Jump to content

deli

Uživatelé
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutrální

Kontakty

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

1 050 profile views
  1. Rád bych se zeptal na jednu věc. Stává se u této motorizace, že by se dostával do oleje benzín? Včera jsem totiž po roce měnil olej a zdálo se mi, že ho vyteklo trochu více, než při dřívějších výměnách (asi tolik, kolik jsem nalil). Jde jednoduše poznat benzín v oleji? Připadalo mi, že teoreticky by se mohl dostat přes vysokotlaké čerpadlo. Dochází k tomu? Pokud ano, lze poznat, že čerpadlo je špatné? (Najeto mám 247k km, cdaa, motor původní)
  2. Našel jsem tyto hodnoty: - Výpustný šroub oleje - 30 Nm - Olejový filtr - 22 Nm
  3. Podle toho, co píšou na webu, tak Vialle LPDi je systém, který používá pro vstřik plynu přímo benzínové vstřikovače. Takže když jede na plyn, není důvod vstřikovat tam i benzín ...
  4. Zdravím, řeším také výměnu manžety přední poloosy (na 1.8TSI). Nechci zakládat nové téma, tak svůj dotaz přidám zde. Podařilo se mi povolit šroub, ale poloosu ze mi nepodařilo vyklepnout. Na videích nechají v poloose povoleny šroub, par krát do něj jemně klepnou a poloosa je uvolněná. To u mě nefunguje (ani při použití trochu větší síly). Chtěl jsem se proto zeptat, jak na to? Nechci zničit závit v poloose ... Je třeba nějaký stahovák a poloosu vytlačit ven? Díky
  5. Když přetěsňovali motor, co vlastně v servisu dělali? Kolik má auto najeto? Pročítal sis vlákna "Poruchy a problémy 1,8 TSI" a "Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)"? Špatný separátor (předpokládám, že tím myslíš PCV ventil) se mi projevoval tak, že rychleji ubýval motorový olej. Po nějaké době vyskakovala chyba na diagnostice. Při ucpaní dírky na pcv ventilu byl nepravidelný volnoběh, ventil jako by přes tu dírku nasával vzduch. Když jsem jej rozebral, membrána v něm byla prasknutá. Olej ale nikde netekl, motor si jej spotřeboval ... Trubku, která vede vzduch do turba jsi měnil? Nepr
  6. Při poslední výměně oleje (v cca 220k km) mi to nedalo a demontoval jsem vanu. V různých diskuzích se psalo o tom, jaký humus tam bývá usazen. K mému velkému překvapení tam vůbec žádné usazeniny nebyly. Ve fabrice tam dali olej od Shellu, tak jsem u tohoto výrobce zůstal. Prvně jsem tam lil 5W30 a po pár letech jsem přešel na 5W40. Nemůžu si tedy na tento olej stěžovat.
  7. Tak jsem na to koukal znovu. 4 zoubky jsou pryč z napínáku a "jisticí drátová objímka" je někde uprostřed .... Je již nutné měnit řetěz nebo ještě můžu jezdit?
  8. Tak jsem se snažil kouknout na ten napínák. Moc tam toho nevidím. Nevyfotil jsem si to po výměně rozvodů, tak nemám s čím porovnat. Vidí tam zkušenější, zda již nastal čas měnit znovu?
  9. Po delší době bych se ještě vrátil s dotazem k odvětrávání nádrže. Pořád jsem ještě nikde nenarazil na přesný popis toho, jak celý systém funguje. Kdy se otevírá ventil atd. Každopádně jsem z ventilu odpojil hadici vedoucí do kanistru s akt. uhlím. Při vypnutém motoru šlo ventil profouknout (ve směru do sání). Je to v pořádku? Odpojil jsem také hadici z kanistru s akt. uhlím. Po fouknutí do ni se mi zdálo, že slyším bublání v nádrži. Měl jsem zrovna natankovanou plnou. Chová se to takto normálně? Při testu aktívních prvků přes diag. ventil cvakal. Zdálo se mi, že chvíli profouknout
  10. Zástrčkou myslíš konektor na ventilu? Vypadal v pořádku. Když jsem zkoušel výstupní testy v jednotce motoru (přes VDCS), tak jsem tam narazil i na ten ventil. Po spuštění testu bylo slyšet v motorovém prostoru cvakání. O víkendu bych chtěl demontovat hadice a ověřit, že ventil opravdu funguje. Ten systém odvětrávání je zajímavější než jsem čekal :D
  11. takto jsem to pak také zkoušel ... ale po nějaké době se kontrolka zase rozsvítila (Naposledy to byla pouze chyba EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow). Jak řídící jednotka pozná, že něco v systému odvětrávání nádrže není v pořádku? Je tam ještě nějaké čidlo? Na základě čeho vypíše chybu?
  12. Nasunutí na trn jsem kontroloval, vypadalo vše v pořádku. Nepozoroval jsem, že by byl cítit benzín. Spíše jsem kdysi nedával celou pistoli do nádrže. Čemu to vádí? Benzín nateče tam, kam nemá? Jestli je tomu tak, jak ověřím, že vše je v pořádku? O víkendu jsem ověřoval, jaké jsou na motoru chyby. Byly tam 3: - Fuel Pressure Sensor (G247): Malfunction - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
  13. Tak po výměně PCV už občas jen vyskočí chyba 001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow . Pochopil jsem, že se jedná o odvětrávání nádrže. Jak funguje celý tento systém? Výpary z nádrže jsou přes aktívní uhlí do ventilu N80 a z něj pak do sání? Kdy jednotka otevírá N80? A jak elektronika pozná, že v tom systému není něco v pořádku? Je tam ještě nějaké čidlo? Co se děje s výpady, když motor neběží? V jednom videu doporučovali vyměnit právě ventil N80. Dohledal jsem správně, že na CDAA tento ventil samostatně nelze koupit? Díky za případné vysvětlení :-)
  14. p2p: díky ... vím, že jsem tady kdysi četl, jak vyzkoušet, zda PCV je vadný ... nemohl jsem to ale včera večer nikde najít ... marek16: na stav ovládání klapek jsem nekoukal. Díky za tip
  15. Zdravím, chtěl bych požádat o radu. V úterý se mi rozsvítila během jízdy kontrolka motoru. Chyby jsem vymazal. Žádné změny chování motoru nepozoruji. Dnes se kontrolka rozsvítila znovu. Vyčtené chyby jsou uvedeny níže. Co může způsobovat tuto kombinaci chyb? (najeto 210k, pcv původní - při vytažení olejové měrky byl volnoběh nepravidelný, při ucpaní dirky na pcv také nepravidelný volnoběh, ventil jako by přes tu dirku nasával vzduch) 004506 - Fuel Pressure Sensor (G247): Malfunction P119A - 000 - - - Intermittent 008825 - Leak in Air Intake System
×
×
  • Create New...