Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Váš Superb I + II

22 topics in this forum

    • 171 replies
    • 6 130 views
    • 44 replies
    • 1 248 views
  1. SII 3.6 FSI

    • 1 reply
    • 123 views
    • 0 replies
    • 97 views
  2. Cappucino ze Statlu III

    • 13 replies
    • 358 views
  3. Kokynův Černoch II 1 2

    • 57 replies
    • 1 576 views
    • 35 replies
    • 1 408 views
    • 25 replies
    • 704 views
  4. Stenlyho Superb II

    • 6 replies
    • 343 views
    • 2 replies
    • 89 views
  5. Bobek 1 2 3 4 9

    • 243 replies
    • 5 757 views
  6. černá perla SUP I

    • 4 replies
    • 156 views
  7. Sup II 1 2 3

    • 66 replies
    • 1 970 views
    • 7 replies
    • 303 views
  8. Black SuperB 1 2 3 4

    • 103 replies
    • 3 348 views
  9. Jandysova limuzina :-)

    • 2 replies
    • 198 views
    • 12 replies
    • 720 views
    • 208 replies
    • 5 867 views
  10. Váš Superb 1 2

    • 54 replies
    • 12 646 views
  11. čermiho superB 1 2 3 4 7

    • 196 replies
    • 4 756 views
  12. jackieho Supik

    • 29 replies
    • 636 views
  13. Crake a SII, 103kW

    • 19 replies
    • 796 views
  • Příspěvky

    • Pozor!!! Automotorevue- životnost motoru- TEORIE !!!! Nepodloženo praxí. Nastartuji a cca 15s stejně stojím,v mrazech i déle ( slyším zvuk motoru ),nejsem magor na motor,abych natočil a hned vystřelil. Ani vodu nevypumpuješ ihned 0,75m vysoko. Moje motory drží 650tis km.
    • Je to znát na celkových jízdních vlastnostech. Zkrátka,je to těžší,větší setvák,těžko do otáček. Je to o ničem. Napíšem,co si myslíme a víme a stejně si to každý musí zhodnotit sám. 288 brzdí,vzadu 280jsou ještě lepší. To vše se vejde do 15",které nejsou těžké.
    • Myslíte že ten váhový rozdiel bude veľmi cítiť?  Chystám sa prerábať 256 na 288mm na 1.9 SDI. 
×
×
  • Create New...