Přejít na obsah

mano

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

mano's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj,nad zrovnaním hlavy tiež uvažujem a rozvody sa robili celé aj s reťazami ,vodiacimi lištami a napinákom. Mám na nich cca 40 000 km.Riadiaci ventil na prestavovači vačky som ani nepočul, prečo by to malo byť poškodené alebo nefunkčné?Ako to zistím.Pod akým číslom to je v ETKE?Dúfam,že ten piest som vybral správne ,lebo vidím ,že sú aj pod inými číslami s čapom 21.Niektorým slovám ako presah a pod.nerozumiem.Dík .
  2. Zdravím,takže mám rovnaký problém,lebo z večera do rána začal môj Superb 1,8 CDAA žrať olej 1l na 1000 km.Zajtrá urobím ešte jeden pokus a dám vymeniť olej 5W -30 TOTAL a tiež ten odlučovač.Dám prezrieť všetky hadice a turbo.Uvidím po 1000km spotrebu, a keď sa to nezlepší,tak mám kúpené náhradné diely.Rozpíšem,čo budem meniť,ale poprosím o názor aj znalcov .Takže piesty pôjdu z BZB a to sada KS 40251600 aj s krúžkami, preventívne nové ojničné ložiská tiež KS, semeringy na ventile Corteco, tesnenie bloku valcov Elring, tesniaci krúžok kľukového hriadeľa Elring a určite aj olejové trysky z BZB. K tým tryskám som sa veľa nedočítal,ale s tým asi nič nepokazím,čerpadlo nechám pôvodné z mojej CDAA. Takže toto je moja predstava,keby bolo treba podľa Vás ešte niečo meniť,alebo nesúhlasíte s mojim postupom rád si nechám poradiť.Dík za každú rozumnú pripomienku.
  3. mano

    Bobek

    7,5-8 je rozdiel 0,5 palca=cca1,27 cm+ ET1,1 cm celkove=2,37 cm.Promin kus som sa mýlil. franto
  4. mano

    Bobek

    Ahoj. Pôjde to von o 2,17cm.,oproti pôvodnej.Ešte by mohlo íst von viac.
×
×
  • Vytvořit...