Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

romanh

Uživatelé
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální
  1. Díky za odpověď,nic takového zatím na mém BZB nepozoruji.Jenom když při volnoběhu otevřu dolévací zátku oleje tak to jakoby pulzuje podtlakem,to je v pořádku?
  2. Zdravým a přidám se s dotazem, jak poznám že je PCV ventil vadný?Projevuje se to nějak na chodu motoru?Díky.
  3. Díky za odpověď, přejdu na 5w40 od shellu a budu dále měnit po 8000km.
  4. Zdravim vás a obnovím toto téma, ať nezakládám nové.Mám octavii s motorem BZB,roční nájezd asi 8000km,je nastavený dlouhý interval,ale olej měním sám vždy jednou ročně při těchto km.Olej používám stále stejný a to shell profesional avl 5w30.Nyní se tento olej již nevyrábí a je místo něj uvedena náhrada shell profesional avl 0w30.Dotaz zní zda můžu tento olej dále používat i při mém nájezdu a opět pravidelně ročně měnit,nebo pro motor nejlépe udělám když vyměním za tento 5w40: http://www.bonatrade.cz/shell-helix-ultra-5w-40-5l/ Cenu oleje neřeším.Běžně mezi výměnou dolévám asi půl litru oleje.Původní majitel měnil olej podle dlouhého intervalu(celkem dvakrát) a když jsem to pak koupil já při 60 tisících km, tak od té doby měním stejný olej při 8 tis.,nyní mám najeto 90 tisíc.Blíží se mi další výměna,tak co mám použít? Děkuji za rady.
  5. Ahoj všem,měl bych dotaz jak se mají při startu správně naklápět xenonové světlomety?Na mé octavii před face se při startu naklápějí střídavě,jedno jde nahoru a druhé dolů,nechodí oba nastejno dolů a nahoru.Jak to má být správně?Světla jsou originál z výroby,nejsou dodělávané.Děkuji za odpověď.
  6. Však v pohodě,psal jsem že to u tohoto motoru dělat nebudu.Napínák mám už nový typ tak předpokládám že funguje lépe.Děkuji za reakce a můj dotaz tím považuji za vyřízený.
  7. Raději to tak dělat nebudu,vypustím rozehřátý a do novýho filtru naleju trochu oleje a nechám ho nacucat(tím nic nepokazím).On ten napínák na rozvody má mechanickou aretaci tak krátkodobý běh bez oleje by neměl vadit,ono než se zpátky naplní všechny kanály tak to nějakou vteřinu trvá. Díky za radu.
  8. Prosím v klidu,jen protočím za pomoci startéru,MOTOR OPRAVDU NENASKOČÍ.Ono v tu chvíli je slyšet že tak deci starého ještě vyteče.Měnil jsem tak vždy na předchozích autech a nikdy nebyl problém,ale to byli škodovácký motory s řetězem.Tady to tak dělat nemusím,proto se ptám.
  9. Zdravím,ať nezakládám nové téma tak se připojím s dotazem na výměnu oleje.Na dřívějších autech jsem měnil olej vždy sám a rád bych v tom pokračoval i na tomto motoru.Vždy jsem používal způsob: ohřátý olej vypustit šroubem a poté krátce(2vteřiny)protočit startérem a ještě dost oleje vyteče,můžu tak i u tohoto motoru když má hydraulickej napínák na rozvody(mám již nový typ K-napínák).Jinak s autem jsem spokojen,mám ho druhým rokem jako starší(rok2008) a najeto 80tis.
  10. romanh

    Letní pneumatiky

    Zdravím,rád bych obnovil toto téma.Blíží se čas přezutí na letní pneu a musím vybrat nové.Nyní jsem jezdil na původních Bridgestone ER300,zůstávám u rozměru 205/55R16.Jakou značku mi doporučíte z těch lepších?Dávám přednost nízké hlučnosti a valivému odporu.Např. tyto? : dunlop-sp-bluresponse
×
×
  • Create New...