokracovani v jazde to netaha ani od spodu,.Ale na druhy den ide v pohode. Nechal som vymenit kompletne vsetky hadicky co su pri motore,zaslepit egr ventil. Kolega mi kontroloval aj sanie a je ciste. Mohol by to byt palivovy filter alebo nieco jednoduchsie resp. lacnejsie ako turbo? Mal ho aj na origo diagnostike a neukazalo vobec ziadnu chybu. A co sa tyka nudzaku tak mohol by mi niekto upresnit ako to je? Ci motor taha napr. do 3000 ot a potom uz sa dalej nepohne alebo sa da pomaly vytocit az na max. Dakujem. Edit: zabudol som spomenut ze to urobi ina na 3 prevod. stupni. Na 1 a 2 ho mozem tahat az k cervenemu a nic sa nedeje.
  10. Tak ja som sa nahneval a dal som to spravit kolegovi autoelekrikarovy. On presiel kompletne kable a niekde v zadu boli zoxidovane a isli do skratu. Porepajal ich nanovo a od vtedy je klud. Najvecsi problem bol ze ani diagnostika nu nic neukazala
  11. Zdravím. Tak po čase som sa dostal k riešeniu môjho problému. Rozoberal som palubovku a dal dokopy káble a káble okolo poistiek. Boli dosť zaoxidovane a niektoré trocha voľne. Vyriešilo sa viacero problémov ale jeden mi ostal. Stále sa mi s času na čas vymaže palubný počítač +tie spodné km. Prišiel som na to náhodou keď som stál na parkovisku. Popis problematike nasledovný: keď som stlačil brzdový pedál tak mi zhasli oba dislpeje a po uvoľnení sa opäť rozsvietili už z vykázaný pal. Pc. Napadá vás kde by mohol byť problém?
  12. Ešte som zabudol spomenúť, že sa mi z času na čas pri startovani rozsieti kontrolka ABS a niekedy sa k nej pridá aj zhavenie.
  13. Ďakujem za tip. Určite pozriem a dám vedieť. Pavel 71 máš na mysli ten plast pod volantom na torxy alebo konkrétne ten kde je zapínanie svetiel? Tiež si myslím že to bude nejaká somarina typu kostra alebo povolený kablik. Len som nemal šajnu kde začať hľadať. V električke som lama.
  14. Toto mi práve známy v servise z robil ako prvé že skoskontroloval baterku a nejakým sprejom nastriekal kontakty aj tie pod čiernym krytom na baterke.
×
×
  • Vytvořit...